W Miesiącu Kobiet jedna z wielu akcji, które przeprowadził WOS Argentina (Women of Stellantis), dotyczyła zaproszenia grupy kobiet z firmy, aby mogły wnieść swój wkład i kobiece spojrzenie na ewentualny import Citroëna Ami do Argentyny. Co na ten temat myślą argentyńskie kobiety zatrudnione w koncernie?
Jeden z filarów, nad którym Women of Stellantis pracują od dwóch lat, dotyczy kobiecego punktu widzenia w biznesie firmy, ponieważ udowodniono na całym świecie, że im większa różnorodność płci w podejmowanych decyzjach firmy, tym lepsze wyniki ona osiągnie. Innymi słowy nader ważne jest to, co myślą kobiety.
Z tego założenia zrodził się pomysł zebrania zróżnicowanej grupy kobiet ze Stellantis, z różnych obszarów, z różnych szczebli, zawodów i w różnym wieku, aby mogły szczegółowo zapoznać się z nową koncepcją mobilności marki, przetestować ją w Centrum Produkcji El Palomar, a później przedyskutować temat i zostawić swoje opinie na temat możliwej komercjalizacji Citroëna AMI w Argentynie.
Wszystkie te kobiety miały możliwość szczegółowego zapoznania się ze wszystkimi informacjami na temat Ami, rozwiania wątpliwości i wyciągnięcia własnych wniosków na temat wrażeń z jazdy, klienteli, którą postrzegają jako sprzyjającą temu produktowi, jak wyobrażają sobie jego komercjalizację, w jaki sposób i gdzie to zrobić itp Wszystkie te informacje są bardzo dobrze odbierane przez markę Citroën w Argentynie i zostaną wzięte pod uwagę przy finalizowaniu definicji przyszłości Citroëna Ami w tym południowoamerykańskim kraju.
Otrzymany od kobiet wkład był bardzo zróżnicowany, ale wszystkie panie były zgodne co do absolutnie komfortowych wrażeń z jazdy, połączonych z praktyczną, prostą i intuicyjną jazdą. Były zaskoczone przestronnością wnętrza, funkcjonalnością Ami i zwrotnością, jaką oferuje.
„Dla Citroën Sudamérica bardzo ważne jest, aby móc przeprowadzić badanie na tej grupie fokusowej ze współpracowniczkami Stellantis i uzyskać opinię od wszystkich tych kobiet. Jeśli chodzi o WOS, gdy nam to zaproponowano, uznaliśmy to za genialny pomysł i udostępniliśmy Ami do tej akcji w Miesiącu Kobiet. Miejmy nadzieję, że wkrótce będziemy mogli liczyć na ten udany koncept mobilności marki na świecie w naszym regionie. Pracujemy nad tą możliwością i ją oceniamy” – powiedziała Valere Lourme, szefowa działu rozwoju Citroëna na Amerykę Południową.
A jak na wprowadzenie Ami na polski rynek zapatrują się nasze Czytelniczki, najwspanialsze kobiety na świecie?
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Citroën
Najnowsze komentarze