środa, 29 czerwca, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Peugeot

Co trzeci Peugeot 508 w Hiszpanii to hybryda plug-in

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2022-04-20
w Peugeot, Wiadomości
Czas czytania 4 minut
113 1
6
98
UDOSTĘPNIEŃ
327
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Duży awans Peugeota w brytyjskim badaniu satysfakcji kierowców Driver Power 2022

Nowy Citroën C4 X – tak wygląda najnowszy model marki: AKTUALIZACJA – zdjęcia, film, opis

Citroën AMI, ë-Berlingo i ë-C4 dla wyspy La Maddalena. Policja pojedzie na prąd

Peugeot 508 znajduje sporo nabywców w wersji hybrydowej. Czytając komentarze pod naszymi artykułami dochodzę do wniosku, że o czym by nie pisać, to niektórzy zawsze sprowadzają temat do polskiego rynku, czy to ma sens, czy też nie. I przez pryzmat tego naszego podwórka oceniają Europę, a czasem i cały świat, zakładając z jakichś powodów, że jeśli u nas sprzedaż jest niska, to na pewno tak musi być na całym świecie. Otóż wcale tak nie jest – oto przykład.

Jeszcze kilka lat temu auto hybrydowe w segmencie D, to była raczej rzadkość, a hybryda plug-in (PHEV), to już zupełnie wynalazek. Tymczasem zaostrzane przepisy ograniczające emisję spalin oraz rozwój technologii sprawiły, że dziś nie jest to nic dziwnego. Jednym z beneficjentów tych zmian jest druga generacja Peugeota 508. Oferowany w dwóch wersjach nadwozia samochód dostępny jest także w wersjach hybrydowych, wśród których niemal każdy znajdzie coś dla siebie.

Hybrydowe odmiany nowej 508-ki pojawiły się w roku 2019. Zaledwie trzy lata po debiucie komercyjnym sytuacja przybrała zaskakujący obrót: w marcu co trzeci Peugeot 508 zarejestrowany w Hiszpanii był wersją typu PHEV! Na takie odmiany przypadło 34% rejestracji tego modelu!

Wersje hybrydowe typu plug-in coraz bardziej przekonują hiszpańskich kierowców swoimi praktycznymi zaletami, takimi jak swobodny dostęp do centrów miast i niższe obciążenia podatkowe, które są związane z etykietą „Zero” Generalnej Dyrekcji Ruchu. Wszystko to bez poświęcania stylistyki, technologii wspomagania jazdy, przestrzeni wewnętrznej, komfortu i wyposażenia w porównaniu do Peugeot 508 z silnikiem benzynowym i wysokoprężnym.

Hybrydowe wersje plug-in Peugeota 508 charakteryzują się najwyższymi osiągami w całej gamie, ponieważ oferują silnik benzynowy o mocy 132 kW / 180 KM PureTech, który wspierany jest przez silnik elektryczny o mocy 80 kW / 110 KM, co zapewnia maksymalną moc systemową 165 kW / 225 KM. Zespół napędowy został zaprojektowany z myślą o zapewnieniu maksymalnych wrażeń przy jednoczesnym poszanowaniu środowiska, z emisją CO2 poniżej 49 g/km. Prąd magazynowany jest w akumulatorach o pojemności 11,8 kWh, co pozwala na pokonanie 40 km w trybie wyłącznie elektrycznym.

Zobacz: Nowe samochody Peugeot

Bezpieczeństwo i technologia są kluczowe w Peugeot 508 Hybrid. Model ten wyróżnia się dużą liczbą funkcji wspomagających kierowcę, takich jak Night Vision, który wykorzystuje kamerę na podczerwień do wykrywania zwierząt lub ludzi w odległości do 250 metrów w warunkach słabej widoczności.

Samochód posiada systemy wczesnego ostrzegania, takie jak automatyczny hamulec awaryjny najnowszej generacji, który wykrywa pieszych i rowerzystów zarówno w dzień, jak i w nocy, przy prędkości do 140 km/h. Auto wyposażono również w asystenta pasa ruchu, który utrzymuje pozycję pojazdu na pasie ruchu. W samochodzie zastosowano także automatyczne ostrzeganie innych uczestników ruchu o hamowaniu awaryjnym i ryzyku kolizji.

