Nowy Citroën Basalt to crossover coupé, który bazuje na konstrukcji C3. Samochód ma 4352 mm długości, 1765 mm szerokości, 2651 mm rozstawu osi i oferuje aż 470 litrów bagażnika. Jego europejska wersja będzie nowocześniejsza i znacznie lepiej wyposażona niż wersja na rynki wschodzące, przy zachowaniu rozsądnej ceny. Czy stanie się hitem sprzedaży?
Francuzi od zawsze mieli talent do projektowania samochodów, które łączą estetykę, funkcjonalność i nowoczesne technologie. Citroën Basalt to potwierdzenie tej cechy. Model ten przyciąga wzrok odważną stylistyką i przemyślanym wnętrzem, oferując jednocześnie przyjemność podróżowania. I niedługo powinien pojawić się w Europie.
Wnętrze Citroëna Basalt SUV Coupé to pokaz francuskiej filozofii komfortu. Marka, znana z innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie wygody, ponownie dostarcza przestronne i ergonomiczne wnętrze, w którym każdy detal został dopracowany z myślą o pasażerach. Kabina oferuje rekordową w swojej klasie przestrzeń na nogi i nad głową, a duży rozstaw osi (aż 2651 mm) gwarantuje, że zarówno kierowca, jak i pasażerowie podróżują w komfortowych warunkach. Fotele Citroën Advanced Comfort w połączeniu z zawieszeniem z hydraulicznymi ogranicznikami progresywnymi zapewniają najwyższy poziom wygody w swojej klasie.

Tylna kanapa została wyposażona w inteligentny system regulacji siedziska oraz zaawansowany zagłówek z trzema stopniami regulacji. To rozwiązanie pozwala dostosować podparcie ud i karku do indywidualnych potrzeb, co sprawia, że nawet długie podróże stają się wyjątkowo wygodne. Basalt to nie tylko styl i komfort, ale również praktyczność. Obszerna przestrzeń bagażowa o pojemności 470 litrów oraz szeroko otwierana klapa bagażnika ułatwiają codzienne użytkowanie samochodu. No i na koniec cena – nie powinna być wyższa niż w przypadku nowego modelu C3 Aircross (ten zaczyna się w Polsce od 82.800 zł) co oznacza przyzwoite warunki kosztowe dla osób, które chciałyby wymienić swoje aktualne auto na nowe…

Wśród tych wszystkich plusów są jednak znaki zapytania – nie wiadomo bowiem jak europejscy klienci zareagują na kształt nadwozia – crossover coupé sprawdził się w przypadku Renault Arkana, ale to jednak dłuższy samochód (4568 mm długości) niż Basalt (4352 mm). W Brazylii model ten jest bardzo popularny – tylko w lutym sprzedano ponad 1700 egzemplarzy.
Jakie silniki?
W Europie Basalt będzie oferowany prawdopodobnie z silnikami Hybrid 100 oraz Hybrid 136.
Najnowsze komentarze