Citroën jako pierwsza marka samochodów w Wielkiej Brytanii oferuje klientom odwiedzającym salony dealerskie i działy obsługi serwisowej możliwość komunikacji za pomocą języka migowego.
Citroën chce sprostać potrzebom osób z problemami słuchu, których w Wielkiej Brytanii jest ponad 11 mln. W ramach współpracy z firmą SignLive francuska marka oferuje klientom możliwość komunikacji za pomocą języka migowego. Usługa korzysta z kanału wideo, który łączy użytkownika z wykwalifikowanym tłumaczem na żywo. SignLive umożliwia osobom niesłyszącym i niedosłyszącym kontaktowanie się z innymi osobami za pośrednictwem telefonu lub tabletu.
Dostęp do usługi można uzyskać za pośrednictwem przeglądarki internetowej lub dedykowanej aplikacji. Wystarczy nacisnąć przycisk „zadzwoń”, aby połączyć się z tłumaczem, który pojawia się na ekranie i pomaga w przekazywaniu rozmów pomiędzy klientem a pracownikiem Citroena. Drugi sposób wykorzystuje tablety w salonach dealerskich. Personel może zadzwonić do tłumacza, który następnie komunikuje się z klientem lub zostawia wiadomość. Sign Live umożliwia szybką i efektywną komunikację z przedstawicielem Citroëna. Pomaga zarezerwować termin w serwisie lub uzyskać informacje o najnowszych modelach i ofertach.
Wszyscy pracownicy marki przeszli szkolenie, aby zapewnić łatwą obsługę usług SignLive. Citroën zamierza rozszerzyć swoje działania także poza salon dealerski. W ramach inicjatywy „Francuski samochód, który mówi w Twoim języku”, język migowy będzie wykorzystywany w reklamach producenta w Wielkiej Brytanii.
„W Citroenie inspirują nas klienci i ta filozofia leży u podstaw kampanii „Francuski samochód, który mówi w Twoim języku”. Rozumiemy potrzeby naszych klientów i chcemy wykraczać poza oczekiwania dzięki naszym produktom i usługom. Dzięki współpracy z SignLive, po raz kolejny pokazujemy, jak nasi klienci inspirują nasze myśli i działania ulepszając sposób, w jaki służymy osobom niesłyszącym i słabosłyszącym. Wdrożenie SignLive w sieci sprzedaży Citroëna w całym kraju zmieni proces zakupu samochodów dla tysięcy kierowców i gwarantuje, że nasze produkty nie tylko zapewnią komfort i spokój dla wszystkich, ale także doświadczenia klientów” – powiedział Eurig Druce, Dyrektor Zarządzający Citroën UK.
Zobacz także: Niesamowite miejsce na nocleg: w tym hotelu możesz spać w pokoju z Citroënem DS
„Francuski samochód, który mówi w Twoim języku” to nowa kampania brytyjskiego oddziału Citroëna, która podkreśla, że chociaż marka jest francuska, rozumie pragnienia i potrzeby klientów w Wielkiej Brytanii. Citroën chce odciąć się od stereotypów i maksymalnie uprościć proces zakupu dla wszystkich klientów.
Najnowsze komentarze