Citroën Ukraina ujawnił bardzo ciekawe szczegóły akcji promocyjnej, zaplanowanej dla nowego modelu AMI, która nie została realizowana z powodu inwazji Rosji:
„Tuż przed dniem rozpoczęcia wojny zespół Citroën Ukraina nakręcił cztery filmy pokazujące rozpakowanie pierwszego Citroëna AMI na Ukrainie. Był to bardzo obiecujący projekt z ogromnym potencjałem PR. Planowaliśmy opublikować wszystkie filmy jednocześnie 24 lutego, ale …
Duże pudełko, które jest podobne do opakowania telefonu komórkowego, zostało dostarczone do studia fotograficznego. Różnica polegała na tym, że ten spory pakunek miał Ami w środku. Kluczowe przesłanie – jest to nowe urządzenie mobilne i proszę nie mylić go ze zwykłymi samochodami, myśleć nieszablonowo i próbować wyobrazić sobie nowy ekosystem transportowy w swoim mieście z Citroën Ami.
Ostatecznie kilka dni temu zdecydowaliśmy się opublikować wszystkie filmy na kanałach YouTube ukraińskich blogerów technologicznych. To był sukces. Najlepszy film uzyskał 2,4 mln wyświetleń. To historyczne osiągnięcie Citroën Ukraina” – poinformował Andrii Chabanov, dyrektor marketingu Stellantis Ukraina.
Dzisiaj u nas w studiu wielka paczka.
Najnowsze komentarze