Jeśli chodzi o przestrzeń wewnętrzną, Peugeot 508 Hybrid zachował wymiary wnętrza tożsame z wersjami spalinowymi. Podobnie rzecz się ma z pojemnością bagażnika (487 litrów w Peugeot 508 i 530 litrów w Peugeot 508 SW). Bagażnik Peugeot 508 o pojemności 530 litrów (wg normy VDA) pod półką stanowi punkt odniesienia w swoim segmencie. Ponadto jego forma jest prosta i zapewnia wysoką użyteczność. Auto wyposażono w Magic Flat, pomysłowy system, który umożliwia złożenie tylnej kanapy i uzyskanie całkowicie płaskiej podłogi oraz przestrzeni ładunkowej o pojemności 1.780 litrów (VDA).

Osiągi Peugeot 508 są imponujące, zwłaszcza w wersji 508 Peugeot Sport Engineered, z mocą 360 KM, maksymalną prędkością 250 km/h i emisją CO2 na poziomie 46 g/km.

 

 

Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Peugeot

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

5 1 głos
Ocena artykułu
Tagi: 508Peugeot
Udostepnij39Tweet25Udostepnij7
Poprzedni

Stellantis chce sprzedać 30 milionów inteligentnych samochodów do 2030 roku

Następny

Dacia Jogger z LPG – dobra propozycja! Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 16/2022

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Dacia Jogger z LPG – dobra propozycja! Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 16/2022

Ile kilometrów przejeżdża statystyczny kierowca? Ciekawe dane Stellantis

Renault Laguna III Coupe 2.0 dCi - oszczędny, dynamiczny i trzydrzwiowy. Świetny wygląd ponad funkcjonalność

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
6 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Anonimowo - Dlaczego kierowcy Audi i BMW jeżdżą jak idioci? Nowe wyniki badań zachowań za kółkiem zaskakują
  • Marcin - System start – stop: wyłączać czy nie wyłączać? Oto jest pytanie
  • Jdm - Citroën AMI, ë-Berlingo i ë-C4 dla wyspy La Maddalena. Policja pojedzie na prąd
  • Marcin ( ten co go kasują) - Nowy Citroën C4 X – tak wygląda najnowszy model marki: AKTUALIZACJA – zdjęcia, film, opis
  • Jdm - Nowy Citroën C4 X – tak wygląda najnowszy model marki: AKTUALIZACJA – zdjęcia, film, opis
  • Roman - Duży awans Peugeota w brytyjskim badaniu satysfakcji kierowców Driver Power 2022
  • Drakster - Duży awans Peugeota w brytyjskim badaniu satysfakcji kierowców Driver Power 2022
  • Krzysztof Gregorczyk - Nowy Citroën C4 X – tak wygląda najnowszy model marki: AKTUALIZACJA – zdjęcia, film, opis
  • Anonimowo - Nowy Citroën C4 X – tak wygląda najnowszy model marki: AKTUALIZACJA – zdjęcia, film, opis
  • Anonimowo - Duży awans Peugeota w brytyjskim badaniu satysfakcji kierowców Driver Power 2022


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Duży awans Peugeota w brytyjskim badaniu satysfakcji kierowców Driver Power 2022
  • Nowy Citroën C4 X – tak wygląda najnowszy model marki: AKTUALIZACJA – zdjęcia, film, opis
  • Citroën AMI, ë-Berlingo i ë-C4 dla wyspy La Maddalena. Policja pojedzie na prąd
  • Dlaczego kierowcy Audi i BMW jeżdżą jak idioci? Nowe wyniki badań zachowań za kółkiem zaskakują
  • Nowy Fiat Uno nadjeżdża? Nowy model będzie crossoverem klasy B
  • Renault chce uzyskać oszczędności rzędu 200 mln euro rocznie ze zbierania danych
  • Akcjonariusze Nissana odrzucają propozycję uznania Renault za podmiot dominujący
  • Jaki samochód najmniej pali? Citroën i ciekawe wyniki przedwojennego konkursu na oszczędność paliwa
  • Peugeot Partner I – oszczędne rozwiązanie dla firmy i dla wymagającej przestrzeni rodziny. Tani diesel
  • Nowa Dacia Duster po tuningu Carpoint mieni się kolorami w słońcu


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
6
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.