Citroen tańszy o 7000 zł. Wyprzedaż rocznika 2019

1 2 982

Zbliża się koniec roku 2019, czyli nadszedł czas na wyprzedaże rocznika w salonach dealerskich. Citroen przygotował  promocje na modele C3, C3 Aircross, C4 Cactus, C4 Spacetourer oraz Grand C4 Spacetourer.

Jeśli ktoś planuje zakup samochodu, to być może dobrym momentem na podjęcie ostatecznej decyzji będzie końcówka roku 2019. W salonach dealerskich francuskich marek pojawiły się już oferty wyprzedaży. Citroen zachęca promocją nawet do 7000 zł, ale nie wszystkie pojazdy zostały objęte najbardziej kuszącą zniżką. Najwyższy upust dotyczy wyłącznie minivanów C4 SpaceTourer oraz Grand C4 SpaceTourer. Jak informuje Citroen promocja uwzględnia dodatkowy rabat 1000 zł i dotyczy zakupu samochodów z rocznika 2019 w finansowaniu PSA Finance Polska Sp. z o.o. lub PSA Consumer Finance Polska Sp. z o.o.

Inne modele również zostały objęte rabatem, ale już nieco niższym. Jego wysokość jest uzależniona od modelu, wersji i wyposażenia pojazdów. Jeśli zdecydujemy się na miejskiego Citroena C3 możemy otrzymać zniżkę w wysokości do 3000 zł na nowy egzemplarz z rocznika 2019, natomiast C3 Aircross, czyli crossover o przestronnym wnętrzu będzie tańszy o kwotę do 3500 zł. Citroen C4 Cactus jest oferowany z upustem w wysokości do 4000 zł.

Samochód można wybrać na stronie epromocja.citroen.pl. Oferta dotyczy pojazdów zamówionych w terminie od 1.11.2019 do 30.11.2019 i wydanych do 30.11.2019.

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
1 Wątki komentarzy
0 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
1 Autorzy komentarzy
Marcin (ten wiecie który) Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Marcin (ten wiecie który)
Gość
Marcin (ten wiecie który)

Rzuciłem okiem ale źle to robią. Filtrowanie jedynie po paliwie i dealerach. Nie ma mozliwości wyboru po wersjach czy kolorach jak to robi w wyszukiwarce np fiat. A potem, że znowu francuzów nie kupują bo motogazetki robią propagandę i że przecież francuzka obsługa internetowa jest najbardziej intuicyjna. Klient jak ma siedzieć 2 godziny nad wyborem auto to pójdzie do konkurencji. Stronę internetową robi się pod klienta, a nie pod menadżerów.