Model Citroën SpaceTourer został przekazany do Polskiego Związku Kajakowego. Samochody mają pomóc w przygotowaniach reprezentacji do Igrzysk XXXII Olimpiady Tokio 2020 oraz w rozpowszechnianiu bogatej tradycji polskiego kajakarstwa. Wsparcie logistyczne jest wynikiem porozumienia podpisanego przez prezesa Polskiego Związku Kajakowego Tadeusza Wróblewskiego oraz dyrektora PSA Retail Polska, Piotra Borowieckiego.
Zadaniem Polskiego Związku Kajakowego jest nie tylko wyłanianie reprezentacji narodowej oraz przygotowywanie zawodników do osiągania najwyższego poziomu sportowego, ale także kontynuowanie i propagowanie bogatej tradycji polskiego kajakarstwa jako jednej z czołowych i najbardziej zasłużonych dyscyplin w polskim sporcie oraz jednego z tradycyjnych sportów olimpijskich.
Zawodnicy i reprezentanci Polskiego Związku Kajakowego dojadą w niezwykle komfortowych i bezpiecznych warunkach na zorganizowane treningi i zawody. Citroën SpaceTourer posiada przestronne wnętrze, podwyższoną pozycję za kierownicą, fotele przesuwane i odwracane w zależności od sposobu wykorzystania wnętrza oraz szklany dach. Wygodę dodatkowo zwiększa staranne wytłumienie kabiny, gwarantujące doskonały poziom komfortu podróży. Co więcej SpaceTourer posiada wiele technologii ułatwiających życie, takich jak wyświetlacz przezierny w polu widzenia kierowcy (HUD) i nawigacja 3D połączona z systemem CITROËN Connect Navi, oraz technologii w służbie bezpieczeństwa: Coffee Break Alert przypominający o zrobieniu przerwy po dwóch godzinach ciągłej jazdy, Alarm Spadku Koncentracji Kierowcy, potrafiący wykrywać rozproszenie i nieuwagę kierowcy oraz Alarm Ryzyka Kolizji.
Rozpoczęcie współpracy z Polskim Związkiem Kajakowym jest dla nas powodem do zadowolenia. Chętnie wspieramy przedsięwzięcia sportowe w Polsce. Cieszymy się, że nasze samochody pomogą w realizacji misji Polskiego Związku Kajakowego oraz będą wsparciem logistycznym przed startem w XXXII Olimpiady Tokio 2020 – powiedział Piotr Borowiecki, dyrektor PSA Retail Polska.
Marka Citroën
Citroën jest od 1919 r. producentem szerokiej gamy samochodów wyróżniającym się kreatywnością i śmiałością. Samochody tej marki charakteryzują: unikatowy styl, zastosowanie najnowszych technologii i komfort jazdy. Modele takie jak nowy C3 czy nowy kompaktowy SUV C3 Aircross wnoszą powiew świeżości do świata motoryzacji. Citroën to marka popularna w najlepszym znaczeniu tego słowa. Jej podstawowym źródłem inspiracji są ludzie i ich styl życia. Hasło „Inspired by You” i wyjątkowe podejście do klienta są kwintesencją marki. Citroën wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów między innymi poprzez miejski concept store „La Maison Citroën”, stronę internetową Citroën Advisor czy też ofertę wynajmu samochodów (Citroën Rent&Smile oraz Earn&Drive). Citroën to 10 tysięcy punktów sprzedaży i obsługi posprzedażowej w niemal 80 krajach i ponad 1,1 miliona sprzedanych w 2016 r. samochodów. To również 8 tytułów mistrza świata zdobytych przez konstruktorów w WRC oraz trzeci kolejny tytuł mistrza świata przyznany konstruktorom w WTCC w 2016 r.
źródło: Citroën Polska
Najnowsze komentarze