czwartek, 26 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Citroen

Citroën prezentuje dwie wizje mobilności na targach CES w Las Vegas

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2022-01-06
w Citroen, Wiadomości
Czas czytania 6 minut
82 4
1
74
UDOSTĘPNIEŃ
246
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate

Dacia na sprzedaż? Renault otrzymało propozycję stworzenia nowego podmiotu

Citroën AMI cieszy się dużym powodzeniem. Skąd ten sukces?

Wczoraj w Las Vegas (Stany Zjednoczone) rozpoczęły się targi Consumer Electronic Show (CES), wiodące na świecie wydarzenie w dziedzinie elektroniki, technologii i innowacji. Citroën z dumą dzieli się swoimi wizjami obecnej i przyszłej mobilności w postaci dwóch silnych innowacji: Citroën Skate i Citroën Ami.

Mobilność miejska się zmienia. Aby zmniejszyć swój ślad węglowy, duże miasta ograniczają dostęp dla najbardziej zanieczyszczających środowisko pojazdów. Wymaga to stworzenia odpowiednich rozwiązań w zakresie zrównoważonej mobilności dostosowanych do potrzeb użytkowników poszukujących czystszych, bezpieczniejszych i tańszych pojazdów.

Według Citroëna mobilność przyszłości może być czysta, współdzielona, ​​autonomiczna i połączona. Koncepcja Citroën Autonomous Mobility Vision doskonale ucieleśnia tę filozofię, zapewniając użytkownikom transport na zamówienie z odpowiednimi usługami. Dzięki Citroënowi użytkownicy nie muszą już koncentrować się na jeździe; zamiast tego korzystają z wolnego czasu i cieszą się podróżami.

Dzięki koncepcji Citroën Autonomous Mobility Vision Citroën przygotowuje się na przyszłe potrzeby w zakresie mobilności w miastach i wykorzystuje swoją wiedzę technologiczną, aby poprawić samopoczucie użytkowników przy jednoczesnym poszanowaniu środowiska i optymalizacji ruchu w miastach.

Koncepcja mobilności autonomicznej Citroëna jako zapowiedzi wspólnej i autonomicznej mobilności miejskiej przyszłości

Citroën na targach CES prezentuje Skate, część swojej odważnej koncepcji autonomicznej i współdzielonej mobilności, Citroën Autonomous Mobility Vision. Koncepcja łączy autonomiczną platformę technologiczną Citroën Skate z zasobnikami przeznaczonymi do szeregu usług i zastosowań zaprojektowanych przez partnerów (władze lokalne, firmy usługowe). Skates przewożą użytkowników z jednego punktu do drugiego w mieście, oferując im wyjątkowe wrażenia na pokładzie.

Celem tej autonomicznej koncepcji open source jest uwolnienie ruchu miejskiego w innowacyjny sposób i zapewnienie użytkownikom oryginalnego i kojącego doświadczenia, które zaspokoi wszystkie ich potrzeby. Aby zoptymalizować przepływ ruchu miejskiego, flota autonomicznych i połączonych ze sobą robotów „Citroën Skates”, oddzielonych od transportowanych kapsuł, będzie krążyć po specjalnych pasach, płynnie zintegrowanych z miejskim krajobrazem. Skates są swoistymi nośnikami mobilności umożliwiającymi kapsułom, stworzonym przez różne firmy usługowe, umieszczenie na nich platform dostosowanych do oczekiwań operatora. Użytkownicy mają całodobowy dostęp do wybranej przez siebie usługi. Mogą na przykład skorzystać z relaksującego otoczenia, aby poczytać książkę, obejrzeć film, posłuchać muzyki popijając drinka lub uprawiać sport podczas podróży z punktu A do punktu B.

To wspólne i autonomiczne rozwiązanie ma wiele zalet. Zmniejsza ruch w dużych miastach i jako pojazd elektryczny zmniejsza ich ślad węglowy. Proponuje również wiele zastosowań i jest znacznie tańszy niż pojedynczy pojazd autonomiczny.

Rozpowszechnianie tego podejścia opiera się na optymalnym wykorzystaniu zasobów podczas pracy nad całym ekosystemem, z gondolami, Citroën Skates, specjalnymi pasami i zarządzaniem flotą.

Citroën Ami, oryginalny obiekt zrównoważonej mobilności okazał się sukcesem w Europie

Przystępny, elektryczny, ultrakompaktowy i zwrotny Ami odpowiada na nowe potrzeby w zakresie mikromobilności, dopełniając ofertę Citroëna w zakresie pojazdów elektrycznych zarówno dla osób prywatnych, jak i profesjonalistów.

Zobacz: Nowy Citroën C4. Ultrakomfortowy kompakt.

Ami jest integralną częścią strategii elektryfikacji Citroëna. Wypracował niszę na rynku mikromobilności, tworząc nowy segment w postaci dwumiejscowego czterokołowce o napędzie elektrycznym, który może pochwalić się ultrakompaktowymi wymiarami, dostępnością (pod względem wieku i ceny) oraz bezpieczeństwem. Stanowi alternatywę dla jednośladów i transportu publicznego. Oferując wiele zastosowań, może być udostępniany przez rodziny, gdy nastolatki zgodzą się pozwolić rodzicom przejąć kierownicę.

Ami doskonale ucieleśnia wartości Citroëna w zakresie innowacji, zaangażowania w wyzwania społeczne i determinację w zapewnianiu mobilności bez emisji dwutlenku węgla.

