poniedziałek, 27 czerwca, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości

Co nowego w Clio Cup?

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2010-06-22
w Wiadomości
Czas czytania 3 minut
10 1
0
9
UDOSTĘPNIEŃ
30
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Opel Crossland sukcesem. Z linii montażowych zjechało już 500.000 egzemplarzy

Nowy DS 7 w szczegółach – dużo zdjęć i filmów

100 klasycznych Peugeot na 100-lecie dealera pod Paryżem

Dlaczego zdecydował się Pan wesprzeć inicjatywę Renault Zdunek Clio Cup?
Jestem fanem sportów motorowych. Poza tym Puchar ze względu na tanią formułę ścigania daje szansę na zaistnienie wielu młodym kierowcom. Jest  to ewenement, że prywatna osoba uruchamia taką inwestycję bez wsparcia firmy importerskiej, która w Polsce praktycznie nie inwestuje w sporty motorowe.

Czy Renault Zdunek Clio Cup daje Panu korzyści finansowe?
Korzyści są, ale bardziej marketingowe niż finansowe. Głównie jest to jednak czynione z pasji. Całe życie marzyłem o udziale w rajdach, ale ciągłe inwestycje związane z firmą sprawiły, że brakło na to czasu. Teraz chcę innym dać taką szansę i jestem dumny z bycia jedynym w Polsce prywatnym organizatorem Pucharu. Jest to nowość i może wyznaczy nowy kierunek, w którym można by poprowadzić sport motorowy.

Zaangażowanie w Renault Zdunek Clio Cup jest jednorazowe, czy może będzie Pan wspierał puchar w sezonie 2011?
Wszystko zależy od współpracy i wzajemnego zadowolenia. Jeśli Puchar będzie nagłaśniany, nabierze charakteru cyklicznego, to chętnie zaangażuję się w kolejne edycje, ale jeśli z wyłożonych przeze mnie pieniędzy będą korzystali wszyscy oprócz mnie, to wtedy zrezygnuję.

Dlaczego w tym roku wspiera Pan puchar, a nie zawodnika, jak miało to miejsce w sezonie 2009?
Nie byłem zadowolony z osiągnięć Maćka Lubiaka i dlatego zakończyłem z nim współpracę. Jeśli z kimś współpracuję i zostanie mi obiecany konkretny wynik, to nie może być inaczej. Poza tym jeśli mogę pomóc jednej osobie, a praktycznie za takie same pieniądze mogę pomóc kilku osobom – wybieram drugą opcję.

Czy śledzi Pan zmagania zawodników Renault Zdunek Clio Cup na odcinkach specjalnych?
Przeważnie w tym samym czasie mój syn i wnuk mają za granicą zawody w motocrossie i ja jestem tam z nimi. Na bieżąco śledzę jednak wyniki w Internecie i póki co nie mam swojego faworyta. Mam nadzieję, że będzie walka, bo jeśli jedna osoba będzie wygrywała wszystkie rundy po kolei, to zrobi się nudno. 

Czy koncepcja taniego pucharu dla młodych zawodników przyczyni się do popularyzacji rajdów w Polsce?
Instytucja, która jest zobowiązana do promocji sportów motorowych w Polsce, w ogóle się tym nie zajmuje. Na PZM nie można liczyć, więc powinny być podejmowane działania oddolne promujące Puchar Renault Zdunek Clio Cup i ogólnie pojęte sporty motorowe. Jeśli sami weźmiemy to w swoje ręce, to rzeczywiście efekt może być pozytywny.

Źródło: ClioCup.pl

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: ClioRenaultSportWszystkie
Udostepnij4Tweet2Udostepnij1
Poprzedni

Peugeot 5008 na tropach tajemnic Araratu cz. 13 – czas na powrót do Polski

Następny

Dominique Thormann mianowany dyrektorem finansowym koncernu Renault

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Dominique Thormann mianowany dyrektorem finansowym koncernu Renault

Alians Renault-Nissan zacieśnia współpracę z firmą Avtovaz w Rosji

Przyszłość samochodów miejskich – mała opona Michelin

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Piotr - System start – stop: wyłączać czy nie wyłączać? Oto jest pytanie
  • Mekes - Renault Koleos 4×4 185 KM dCi – bardzo oszczędny SUV. Opinie po 1,5 tysiąca kilometrów, ile pali naprawdę?
  • Kolo - Jak narodził się nowy Peugeot 408? Początkiem był projekt Manifesto 2015
  • Kolo - Szefowie firm energetycznych wzywają do natychmiastowego zmniejszenia zużycia paliwa, gazu i energii!
  • Kolo - Nowy DS 7 w szczegółach – dużo zdjęć i filmów
  • Kolo - Nowy DS 7 w szczegółach – dużo zdjęć i filmów
  • Szymon - Jesteśmy na premierze prasowej nowego Peugeot 308 SW Hybrid
  • Truskawa - Jesteśmy na premierze prasowej nowego Peugeot 308 SW Hybrid
  • Tomasz O - Nowy DS 7 w szczegółach – dużo zdjęć i filmów
  • Tomek - Jesteśmy na premierze prasowej nowego Peugeot 308 SW Hybrid


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Opel Crossland sukcesem. Z linii montażowych zjechało już 500.000 egzemplarzy
  • Nowy DS 7 w szczegółach – dużo zdjęć i filmów
  • 100 klasycznych Peugeot na 100-lecie dealera pod Paryżem
  • Polska była o krok od uruchomienia fabryki Renault. Projekt przerwała wojna
  • System start – stop: wyłączać czy nie wyłączać? Oto jest pytanie
  • DS 7 Crossback 180 KM EAT8 – luksusowy SUV po 30.000 kilometrach. Opinie, spalanie, najczęściej używane wyposażenie
  • Szefowie firm energetycznych wzywają do natychmiastowego zmniejszenia zużycia paliwa, gazu i energii!
  • Kobiety za kierownicą: pędzą przed siebie na śmierć lub pewne kalectwo
  • Jak narodził się nowy Peugeot 408? Początkiem był projekt Manifesto 2015
  • Dobre noty dla Peugeot 308 HDi i Renault Arkany TCe 160. Stronniczy przegląd prasy: AUTO MOTOR I SPORT nr 07/2022


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.