Citroën odnotował dwucyfrowy wzrost sprzedaży samochodów dostawczych w ciągu miesiąca, z udziałem w rynku na poziomie 19,24% w maju – poinformowała marka w swoim komunikacie.
W maju 2023 r. na rynku samochodów osobowych oraz lekkich aut dostawczych, który we Francji wzrósł o 12,9%, Citroën odnotował wzrost na poziomie 16,2% licząc rok do roku. To znakomity wynik.
„W maju, na dynamicznie rozwijającym się rynku, Citroën odzyskał pozycję i wyróżnił się, szczególnie w segmentach zelektryfikowanych. Lider rynku elektrycznych pojazdów użytkowych elektrycznych pojazdów użytkowych” – powiedział Sébastien Caron, dyrektor Citroën France. „Dzięki silnej sprzedaży C3, Citroën potwierdza swoją pozycję i wzmacnia dostępność, kryterium szczególnie ważne dla naszych klientów i profesjonalnych obiorców.”
Apel Thierrego Koskasa przyniósł efekt
W całej sieci Citroëna w Europie trwały intensywne prace nad wzmocnieniem sprzedaży. Po trudnym początku roku i zmianach, nowy szef marki Thierry Koskas zaapelował do sieci o wzmożony wysiłek oraz realizację ambitnych planów. Także w Polsce w ostatnich dniach odnotowano szybki przyrost rejestracji.
Działania promocyjne i wsparcie sprzedaży
Stellantis, właściciel marki Citroën, zmienia swoją strategię cenową i odpowiada na działania konkurencji modyfikując m.in. warunki zakupu dla dealerów oraz wprowadzając nowe elementy promocyjne.
Citroën C3 ze wzrostem sprzedaży o 41%
Bardzo duży wzrost sprzedaży, aż o 41%, zanotował we Francji Citroën C3. Citroën C5 X zajął pierwsze miejsce w segmencie D oraz pierwsze segmencie w segmencie D PHEV. Z kolei Citroën ë-Berlingo w wersji van zajął pierwsze miejsce wśród elektrycznych aut dostawczych.
„Brawo Citroën France i dziękujemy naszym klientom za zaufanie” – podsumował wyniki marki Arnaud Ribault, szef marki na Europę.
źródło: Citroën / Stellantis
Najnowsze komentarze