Ten nowoczesny obiekt mikromobilności stworzył nowy segment na rynku poprzez swoje cechy wyróżniające:
– dostępność (od 14 roku życia we Francji) i cenę;
– kompaktowe wymiary, które ułatwiają prowadzenie i parkowanie oraz pozwalają wygodnie pomieścić dwie osoby obok siebie;
– uproszczone ładowanie w zaledwie trzy godziny ze zwykłego gniazdka 230V;
– ochronę (przed uderzeniami i złą pogodą);
– sympatyczną osobowość.

Citroën Ami to prawdziwy fenomen. Znajduje to odzwierciedlenie w dużej rzeszy fanów, która zgromadziła się w ciągu zaledwie kilku miesięcy, składającej się z klientów wyrażających swoje poglądy w mediach społecznościowych, rozmawiających o najlepszych praktykach i dzielących się najlepszymi wskazówkami, jak dostosować Ami. Sukces Ami w Europie przerósł oczekiwania producenta. Od momentu wprowadzenia na rynek złożono już ponad 14.000 zamówień, a 80% klientów to nowi klienci Citroëna!

Ten sukces marka zawdzięcza również całemu ekosystemowi opracowanemu specjalnie dla Ami, obejmującemu w pełni cyfrowe prowadzenie klienta, od odkrywania w Sieci i zakup, po dostawy do domu i jazdy testowe, wraz z zupełnie nowymi kanałami dystrybucji uzupełniającymi 200 uczestniczących w programie dealerów Citroëna, w tym około 40 zatwierdzonych przez Ami sklepów Fnac i Darty oraz klientów „ambasadorów”, którzy codziennie jeżdżą swoimi Ami –50 „superfanów My Ami”, którzy przekazują swoją pasję wszystkim tym, którzy szukają pocieszenia przed złożeniem zamówienia.

„Przemieszczanie się jest integralną częścią naszego życia społecznego i zawodowego do tego stopnia, że ​​całe nasze środowisko opiera się na transporcie. Niezwykle ważne jest, aby już teraz przygotować się na przyszłe potrzeby w zakresie mobilności. W związku z tym mobilność elektryczna i mobilność autonomiczna mają kluczowe znaczenie dla naszego myślenia i postępu technologicznego. Nowa koncepcja Citroëna Autonomous Mobility Vision może na nowo zdefiniować ramy podróży miejskich, czyniąc je współdzielonymi, elektrycznymi, autonomicznymi i połączonymi. Jeśli chodzi o Ami, zjawisko mobilności elektrycznej zdobyło już ponad 14 000 konsumentów w Europie od czasu premiery w połowie 2020 r. i stworzyło nowy segment pomiędzy jednośladami a samochodami. Spełnia nowe potrzeby i zaspokaja nowe pokolenie klientów poszukujących mobilności i indywidualnej wolności, zwłaszcza nastolatków i młodych dorosłych” – twierdzi Vincent Cobée, dyrektor generalny Citroëna

 

 

opr. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Citroën

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

5 1 głos
Ocena artykułu
Tagi: Ameryka PółnocnaAmiCitroenelektryczny Citroenpojazdy autonomicznesamochody autonomiczneSkatetargi motoryzacyjne
Udostepnij30Tweet19Udostepnij5
Poprzedni

Nowa Dacia Lodgy wciąż w polskiej ofercie (cennik styczeń 2022). Kiedy koniec produkcji?

Następny

Dacia odniosła duży sukces we Włoszech. Wyniki handlowe za rok 2021

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Dacia odniosła duży sukces we Włoszech. Wyniki handlowe za rok 2021

Stellantis i Amazon nawiązują współpracę. Cyfrowy kokpit w nowych samochodach Alfa Romeo, Citroën, Chrysler, DS, Fiat, Peugeot i Opel

Peugeot ma nowego globalnego szefa marketingu. To Phil York

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Tomasz O - Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate
  • adam - Citroën AMI cieszy się dużym powodzeniem. Skąd ten sukces?
  • Dikej - Citroën e-Berlingo – redaktor Spidersweb pojechał w trasę elektrycznym MPV i dziwi się, że miał mały zasięg, ale czy słusznie?
  • Grzech - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Norbert - Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate
  • Tomasz O - Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate
  • Anonimowo - Mazda 3 2.0 Skyactive 165 KM kontra Renault Mégane 1.3 TCe 160 KM. Który lepszy?
  • mare - Jak jeździć taniej? Ile gazu pali Renault Clio 1.0 TCe 100 KM z fabryczną instalacją LPG? Test na autostradzie i w mieście
  • Marcin ( ten co go kasują) - Citroën AMI cieszy się dużym powodzeniem. Skąd ten sukces?
  • Zeną - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate
  • Salon samochodowy w Paryżu 1930: Citroën sensacją z zaskakującego powodu
  • Dacia na sprzedaż? Renault otrzymało propozycję stworzenia nowego podmiotu
  • Citroën AMI cieszy się dużym powodzeniem. Skąd ten sukces?
  • Dacia wprowadzi hybrydowy napęd w modelu Jogger. I tylko w nim, przynajmniej na razie
  • Renault wprowadza usługę samochodu na abonament dla firm czyli Mobilize. Ruszają pierwsze testy dla korporacji taksówek
  • Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Ruszają zamówienia na gamę nowego Jeepa® Grand Cherokee 4xe Plug in Hybrid
  • UOKiK: Opel Crossland X do serwisu
  • Nowy Peugeot 308 i Opel Astra po crash-testach Euro NCAP. Dlaczego nie dostały 5 gwiazdek?


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
1
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.