piątek, 27 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Renault

Czy Renault Vel Satis jest popularny w Polsce? Ujawniamy ilość zarejestrowanych aut

Tomasz Nowicki autor Tomasz Nowicki
2018-08-30
w Renault, Wiadomości
Czas czytania 3 minut
519 22
11
464
UDOSTĘPNIEŃ
1.5k
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Jaki samochód z dostawą do 6 miesięcy? Dacia Duster, Jogger i modele Renault

Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate

Dacia na sprzedaż? Renault otrzymało propozycję stworzenia nowego podmiotu

Renault Vel Satis to jeden z tych samochodów, obok których nie przejdziecie obojętnie. Nazwa modelu wzięła się od francuskich słów Vélocité et Satisfaction, co po polsku znaczy szybkość i satysfakcja. Samochód jest duży i komfortowy, a jego konstrukcję oparto na płycie podłogowej Espace IV. Łącznie wyprodukowano ponad 61 tysięcy sztuk tego modelu. 

Produkcja Renault Vel Satis w poszczególnych latach

Rok Ilość wyprodukowanych sztuk
2001 412
2002 21.495
2003 13.127
2004 8.361
2005 7.609
2006 4.683
2007 2.812
2008 1.685
2009 1.567
SUMA 61.751

 

Okazuje się, że Vel Satis jest w Polsce całkiem popularnym samochodem. Żeby sprawdzić, na ile Renault Vel Satis jest popularny w Polsce, zajrzeliśmy do bazy danych CEPiK. Okazuje się, że Vel Satis jest bardziej popularny niż na przykład Citroen XM.

Renault Vel Satis – 1.900 sztuk w Polsce

W Polsce jeździ ponad 1.900 Vel Satisów. Bardzo popularną odmianą jest ta z silnikiem 2.2 dCi oraz 3.0 dCi. Jednostki napędzane 3.5-litrowym V6 Nissana zdarzają się dużo rzadziej. Ludzie obawiają się wysokiego spalania i sporych kosztów serwisowych. Realnie zaś jest to raczej bezproblemowa jednostka napędowa. Mniejszą popularnością cieszą się auta z 2 litrowym silnikiem benzynowym. Warto poszukać samochodu z silnikiem 2.0T.

Samochód nie jest przesadnie awaryjny, a jego typowe bolączki są dobrze rozpoznane i nietrudne do usunięcia. Zakup takiego auta, to podróż w krainę wygody i wyróżnienia się na ulicy. Renault zresztą tak reklamował – auto dla tych, którzy chcą żyć inaczej. A dla osób, które chcą wyróżnić się maksymalnie, pozostaje jeszcze Avantime, o którym napiszemy w następnym odcinku naszych przygód z francuskimi samochodami w Polsce.

Najbardziej pożądane wersje z najwyższym poziomem wyposażenia miały skórzaną tapicerkę i drewniane wstawki we wnętrzu, a całość wygląda wyjątkowo luksusowo.

Ile kosztuje używany Renault Vel Satis?

Renault Vel Satis kosztuje od kilku do ponad dwudziestu tysięcy złotych. Oferta tych aut nie jest zbyt duża, w tej chwili na sprzedaż wystawionych jest zaledwie kilkanaście egzemplarzy, z których połowa nadaje się do ewentualnego obejrzenia.

 

 

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

5 1 głos
Ocena artykułu
Tagi: EspaceRenaultVel SatisXM
Udostepnij186Tweet116Udostepnij32
Poprzedni

Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 35/2018

Następny

Powrót z wakacji? Tylko spokojnie!

Tomasz Nowicki

Tomasz Nowicki

Motoryzacją interesuje się od wczesnej młodości a Citroen, Peugeot i Renault od zawsze!

Następny

Powrót z wakacji? Tylko spokojnie!

SUV Peugeot 3008 nagrodą w finałowej edycji cyklu Garmin Iron Triathlon 2018

Światowa i polska czołówka na Columna Medica Baja Poland 2018

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
11 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Inny Anonimowy - Alfa Romeo Tonale zdobywa nagrodę „Najpiękniejszego samochodu w Sieci” w 2022 roku
  • Inny Anonimowy - Już 400.000 sztuk Fiata Mobi wyprodukowano w fabryce w Betim
  • auu - Jaki samochód z dostawą do 6 miesięcy? Dacia Duster, Jogger i modele Renault
  • Zen Kenobi - Dacia na sprzedaż? Renault otrzymało propozycję stworzenia nowego podmiotu
  • Zen Kenobi - Dacia na sprzedaż? Renault otrzymało propozycję stworzenia nowego podmiotu
  • Zeną - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Piter - Dacia na sprzedaż? Renault otrzymało propozycję stworzenia nowego podmiotu
  • Arek - Dacia na sprzedaż? Renault otrzymało propozycję stworzenia nowego podmiotu
  • Piotr001 - Citroën e-Berlingo – redaktor Spidersweb pojechał w trasę elektrycznym MPV i dziwi się, że miał mały zasięg, ale czy słusznie?
  • Stary Klekot - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Jaki samochód z dostawą do 6 miesięcy? Dacia Duster, Jogger i modele Renault
  • Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate
  • Salon samochodowy w Paryżu 1930: Citroën sensacją z zaskakującego powodu
  • Dacia na sprzedaż? Renault otrzymało propozycję stworzenia nowego podmiotu
  • Citroën AMI cieszy się dużym powodzeniem. Skąd ten sukces?
  • Dacia wprowadzi hybrydowy napęd w modelu Jogger. I tylko w nim, przynajmniej na razie
  • Renault wprowadza usługę samochodu na abonament dla firm czyli Mobilize. Ruszają pierwsze testy dla korporacji taksówek
  • Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Ruszają zamówienia na gamę nowego Jeepa® Grand Cherokee 4xe Plug in Hybrid
  • UOKiK: Opel Crossland X do serwisu


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
11
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.