Przedstawiciele Citroen Polska zajęli pierwsze miejsce w organizowanym co dwa lata przez Grupa PSA Pucharze Świata Szefów Serwisów. Ten sukces pokazuje, jak wiele pracy Citroen Polska wkłada w zapewnienie klientom najwyższej jakości obsługi.
Obsługa posprzedażowa to dziś jeden z ważniejszych czynników przekładających się na satysfakcję i co za tym idzie – lojalność klientów. Dlatego Grupa PSA kładzie duży nacisk na nieustanne podnoszenie jakości tych usług i wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom kierowców. Jednym z działań motywujących działy Aftersales na całym świecie jest międzynarodowa rywalizacja: co roku Grupa PSA organizuje Puchar Świata dla przedstawicieli tych działów. Zawody odbywają się w dwuletnim cyklu – na przemian rywalizują osoby zajmujące się sprzedażą i przedstawiciele bardziej technicznych zawodów.
O złoty medal walczyli szefowie serwisów z całego świata – do zawodów stanęło stu doradców i menadżerów serwisowych reprezentujących 32 kraje z 4 kontynentów. Konkurs przebiegał w dwóch etapach – pierwszym był składający się z 50 pytań quiz, po którym wyłoniono ósemkę finalistów. Ci spotkali się na początku grudnia w Forum Armand Peugeot w Poissy (Francja) i tam wzięli udział w serii zadań: od analizy wskaźników ekonomicznych serwisu, przez zagadki techniczne i sprawdzanie umiejętności kontaktu z klientem, po umiejętności sprzedażowe i marketingowe.
Informacja prasowa: Citroen Polska
Najnowsze komentarze