Citroën wpadł na ciekawy pomysł, jak dotrzeć do klientów z nowym modelem C4 w czasie pandemii. Niemiecki oddział marki proponuje „degustację” pojazdu w zaciszu własnego domu.
Ze względu na obostrzenia związane z koronawirusem w Niemczech, salony samochodowe pozostają zamknięte lub muszą ograniczyć swoją działalność. Skoro klient nie może odwiedzić dealera, Citroën odwiedzi klienta. Wybrani klienci, znajomi marki oraz fani Citroena udzielający się w mediach społecznościowych otrzymają do domu Citroën Car Tasting Box.
Pudełko o wymiarach 33 x 24 cm zawiera namiastkę nowego C4 i ë -C4, która pozwala na pierwszy wzrokowy i dotykowy kontakt z samochodem. W środku znajduje się miniatura modelu, próbki lakierów i materiałów wykończeniowych oraz foldery z informacjami dotyczącymi kompaktu. Pomysł zaczerpnięto z wirtualnych degustacji wina i ginu w czasach pandemii.
Pudełko zawiera broszurę dotyczącą C4 w formie przewodnika, który prowadzi odbiorcę przez cztery etapy degustacji samochodu. Citroën położył główny nacisk na siedem kolorów nadwozia, które widać na załączonych próbkach lakierów. Następnie klient może „zajrzeć” do nowego modelu zapoznając się z pięcioma aranżacjami za pomocą załączonych wzorów materiałów.
W pamięci USB znajdują się również krótkie filmy przedstawiające technologie, systemy wspomagania oraz wyposażenie nowego Citroena C4 i ë-C4. Po zapoznaniu się z modelem odbywa się jazda próbna. Początkowo modelem miniaturowym a następnie prawdziwa jazda, po wcześniejszym umówieniu z dealerem.
„Citroën zawsze był znany ze swoich innowacyjnych rozwiązań. Dzięki degustacji samochodów tworzymy unikalne połączenie świata cyfrowego ze światem rzeczywistym. Dzięki próbkom farb i tkanin oferujemy dotykowy kontakt z pojazdem oraz miniaturową jazdę próbną we własnych czterech ścianach. Po sklepie Citroën Financing Store, w którym klienci mogą zamówić samochód swoich marzeń online, z dostawą do domu, prezentujemy nowy przełom w marketingu, dzięki zestawowi do degustacji samochodów Citroën”– powiedział Grégory Fiorio, dyrektor ds. Marketingu niemieckiego oddziału Citroena.
Najnowsze komentarze