Pierwsze osiem miesięcy 2024 roku potwierdza tendencję wzrostową Citroëna, którego udział w rynku wynosi po tym okresie 4,3%, co oznacza wzrost o 0,6 punktu procentowego w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku.
Z porównania rok do roku wynika wzrost wolumenu o 19%. Nowy C3 kontynuuje sukces – właśnie trafił do włoskich dealerów i w ciągu pierwszych ośmiu miesięcy tego roku zebrał ponad 7.000 zamówień: 30% włoskich klientów wybrało wersję elektryczną.
Aby zaspokoić zainteresowanie kierowców, wszystkie salony Citroëna we Włoszech będą otwarte w sobotę 21. i niedzielę 22. września: dwa dni poświęcone premierze Nowego C3.
Citroën AMI potwierdza swoją pozycję lidera wśród elektrycznych minisamochodów w roku 2024, z 43% udziałem w segmencie. Nawet rozszerzając analizę na wszystkie rodzaje napędów, AMI jest liderem z udziałem w segmencie wynoszącym prawie 29%.
Jeśli chodzi o pojazdy użytkowe, Citroën w sierpniu zajął czwarte miejsce w rankingu samochodów dostawczych.
Według danych Dataforce, sierpień 2024 roku zamyka się doskonałymi wynikami Citroëna, potwierdzając pozytywny trend, który charakteryzował pierwsze osiem miesięcy roku. Udział marki sygnowanej szewronami we włoskim rynku wynosi 4,3%, co oznacza wzrost o 0,6 punktu procentowego w porównaniu do tego samego okresu w roku 2023. Liczba ta odzwierciedla 19% wzrost sprzedaży, co świadczy o dużej atrakcyjności modeli Citroëna wśród włoskich konsumentów w tym roku upamiętniającym setną rocznicę obecności Citroëna we Włoszech.
21-22 września: „otwarte drzwi” poświęcone Nowemu C3
Warto wspomnieć o wyniku Nowego C3, który właśnie trafił do włoskich dealerów. W ciągu zaledwie ośmiu miesięcy zebrano ponad 7.000 zamówień na ten model, przy czym wielu klientów preferuje wersję elektryczną – zdecydowało się na takową 30% zamawiających.
Wynik ten podkreśla rosnące zainteresowanie rozwiązaniami w zakresie zrównoważonej mobilności oferowanymi przez Citroëna.
Doskonała zapowiedź odważnego modelu, który powstał z myślą o ustanawianiu nowych rekordów i nowych parametrów: to pierwszy w 100% europejski i dostępny samochód, który rewolucjonizuje rynek elektryczny dzięki niskim cenom – kosztuje niecałe 24.000 euro, ale z niesamowitym stosunkiem jakości do ceny.
Ë-C3 jest w rzeczywistości niewiarygodnie kompletny, oferuje pierwszorzędny komfort, z doskonałymi rozwiązaniami segmentowymi, ustanawia nową figurę designu Citroëna i gwarantuje autonomię w mieście do 440 km.
Dlatego też dzięki nowemu C3 Citroën jest gotowy zrewolucjonizować mobilność w mieście dzięki swojej odważnej i wyjątkowo przystępnej formule już od 49 euro miesięcznie.
Aby zaspokoić zainteresowanie kierowców, wszystkie salony Citroëna we Włoszech będą otwarte w sobotę 21. i niedzielę 22. września: to będą dwa dni poświęcone premierze Nowego C3.
Sukces w 100% elektrycznego Citroëna Ami trwa
Citroën AMI w dalszym ciągu dominuje na rynku minisamochodów elektrycznych, utrzymując niekwestionowaną pozycję lidera z 43% udziałem w segmencie licząc od początku 2024 roku. Rozszerzając analizę na wszystkie rodzaje silników, AMI potwierdza swoją pozycję na szczycie z udziałem w segmencie wynoszącym prawie 29%.
Liczby te podkreślają zdolność Citroëna do zaspokajania potrzeb młodych i miejskich klientów, poszukujących innowacyjnych i kompaktowych rozwiązań w zakresie mobilności.
Citroën zadowala także klientów biznesowych
W segmencie pojazdów użytkowych Citroën wyróżnia się dodatkowo, zajmując w sierpniu czwarte miejsce we włoskim rankingu lekkich pojazdów użytkowych (LCV), umacniając tym samym swoją obecność również na tym rynku. Citroën w dalszym ciągu wykazuje solidne wyniki na rynku włoskim, przewodząc gamie pojazdów łączących w sobie innowacyjność, zrównoważony rozwój i wszechstronność, potwierdzając swoją pozycję jako punkt odniesienia dla coraz szerszej i zróżnicowanej publiczności.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Citroën
Najnowsze komentarze