Fiat Grande Panda to samochód, który ma kojarzyć się z włoskim stylem i pozytywnymi emocjami i właśnie w tym duchu podąża współpraca producenta z Turynu ze Spotify. Dzięki „Playliście Felicità”, użytkownicy mogą bezpłatnie, spersonalizować wrażenia muzyczne na pokładzie nowego Grande Pandy.
Fiat wybiera Spotify, wiodącą platformę streamingu audio, aby kontynuować promocję nowego modelu Grande Panda nazywanego przez markę „oficjalnym samochodem szczęścia”. Szczęście, czyli po włosku Felicità towarzyszy modelowi nawet w reklamie w postaci utworu Ala Bano o takim właśnie tytule.
Partnerstwo ze Spotify doskonale wpisuje się w DNA włoskiej marki, która od zawsze wspiera narodową kulturę muzyczną. Ponad 15 milionów włoskich użytkowników będzie miało dostęp do stworzonej na podstawie swoich preferencji „Playlisty Szczęścia”, która uczyni podróż wyjątkową. Aby wygenerować ekskluzywną i bardzo osobistą playlistę, wystarczy kliknąć w link na swoim urządzeniu mobilnym.
Na początek możemy sprawdzić, jak bardzo radosna i jak włoska jest nasza dotychczasowa lista utworów.
Fiat Grande Panda, włoska muzyka i Spotify
Dzięki obszernej bibliotece muzycznej Spotify jest doskonałym partnerem dla tego projektu. Współpraca celebruje włoską piosenkę wzbogacając wrażenia na pokładzie Grande Pandy i realizując wizję marki w zakresie technologii, informacji i rozrywki.
Krótko mówiąc, każdy będzie mógł przeżyć wciągające i radosne doświadczenie, gdziekolwiek się znajduje, dzięki ścieżce dźwiękowej idealnie „dopasowanej” do jego emocji i wspomnień.
Fiat Grande Panda w cenie bliskiej Dacii Duster. Jest już polski cennik
Nie jest to pierwszy raz, kiedy włoski producent samochodów połączył wartości marki z wartościami wybitnych artystów włoskiej sceny muzycznej. Od współpracy z Andreą Bocellim przy okazji premiery Fiata 500e „La Prima by Bocelli”, przez kultowy hołd złożony Domenico Modugno z Fiatem 600 Hybrid w ponadczasowych nutach „Tu si 'na cosa grande”, aż po reklamę z końca 2024 roku, w której Fiat wybrał poezję Roberto Vecchioni i Alfa pod tytułem „Sogna ragazzo sogna”.
Muzyka – uniwersalny język
Fiat chce pokazać, jak ważna jest dla człowieka muzyka. To uniwersalny język, który potrafi wywoływać wyjątkowe emocje, wspomnienia i wrażenia, podobnie jak nowy Fiat Grande Panda, który podkreśla wartości takie jak: szczęście, prostota i przystępność.
Nowy samochód, czerpie inspirację z niepowtarzalnego modelu z lat 80., ale także wprowadza markę w przyszłość dzięki solidnej i przemyślanej konstrukcji, silnej osobowości oraz innowacyjnym rozwiązaniom, takim jak zintegrowany i chowany kabel do ładowania.
Dostępny w wersji hybrydowej i elektrycznej, Grande Panda trafi do włoskich salonów sprzedaży pod koniec miesiąca.
Źródło: Fiat
Fiat na polskim rynku. Nowe modele, oferty, wersje wyposażenia
Najnowsze komentarze