Citroën C5 Aircross to ultrakomfortowy SUV, który dobrze sprawdza się w roli samochodu dla rodziny. Nic więc dziwnego, że marka właśnie w ten sposób go promuje. Jednak pomysł, na który wpadła w stolicy Argentyny może zadziwiać.
Buenos Aires nie kojarzy nam się raczej z zimą. Citroën postanowił jednak przygotować tam dla dzieci (a co za tym idzie także dla ich rodziców) niezwykłą atrakcję. Celem jest przyciągnięcie klientów, by zapoznali się z samochodem i trzeba przyznać, że wymyślono to bardzo pomysłowo.
Zobacz: Nowy Citroën C4. Ultrakomfortowy samochód kompaktowy
W jednym z centrów handlowych Citroën przygotował plac zabaw ze… śniegiem. Osoby, które wypełnią ankietę i zostawią swoje dane, otrzymują również prezenty – w tym modele Citroëna, takie jak 2CV, Mehari i Traction Avant.
Zobacz: Test Citroën C5 Aircross 180 KM. Nie ma bardziej komfortowego SUVa w tej klasie
Citroën znajduje się wśród 10 najpopularniejszych marek samochodowych w Argentynie. W 2020 roku marka sprzedała tam ponad 11 tysięcy samochodów. Mocną pozycję na tym rynku mają też inne marki grupy Stellantis, takie jak Fiat, Chevrolet, Peugeot oraz Jeep.
źródło: Automundo.com.ar
Najnowsze komentarze