Citroen jest ulubioną lokalną marką samochodów we Francji zgodnie z najnowszym badaniem La Matrice. Citroen jest chętniej polecany niż Peugeot i Renault. Producent zajął też drugie miejsce spośród francuskich marek ze wszystkich branży.
La Matrice od 1999 roku publikuje barometr popularności dużych, lokalnych firm z różnych branży we Francji. Badanie bazuje na ankiecie reprezentatywnej grupy Francuzów, która składa się z około tysiąca osób w wieku od 18 lat. W najnowszej edycji barometru, pierwsze miejsce wśród marek samochodów zajął Citroen. Na drugiej pozycji uplasował się Peugeot, a na trzecim znajdziemy Renault. Producent spod znaku szewronów trafił też na drugą pozycję w rankingu wszystkich marek, nie tylko producentów samochodów. Lepszy wynik osiągnęła tylko firma Michelin.
Citroen istnieje na rynku od 1919 roku i w tym roku obchodzi swoje 100-lecie. Producent spod znaku szewronów posiada na całym świecie mnóstwo klubów i miłośników, dla których stanowi styl życia i główne źródło inspiracji. Samochody Citroena łączą wyjątkowy design i komfort, z którym marka jest utożsamiana od lat. W 2018 roku Marka sprzedała 1,05 mln pojazdów w ponad 80 krajach.
Najnowsze komentarze