Citroën Citizen Services ® to nowe usługi dla klientów markim, które sprawiają że korzystanie z samochodu jest łatwiejsze i wygodniejsze. Na czym to wszystko polega?
Świadomy obecnych wyzwań, przed którymi stoi nasze społeczeństwo, Citroën chce uzupełnić wyjątkowy komfort swoich modeli, oferując lepsze doświadczenie motoryzacyjne poprzez kompleksowy program innowacyjnych usług: „Citroën Citizen Services ®”.
„Citroën jest już dobrze znany ze swojego systemy Advanced Comfort, który jest odpowiedzialny za bardzo wysoki poziom komfortu w ich samochodach. Dziś rozszerzamy go na wszystkie elementy ułatwiające posiadanie i użytkowanie pojazdu termicznego lub elektrycznego” – powiedział Laurent Barria, Dyrektor Marketingu i Komunikacji Citroën. „W ramach naszej ambicji, aby mobilność była bardziej dostępna, bardziej odpowiedzialna i optymistyczna, „Citizen” to zobowiązanie Citroëna do uproszczenia życia naszych klientów i zwiększenia ich poczucia zadowolenia, poprzez stopniowe wprowadzanie nowych dedykowanych doświadczeń i dalsze doskonalenie naszych istniejących usług, w ramach zaangażowanego podejścia, które dba o ich ślad mobilności i bycie u ich boku przez cały czas”.
Dzięki temu rozszerzonemu portfelowi usług pod znakiem „Citroën Citizen Services ®” klienci będą mogli cieszyć się racjonalnym doświadczeniem mobilności.
USŁUGI WSPIERAJĄCE KLIENTÓW CITROËNA NA KAŻDYM ETAPIE EKSPLOATACJI POJAZDU
Citroën wspiera swoich klientów niczym „anioł stróż” na każdym etapie posiadania modelu, od podróży zakupowej po cykl życia pojazdu, oferując kompleksową ofertę usług, która zapewnia im spokój na co dzień, ułatwia procedury i wzmacnia zaufanie do marki poprzez promowanie doradztwa, odpowiedzialności, spokoju i dostępności.
Porady dzięki CITROËN ADVISOR, usłudze uruchomionej w 2016 roku, która pozwala klientom uzyskać ocenę na 5 gwiazdek i recenzje od prawdziwych konsumentów, w pełnej przejrzystości i na każdym etapie ich podróży. Do tej pory klienci Citroëna na całym świecie zamieścili już ponad 500.000 recenzji.
PRODUKT ADVISOR: zaraz po rozpoczęciu poszukiwań w Internecie, klienci mogą zapoznać się z recenzjami i ocenami wszystkich modeli w gamie Citroëna.
ADVISOR POINT OF SALE: w momencie zakupu klient może zapoznać się z opiniami na temat dealerów i sprzedawców, aby wybrać punkt sprzedaży, który najbardziej mu odpowiada.
USŁUGI DORADCZE: na koniec, przez cały okres eksploatacji pojazdu, klient może zapoznać się z opiniami innych klientów Citroëna na temat warsztatów, do których oddał swój samochód na przegląd.
Odpowiedzialność dzięki usługom zachęcającym do bezpiecznej jazdy.
Opcjonalne ubezpieczenie OPARTE NA ZACHOWANIACH KIEROWCY: dzięki wysokim poziomom łączności w naszych samochodach, bezpośrednio z pojazdu mogą być zbierane dane dotyczące jego osiągów i sposobu prowadzenia. Citroën oferuje klientom możliwość wykupienia ubezpieczenia „connected insurance”, opracowanego przez Stellantis Insurance, w którym składki mogą być obniżane w zależności od danych otrzymywanych z pojazdu podczas jazdy.
Przy podpisywaniu umowy stosowana jest zniżka w wysokości 10%, którą właściciel zachowuje przez cały okres trwania umowy. Dzięki ostrożnej i pozytywnej jeździe klienci korzystają również z dodatkowych zniżek obliczanych na podstawie trzech wskaźników danych pojazdu – przyspieszenia, hamowania i prędkości. Są one rejestrowane podczas podróży i analizowane co miesiąc w celu obliczenia wyniku jazdy, który określa dodatkowy rabat, jaki mogą otrzymać w składce na kolejny rok. (Nowość w 2022 r.)
