Sukces Opla Corsy: bestseller z Rüsselsheim był najpopularniejszym małym samochodem w Niemczech w pierwszej połowie 2024 roku. Według Federalnego Urzędu ds. Transportu Samochodowego (KBA) Corsa prowadzi w swoim segmencie po pierwszym półroczu z 20.231 nowymi rejestracjami we wszystkich wariantach napędu. Corsa Electric jest także numerem jeden wśród w pełni elektrycznych małych samochodów w tym roku. W ten sposób Opel Corsa pisze kolejny rozdział w swojej wieloletniej historii sukcesów i wspiera jasną strategię firmy dotyczącą elektromobilności.
Od debiutu w 1982 roku na całym świecie sprzedano ponad 14,6 miliona samochodów Corsa. W Niemczech Corsa od trzech lat znajduje się na szczycie segmentu małych samochodów.
Corsa zawsze urzeczywistniała obietnicę marki Opel dotyczącą udostępniania mobilności i innowacji technicznych szerokiemu gronu klientów – nawet z napędem w pełni elektrycznym. Corsa ma charakterystyczny wizerunek marki Opel Vizor i oferuje intuicyjny cyfrowy kokpit oraz liczne najlepsze technologie, takie jak adaptacyjne, nieoślepiające reflektory Intelli-Lux LED® Matrix.
Ogólnie rzecz biorąc, Opel osiągnął również bardzo dobre wyniki w Niemczech zarówno w czerwcu, jak i w pierwszej połowie roku. Według KBA w zeszłym miesiącu zarejestrowano 17.107 pojazdów Opla. Producent z Rüsselsheim odnotował w czerwcu duży wzrost rejestracji wynoszący 17,9%. Udział w rynku wyniósł zatem 5,8% i był znacznie wyższy niż rok wcześniej (5,2%). W półrocznym bilansie 77.235 nowo zarejestrowanych samochodów z błyskawicą w logotypie zapewniło wzrost o około 15,5% i udział w rynku na poziomie 5,2% (2023: 4,8%).
Poznaj aktualną ofertę samochodów Opel na polskim rynku
„Opel jak dotąd w tym roku osiągnął doskonały wynik. Wśród niemieckich marek Opel odnotował w czerwcu nawet największy wzrost rejestracji. Jako lider segmentu w pierwszej połowie roku, nasz bestseller Corsa wniósł do tego znaczący wkład. Znaczący wzrost liczby rejestracji nowych samochodów Opla pokazuje, że nasza oferta modelowa jest bardzo dobrze dostosowana do potrzeb klientów” – powiedział Patrick Dinger, szef marki Opel w Niemczech.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Opel / Stellantis
Najnowsze komentarze