Citroën pozytywnie rozpoczął rok 2025 w Hiszpanii. W pierwszym miesiącu roku zarejestrowano 4185 samochodów osobowych i dostawczych z emblematem szewronów, czyli o 8% więcej niż w tym samym miesiącu ubiegłego roku, przy wzroście rynku o 6%.
W segmencie pojazdów użytkowych Citroën zwiększył liczbę rejestracji o 37% przekazując kluczyki do 1583 egzemplarzy. Wynik pozwolił zdobyć marce udział rynku na poziomie 12,4%. Produkowany w Hiszpanii w fabryce w Vigo, Citroën Berlingo, zdobył pozycję lidera. W styczniu zarejestrowano 1191 egzemplarzy modelu, o 88,2% więcej niż dwanaście miesięcy wcześniej, a udział Berlingo w segmencie wynosi 23,4%.
Dzięki gamie dostosowanej do potrzeb flot, firm i profesjonalistów Citroën osiągnął 87-procentowy wzrost w segmencie elektrycznych pojazdów użytkowych i 12,9% udziału w rynku.
C4 – najpopularniejszym Citroënem w Hiszpanii
W pierwszym miesiącu 2025 roku marka zarejestrowała 4185 samochodów osobowych i dostawczych, czyli o 8% więcej niż w styczniu ubiegłego roku, co stanowi 4,9% rynku hiszpańskiego.
Nowy Citroën C4 przyciąga uwagę nową stylizacją. Produkowany w Madrycie kompakt, jest liderem w swojej kategorii z wynikiem 1105 zarejestrowanych egzemplarzy. W porównaniu do roku wcześniejszego wzrost sprzedaży C4 wyniósł 70,8%.
Jeśli chodzi o nowego Citroëna C3, nowa generacja zajęła miejsce w pierwszej piątce swojego segmentu z liczbą 1125 rejestracji, natomiast jego w 100% elektryczna wersja ë-C3, była w styczniu czwartym najlepiej sprzedającym się samochodem na prąd.
Citroën Ami jest liderem w kategorii elektrycznych czterokołowców zdobywając 59,3% udziału w rynku, na którym stopniowo pojawiają się nowi konkurenci.
Test: Citroën C4 X Hybrid 136 ëDCT6 po pokonaniu 1200 km. Komfort i oszczędna jazda
Najnowsze komentarze