Citroen zaprezentował nowe hasło reklamowe, które ma podkreślić elektryfikację produktów francuskiej marki. Nowa sygnatura została po raz pierwszy wykorzystana przy promocji modelu C5 Aircross Hybrid. Citroen dyskretnie zapowiedział też nowy samochód na rok 2020.
Hasło „Inspired By You” służące do promocji modeli Citroena podkreśla, że głównym źródłem inspiracji dla marki są ludzie oraz ich sposób życia. Po raz pierwszy motto zostało wykorzystane w kampanii reklamowej w roku 2017 i było kontynuacją zapadającego w pamięć wyrażenia „Creative Technologie” towarzyszącego Citroenom od roku 2009. Rok 2020 przyniósł kolejną zmianę hasła reklamowego, które teraz podąża za elektryfikacją oferty modelowej.
Przy promocji samochodów elektrycznych i hybrydowych dobrze nam już znane „Inspired By You” zostanie zastąpione zdaniem „Inspirëd by You All”. Możemy zauważyć pojawienie się literki „ë” w kolorze niebieskim, która ma kojarzyć się ze słowem ëlectric. W roku 2020 oznaczenie zobaczymy na Citroenach na prąd. Przy okazji prezentacji nowego hasła, producent dyskretnie zapowiedział nowy „kamień milowy”, czyli elektryczny samochód, którego debiut odbędzie się 27 lutego 2020 roku.
Na tylnej klapie pojazdów z napędem hybrydowym umieszczone zostanie logo „ḧybrid”. Pierwszym samochodem, który został wyróżniony w ten sposób jest Citroen C5 Aircross Plug-in Hybrid.
W roku 2020 Citroen wprowadzi do oferty sześć samochodów z napędem elektrycznym lub hybrydowym.
Najnowsze komentarze