30 września 2021 r., podczas konferencji motoryzacyjnej „ELEKTRYZUJACE CZASY” organizowanej przez Minds & Roses Automotive w partnerstwie z Kantar Polska zostały wręczone nagrody za najlepsze wyniki w tegorocznej edycji badania Wielki Test Salonów, realizowanego wspólnie z tygodnikiem Auto Świat. Marka Citroën zajęła trzecie miejsce.
Wielki Test Salonów odbył się już po raz osiemnasty. To największe tego typu badanie na polskim rynku. Tajemniczy klienci odwiedzają salony sprzedaży nowych aut, wcielają się w rolę klientów i oceniają jakość obsługi. Marka Citroën znalazła się w tym roku na trzecim miejscu. Nagrody wręczali Stanisław Sewastianowicz, redaktor naczelny tygodnika Auto Świat oraz Michał Roszkowski, Senior Partner w agencji Minds & Roses Automotive.
Zobacz także: Nowy Citroën C4L 2022. Skoda Octavia będzie miała groźnego, komfortowego konkurenta
Statuetkę w imieniu marki Citroën odebrała Iwona Bartosik, dyrektor marki Citroën: „W imieniu marki Citroën chciałabym bardzo podziękować za zaangażowanie sieci dealerskiej, którego dowodem jest ta nagroda. To miejsce na podium jest efektem wprowadzanych przez nas rozwiązań poprawiających jakość obsługi, która jest dla nas jednym z priorytetów. Chcemy, żeby nasi klienci byli zadowoleni i mieli poczucie wsparcia podczas całego procesu zakupowego. Marka Citroën zgodnie ze swoim hasłem reklamowym „Inspired by you” odpowiada na potrzeby swoich klientów. Nasze punkty sprzedaży oprócz profesjonalnej obsługi mają dawać naszym klientom poczucie bezpieczeństwa i komfortu. Cieszymy się, że nasze działania przynoszą rezultaty.”
Informacja prasowa: Citroën Polska
Najnowsze komentarze