DS Club Privilège, to jedna z inicjatyw programu Only You dla klientów marki DS Automobiles. Program działa w wielu krajach, ale dziś, przy weekendzie, mamy dla Was informację z Argentyny. Ameryka Południowa, to kontynent ciekawy, a że zajmujemy się motoryzacją francuską globalnie i niemal bez żadnych ram, więc spodziewamy się, że ten artykuł wzbudzi zainteresowanie niejednego z naszych Szanownych Czytelników.
W tym miesiącu klienci marki DS Automobiles i jednocześnie uczestnicy programu Only You, w tym DS Club Privilège w Argentynie, mogli poznać tajniki produkcji czekolady. Nie obyło się, rzecz jasna, bez degustacji. Smakołyki przygotował mistrz cukierniczy, Daniel Uría.
DS Club Privilège, to program zrzeszający klientów marki DS Automobiles. W jego ramach organizowane są różnego rodzaju atrakcje dla klientów francuskiej marki. Niektóre z nich są dodatkowo płatne, ale za to można liczyć na wyjątkowość spotkań, a nawet ich ekskluzywność.
Tym razem DS Club Privilège zaprosił swoich klientów na spotkanie z mistrzem cukierniczym, Danielem Uría. To znany szef kuchni specjalizujący się w produkcji ekskluzywnych czekoladek, który opowiedział historię pochodzenia kakao, jego przybycia na europejskie stoły, proces przetwarzania oraz poważne zmiany w tym procesie, jakie nastąpiły od rewolucji przemysłowej, aż po otrzymanie czekolady, którą znamy dzisiaj.
Uría uczestniczył w La Chocolaterie, pierwszych targach czekolady premium w Buenos Aires, i korzystając z okazji zwrócił się do tamtejszego DS Store z propozycją zorganizowania ciekawych warsztatów. Oprócz eksponowania ziaren kakaowych i niektórych elementów używanych do produkcji czekolady przygotował degustację czekolad typu premium, która obejmowała między innymi czekoladki z kardamonem, malbec’iem (czerwony szczep winny, popularny m.in. w Argentynie), earl greyem i lawendą.
Korzystając z okazji klienci mogli odbyć jazdę próbną modelami DS 3 i DS 7 Crossback. Jazdy odbywały się w towarzystwie konsultantów marki, którzy szczegółowo opowiadali o prezentowanych samochodach.
Marka DS Automobiles organizuje te ekskluzywne spotkania we współpracy ze stowarzyszeniem Lucullus. Są one organizowane z francuskimi cukierniami i restauracjami. Filozofia DS Automobiles i francuska kuchnia dzielą wiele wspólnych pasji: wyrafinowanie, francuski luksus i obsesję na punkcie szczegółów.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: DS Automobiles
Najnowsze komentarze