Citroën od swego zarania słynął z ciekawych reklam. To się nie zmienia mimo upływu lat. Marka jest obecna na świecie od 99 lat, ale jej reklamy wciąż zaskakują. Citroën ciągle ma świeże podejście. Co więcej – wbrew obawom wielu osób, także w Polsce – komfort nadal ma dla Citroëna ogromne znaczenie. W najnowszej reklamie marka przekonuje nas wręcz, że Comfort is the New Cool.
Powrót płyty winylowej do łask stał się faktem. Od kilku lat sprzedaż winyli rośnie. Świat wraca do podstaw. Jest w stanie zrezygnować z wyidealizowanego dźwięku na rzecz dźwięku „żywego”. Płyta kompaktowa, nie mówiąc o streamingu, nie zapewnią takich głębokich wrażeń przy odsłuchu, jak kawałek czarnego plastiku i dobry gramofon. I choć winyle kosztują wcale niemało, to wciąż znajdują coraz więcej amatorów. Co to jednak ma do hasła Comfort is the New Cool?
Coś ma. Po prostu Citroën uważa, że teraz komfort znowu jest cool. Trendy. Modny. A Nowy C4 Cactus tego komfortu oferuje bardzo dużo. Nowe zawieszenie z amortyzatorami Progressive Hydraulic Cushions™ oferuje doznania niczym z latającego dywanu. Komfort foteli, komfort akustyczny, komfort termiczny, wreszcie komfort aromatów… Citroën wrócił na ścieżkę komfortu, acz bez stosowania swojego przez dziesięciolecia wykorzystywanego patentu – hydropneumatyki.
Ja bym tak bardzo nie rozpaczał po hydro, jak co poniektórzy z naszych Czytelników. Zaczekajmy, aż będziemy mogli osobiście sprawdzić, co oferuje rozwiązanie Progressive Hydraulic Cushions™. I cała filozofia Citroën Advanced Comfort. Może się okazać, że hydro było fajne, ale nowe rozwiązanie też jest dobre. Może nie lepsze, ale że godnie zastąpi hydropneumatykę. I wtedy dopiero się wypowiadajmy. Zresztą hydropneumatyk hydropneumatykowi nierówny – inaczej amortyzowały DS, czy CX, a inaczej Xantia.
Ale wróćmy do przedmiotowej reklamy i hasła Comfort is the New Cool. Na filmie, który prezentujemy poniżej słyszymy różne odgłosy związane z przemieszczaniem się samochodu. Citroën C4 Cactus odtwarza dźwięki z winylowej płyty, ale sam zdaje się być nieporuszony. Wszystkie nierówności, które słyszymy, auto pokonuje bez szemrania, bezgłośnie przesuwając się nad płytą.
Ciekawe podejście do tematu. Kolejne, po reklamie wprowadzanej do mediów poszczególnych krajów, którą przedstawiliśmy niedawno.
A jak Wam podoba się ta reklama?
Krzysztof Gregorczyk; video i zdjęcia: Citroën
Najnowsze komentarze