Citroën otrzymał nagrodę za najlepszy salon internetowy od magazynu Automobilwoche. Jury doceniło funkcjonalność i łatwość obsługi oraz ofertę i finansowanie.
Internet pełni coraz ważniejszą rolę w sprzedaży samochodów. Jeszcze kilka lat temu ciężko było sobie wyobrazić zakupy auta przez sieć, dzisiaj jest to bez problemu możliwe. Jedną z firm, która rozwinęła sprzedaż on-line jest Citroën. Marka otrzymała nagrodę za najlepszy salon internetowy.
„Citroën ma najlepszy sakon internetowy! Nie tylko my tak twierdzimy, ale potwierdził to również magazyn branżowy Automobilwoche. Podczas wczorajszej ceremonii Triple A Awards w Monachium wygraliśmy w kategorii Sprzedaż online! Jesteśmy bardzo zadowoleni z tej prestiżowej nagrody, ponieważ pokazuje ona, że biznes online rozwija się w coraz ważniejszy kanał sprzedaży, a nasz Citroën Financing Store był również w stanie przekonać do zakupów” – napisał przedstawiciel Citroëna w Niemczech.
„Nagroda zachęca nas do dalszej rozbudowy naszego sklepu internetowego, aby zaoferować naszym klientom jeszcze szerszą gamę produktów on-line. Dla klientów Citroëna jest to rzeczywistość już od ponad roku. We współpracy z Stellantis Financial Services Germany oferujemy możliwość indywidualnej konfiguracji pojazdów oraz ich leasingu online za pośrednictwem Financing Store. Całkowicie cyfrowy proces odbywa się za pomocą zaledwie kilku kliknięć na stronie internetowej i obejmuje wszystkie kroki od konfiguracji, poprzez wybór zmiennych warunków leasingu, aż po zawarcie umowy.” – podsumowała marka.
Najnowsze komentarze