Spokój ducha dzięki uspokajającym usługom dotyczącym podróży i konserwacji Twojego Citroëna.
MY CITROËN ASSIST: dzięki któremu w każdej chwili możesz wezwać całodobową pomoc drogową Citroëna i zostać zlokalizowanym przez służby ratunkowe w razie nagłego wypadku, np. wyzwolenia poduszki powietrznej.
KSIĘGOWOŚĆ ONLINE:, która ułatwia rezerwację wizyty online w wybranym warsztacie, bezpośrednio z aplikacji Mój Citroën
SERWIS 24/7:, dzięki któremu możesz zostawić i odebrać swój samochód w wybranym przez siebie czasie.
PICK-UP & DELIVERY: kierowca Citroëna przyjeżdża do domu klienta, aby odebrać pojazd i oddać go do przeglądu.
VIDEOCHECK:, usługa ta umożliwia przesłanie klientowi, który zostawił swój samochód w warsztacie, filmu objaśniającego i szczegółowej wyceny na wypadek dodatkowej interwencji. Dodatkowa przejrzystość i pewność doceniana przez 95% naszych klientów.
MAINTENANCE E-BOOK:, dzięki aplikacji Mój Citroën, klient korzysta ze zdematerializowanej książki serwisowej. Otrzymuje na przykład powiadomienie o terminie przeglądu lub może zapoznać się z historią obsługi technicznej swojego pojazdu.
SERWIS MOBILNY:, mobilny warsztat umożliwiający interwencję w miejscu wybranym przez klienta, uruchomiony w niektórych krajach, w tym w Indiach, aby uzupełnić zasięg naszej sieci warsztatów.
Dostępność w utrzymaniu swojego pojazdu niezależnie od jego wieku.
ŁATWY DOSTĘP DO ORYGINALNYCH CZĘŚCI ZAMIENNYCH Z POJAZDÓW WYCOFANYCH Z EKSPLOATACJI. Usługa ta będzie możliwa dzięki uruchomieniu specjalnej strony internetowej, na której klienci będą mogli wyszukać i nabyć potrzebne im części, które zostaną dostarczone do ich domów. To łatwe i ekonomiczne rozwiązanie zachęci ich do utrzymania pojazdu w dobrym stanie poprzez wymianę części po niższych kosztach. Klient będzie mógł skorzystać z ceny zakupu niższej nawet o 70% od ceny nowej części, a tym samym przyczyni się do zwiększenia poziomu recyklingu poprzez wykorzystanie części używanych. (Nowość w 2022 roku)
USŁUGI ZAPROJEKTOWANE Z MYŚLĄ O MOBILNOŚCI ELEKTRYCZNEJ
Jako zaangażowany gracz w transformację energetyczną, Citroën oferuje swoim klientom szereg rozwiązań, dzięki którym w łatwy i bezstresowy sposób mogą oni przygotować swoje podróże, zidentyfikować i opłacić punkty ładowania, mieć okazjonalny dostęp do samochodu z napędem spalinowym, otrzymać wsparcie w użytkowaniu swoich hybryd plug-in oraz skorzystać z dedykowanych umów serwisowych, które promują recykling.
Spokój ducha dzięki usługom dotyczącym codziennego użytkowania pojazdu elektrycznego.
DOSTĘP DO PRYWATNYCH I PUBLICZNYCH USŁUG ŁADOWANIA: za pośrednictwem Free2Move eSolutions: rozszerzona usługa wspierająca klientów w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań dla potrzeb ładowania pojazdów, zarówno w domu, jak i w podróży. Klient może otrzymać pomoc w wyborze i instalacji naściennej jednostki ładującej w wybranym przez siebie miejscu po dokładnej analizie jego potrzeb, instalacji elektrycznej i dedykowanych ofert finansowania. W czasie jazdy, dzięki połączeniu z globalnym portalem mobilności Free2Move, który zapewnia dostęp do 260 000 stacji ładowania w Europie, kierowcy mogą szybko zobaczyć dostępne punkty ładowania i ich ceny oraz odblokować punkt ładowania po przybyciu na miejsce za pomocą aplikacji eSolutions Charging App lub karty karnetu eSolutions.
