Dzięki udoskonalonym funkcjonalnościom – uproszczony proces składania zamówień, dostęp do wszystkich rodzajów płatności i dostawy międzynarodowe – sklep Lifestyle Citroën jest teraz bardziej przyjazny dla użytkowników i spełnia wysokie standardy jakości.
Platforma w nowej odsłonie posiada cztery wersje językowe i ma uproszczoną nawigację. Aby odpowiedzieć na wszystkie pytania klientów i zapewnić wysoką jakość obsługi, otwarte zostanie wielojęzyczne call center.
Citroën uruchamia nowy sklep internetowy Lifestyle Citroën, dzięki któremu entuzjaści marki odnajdą swoje ulubione produkty na nowej platformie, zaprojektowanej tak, aby zapewnić wysoką jakość usługi i obsługi oraz usprawnić proces zakupowy od momentu zamówienia do dostawy.
Klienci znajdą tu szeroką gamę produktów, od miniaturowych samochodów po odzież, zabawki dla dzieci, rowery i akcesoria modowe.
Sklep Lifestyle Citroën jest teraz dostępny przez komputer, na tablecie lub smartfonie, można go skonfigurować w czterech wersjach językowych: francuskiej, angielskiej, hiszpańskiej i włoskiej. Na początku maja zostanie dodany język niemiecki, a na początku czerwca – portugalski i holenderski. Uruchomione zostanie także wielojęzyczne call center w tych siedmiu językach, jego zadaniem będzie udzielanie niezbędnych informacji klientom.
Sklep Lifestyle Citroën przyjmuje wszystkie rodzaje płatności, od kart kredytowych po płatności online. Wychodzi w ten sposób naprzeciw przyzwyczajeniom klientów i umożliwia sprawną dostawę zamówionych towarów do bardzo wielu krajów. Sklep na platformie e-commerce, obsługiwanej przez ORECA Digital Retail, został stworzony z wykorzystaniem 40-letniego doświadczenia tego ważnego gracza w dziedzinie dystrybucji produktów pochodnych.
„Cieszymy się z uruchomienia naszego nowego sklepu internetowego Lifestyle Citroën. Nowa platforma została zaprojektowana z myślą o naszych klientach i charakteryzuje się zoptymalizowaną ergonomią, treściami dostępnymi w kilku językach, udostępnieniem wszystkich metod płatności powszechnie stosowanych na platformach e-commerce oraz usprawnieniem dostaw międzynarodowych. W działaniach zmierzających do poszerzenia dystrybucji naszych produktów i wzmocnienia wizerunku marki Citroën kierowaliśmy się satysfakcją klientów ” – mówi Bruno Gisquet, Wiceprezes Brand Content & Digital.
Do sklepu można wejść już teraz poprzez link: https://lifestyle.citroen.com/
Znajdź najpopularniejsze obecnie produkty
Miniaturowy CITROËN C5X: Miniaturowa replika najnowszej kreacji Citroëna w skali 1/43 – wierna kopia pełnowymiarowego modelu pod względem wszystkich szczegółów – dostępna w kolorach Niebieski Magnétique i Szary Amazonite, będzie doskonale pasować do twojej kolekcji miniaturek współczesnych modeli.
MĘSKA BLUZA CITROËN ORIGINS: Męska bluza Citroën Origins ochroni przed złą pogodą, a jej miękkość otuli cię, zapewniając optymalny komfort. Bluza jest dostępna w rozmiarach od S do XXL.
Pojemnik na kostki lodu Méhari Origins: Pojemnik na kostki lodu Méhari z kolekcji Citroën Origins zachwyci twoich gości i dzieci, dzięki oryginalnym kosteczkom lodu, które schłodzą wasze napoje.
Drewniana Stacja Obsługi Citroëna: Stacja obsługi z naturalnego drewna, wspólne dzieło Citroëna i Janoda, składa się z 3 pięter, ręcznej windy, pompy paliwowej, 4 pojazdów i 3 postaci, dzięki którym dzieci od trzeciego roku życia mogą się bawić i wymyślać fantastyczne przygody. Produkt dostarczany z arkuszem naklejek do dekoracji, do samodzielnego montażu.
Okulary Seetroën: Pierwsze zapobiegające chorobie lokomocyjnej słynne okulary Seetroën wykorzystują technologię opatentowaną przez Boarding Ring i zostały specjalnie zaprojektowane przez studio 5.5. Przy wystąpieniu pierwszych objawów wystarczy je włożyć na 10-12 minut, aby zmysły odzyskały równowagę (okulary Seetroën można zakładać na okulary korekcyjne).
Citroën
Od 1919 roku Citroën tworzy samochody, technologie i rozwiązania na rzecz mobilności, które stanowią odpowiedź na zmiany zachodzące w społeczeństwie. To odważna i innowacyjna marka, której znakiem firmowym są komfort w czasie jazdy i dobre samopoczucie klientów. CITROËN oferuje szeroką gamę modeli, od unikatowego modelu Ami – miejskiego samochodu elektrycznego – po hatchbacki, sedany, SUV-y i samochody użytkowe. Większość modeli dostępna jest w wersjach elektrycznych lub hybrydowych typu plug-in. Citroën jest pionierem w zakresie oferowanych usług i pod względem troski, jaką otacza klientów indywidualnych i biznesowych. Marka jest obecna w 101 krajach i posiada sieć 6 200 punktów sprzedaży i serwisowych na całym świecie.
źrodło: Citroën Polska
Najnowsze komentarze