Wigilia Bożego Narodzenia to największe i ważniejsze święto, obchodzone w Polsce, ale również we Francji oraz w innych krajach europejskich. I właśnie Francuzi przygotowali z tej okazji specjalne drzewko bożonarodzeniowe, nawiązujące do logo marki Citroën.
Warto zwrócić uwagę na międzynarodowy charakter pomysłu Citroëna. Logo marki pochodzi od wzoru drewnianych kół daszkowych, które Andre Citroën odkrył w Polsce a dokładnie w miejscowości Głowno, niedaleko Łodzi. Zwyczaj ubierania choinki pochodzi prawdopodobnie z Niemiec, chociaż pierwsze pisemne wspomnienie znajdujemy w kronikach alzackich a więc z Francji z 1604 roku.
Na krótkim filmie, zamieszczonym przez Citroëna w sieci, widzimy choinkę zbudowaną ze świateł samochodów. W tym przypadku jest to najtańszy elektryczny samochód, model AMI. Dwuosobowe autko znakomicie sprawdza się w roli świątecznego oświetlenia.
Citroën bardzo dobrze radzi sobie z akcjami promocyjnymi w sieci. Social media marki są chętnie obserwowane i lubiane za kreatywność oraz ciekawe podejście do motoryzacji, które nie pozwala się nudzić.
Warto zauważyć, że Citroënowa choinka nie jest nowością, bo był to motyw często wykorzystywany przez markę w materiałach promocyjnych w przeszłości, ale cieszy że sięgnięto po taką formę, dodając przy tym właśnie Ami, model który promowany jest często w sposób humorystyczny. Citroën pisze na przykład o nim per największy toster świata.
A nam pozostaje na koniec ponownie życzyć Wam zdrowych, spokojnych świąt. I jak to mówią fani marki: niech się Wam Cytryni!
Citroën Ami nadaje nowe znaczenie sformułowaniu „praktyczny drobiazg”. pic.twitter.com/zaWdSKGWFv
— Citroën Polska (@Citroen_Polska) December 24, 2022
Najnowsze komentarze