PRZYGOTUJ SWOJĄ PODRÓŻ (Trip Planner): niezbędne narzędzie, dzięki któremu bez stresu dotrzesz tam, gdzie chcesz, korzystając z aplikacji Mój Citroën App, aby zaplanować swoją podróż. Aplikacja wskaże Ci dogodne stacje ładowania na każdej trasie, wraz z szacowanym czasem przyjazdu na podstawie aktualnego stanu naładowania samochodu oraz czasem potrzebnym na ewentualne doładowanie na trasie. Gdy już zdecydujesz się na najlepszą opcję trasy, wysyłasz ją bezpośrednio z aplikacji do podłączonego interfejsu My Citroën Drive Plus na przykład w Twoim ë-C4 X i jesteś gotowy do jazdy.
Możliwość zaspokojenia szczególnych potrzeb okazjonalnych.
OKAZJONALNE WYPOŻYCZENIE POJAZDU TERMICZNEGO: Właściciele Citroëna ë-C4 we Francji będą mogli bezpłatnie wypożyczyć pojazd z silnikiem spalinowym na siedem dni poza dwuletnim okresem gwarancyjnym, co stanowi równowartość trzydniowego weekendu w roku, aby ułatwić sobie mobilność w sytuacji, gdy będą musieli korzystać z niego częściej, na przykład podczas podróży do obszaru o słabej infrastrukturze ładowania publicznego. Usługa ta zostanie wdrożona w Europie we wszystkich pojazdach elektrycznych z gamy Citroëna w 2023 roku. (Nowość w 2022 r.)
Klienci samochodów elektrycznych, którzy podpiszą umowę na usługi serwisowe, otrzymają bezpłatne tygodniowe wypożyczenie w ciągu roku na czas trwania umowy. Mogą zapisać się na dodatkowy tydzień w późniejszym terminie.
Zobacz: nowe samochody Citroën
Spokój i odpowiedzialność w jego utrzymaniu.
Umowa serwisowa zgodna z zasadami zrównoważonego rozwoju: Citroën zaoferuje klientom modeli elektrycznych opcję umowy serwisowej, która obejmuje stosowanie części pochodzących z recyklingu lub regenerowanych, zatwierdzonych przez producenta, zawsze gdy jest to możliwe. Pozwoli to zmaksymalizować wykorzystanie części pochodzących z gospodarki cyrkulacyjnej i zmniejszyć ślad węglowy związany z utrzymaniem pojazdu. (Nowość w 2022 r.)
Optymalizacja w prowadzeniu i użytkowaniu modelu hybrydowego typu plug-in.
PHEV PLUG-IN REMINDER: pomaga klientom w maksymalnym wykorzystaniu ich hybrydowego modelu plug-in, podpowiadając im, że należy naładować akumulator, gdy nie robią tego w wystarczającym stopniu. Pojazd analizuje tryb użytkowania i w razie potrzeby wydaje powiadomienie na centralnym ekranie dotykowym po pięciu dniach i dziesięciu przejazdach bez ładowania.
PHEV CONNECT:, usługa oferowana klientom biznesowym, bezpłatna przez pierwszy rok, która umożliwia menedżerom floty zmniejszenie zużycia paliwa i emisji poprzez analizę zachowań użytkowników w zakresie użytkowania i ładowania
PROGRAM NAGRÓD PHEV: Dzięki niemu każdy klient modelu plug-in hybrid będzie mógł zbierać punkty za każdym razem, gdy naładuje swój pojazd. Punkty te mogą być wykorzystane do zakupu darmowych publicznych voucherów na ładowanie lub pociągów. (Ma zostać uruchomiony w 2023 roku)
„Dzięki „Citroën Citizen Services ®” Citroën przekształca całe doświadczenie posiadania dla naszych klientów w troskliwy sposób, który jest znakiem rozpoznawczym Citroëna, podsumowuje Barria. „Podczas gdy zakres usług „Citizen” jest już wszechstronny, to dopiero początek historii. Zgodnie z misją Grupy Stellantis, polegającą na oferowaniu bezpiecznej i odpowiedzialnej mobilności, Citroën będzie nadal wdrażał nowe, jeszcze bardziej dostępne, innowacyjne i zrównoważone usługi mobilności w całej swojej gamie, mające na celu poprawę życia wszystkich.”
Najnowsze komentarze