Citroën C5 Aircross, Citroën ë-C4 oraz Citroën C3 zostały dzisiaj wprowadzone do oferty marki w Indonezji. Marka rozwija swoją obecność na rynkach azjatyckich i poszerza ofertę, aby skuteczniej konkurować i zwiększać sprzedaż.
„Citroën ma odwagę być inny. Przygotowujemy różne opcje mobilności z naciskiem na komfort kierowcy i pasażerów w czasie, gdy się przemieszczają.” – mówił w czasie uroczystej prezentacji Christophe Musy, prezes generalnego dystrybutora Stellantis w Dżakarcie. „Ambitna linia produktowa ma służyć różnym potrzebom oraz indywidualnej mobilności Indonezyjczyków. Obejmuje to model ë-C4, czysto elektryczny pojazd, który jest odpowiedzią na przyszłą mobilność i bardzo ważnym krokiem w kierunku osiągnięcia zerowej emisji netto dwutlenku węgla do 2038 roku”.
Jak wyglądają ceny w Indonezji?
- Citroën C5 Aircross kosztuje 1,18 mld rupii indonezyjskich, co odpowiada kwocie nieco ponad 320 tysięcy złotych,
- Citroën ë-C4 kosztuje 1,18 mld rupii indonezyjskich,
- Citroën C3 kosztuje 225 mln rupii indonezyjskich,
Dla porównania w Polsce cena C5 Aircross wynosi 133.500 zł.
„Opierając się na naszych trzech podstawowych wartościach czyli Accessibility, Care i Audacity, Citroën jest w pełni zaangażowany w dostarczanie wyjątkowych doświadczeń klientów poprzez dostarczanie inteligentnych rozwiązań dzięki innowacjom produktowym i technologicznym. Trzy nowe produkty, które dziś wprowadzamy na rynek, zapewnią stylową mobilność” – powiedział szef rozwoju biznesu Indomobil Group, Stefan Hutahayan.
Wprowadzenie nowych modeli Citroëna następuje tuż po oficjalnym ogłoszeniu strategicznego partnerstwa pomiędzy Indomobil Wahana Trada, spółką zależną Grupy Indomobil, a Stellantis w zakresie dystrybucji i sprzedaży produktów Citroëna w Indonezji.
źródło: Detik.com
Najnowsze komentarze