Dacia Bigster jako golas? Takiej wersji w katalogu można szukać na próżno. Dzięki nowemu SUV-owi rumuńska marka wnosi swoją ofertę na wyższy poziom i proponuje klientom wyposażenie, którego do tej pory nie miała i które nie kojarzy się z samochodem budżetowym.
Dacia jest znana z tego, że lubi kusić klientów ceną najtańszych dostępnych wersji a potem i tak chwali się, że największym zainteresowaniem cieszą się wyższe poziomy wykończenia. Dacia Sandero, Jogger i Duster są modelami, które w startowej cenie nie oferują zbyt wiele i klienci, którzy nie są szczególnie przekonani do skrajnie ascetycznego wnętrza decydują się na egzemplarze z wyższej partii cennika. Marka zrezygnowała nawet z centralnego wyświetlacza dotykowego, który wydaje się obowiązkiem w nowoczesnym samochodzie.
Pierwsza Dacia Bigster przypłynęła do Wielkiej Brytanii. Najgłośniejsze powitanie SUV-a
Wraz z rozwojem gamy modelowej, oferta się zmienia, zmienia się również wyposażenie, które dostarcza więcej komfortu i zatrzymuje klienta poszukującego nie tylko przystępnego samochodu, ale także nowoczesnych zdobyczy technologii i wygody. Dacia Bigster to pierwszy model marki, którego nie da się zamówić w wersji nazywanej popularnie „golasem”. W porównaniu do pozostałych modeli samochód na starcie oferuje znacznie lepsze wyposażenie. Wszystko w cenie 99.900 zł.
W wersji Essential nie ma wprawdzie wodotrysków, ale samochód został wyposażony w 17-calowe felgi aluminiowe (podstawowy Duster ma 16-calowe stalówki), relingi dachowe oraz centrum multimedialne, które w mniejszym SUV-ie znajduje się dopiero w drugim poziomie wyposażenia Expression. Dustera wciąż możemy zamówić z analogowymi zegarami i z uchwytem na smarfton, który ma zastąpić centralny wyświetlacz dotykowy.
Podstawowa Dacia Bigster Essential wchodzi na wyższy poziom. Na liście wyposażenia znajduje się 10,1-calowy ekran z bezprzewodową replikacją smartfona oraz 7-calowe wskaźniki za kierownicą. Do tego dochodzi tempomat, kamera cofania z czujnikami oraz elektryczne szyby z przodu i z tyłu. Dla porównania, Duster Essential ma elektryczne szyby tylko z przodu.
Dacia popracowała także nad wyższymi partiami cennika. Bigster jest uprzywilejowany do otrzymania dwustrefowej klimatyzacji, elektrycznie sterowanej klapy bagażnika, cyfrowego zestawu wskaźników o przekątnej 10 cali oraz panoramicznego dachu. Cennik modelu kończy się na kwocie 132.700 zł w topowej hybrydowej wersji o mocy 155 KM, co wciąż jest atrakcyjną kwotą za kompaktowego SUV-a.
Dacia Bigster Essential – wyposażenie:
- ABS / AEBS / LKA / LDWS / DDAW / ISA / AFU / ESP
- 6 poduszek powietrznych
- Klimatyzacja manualna
- Media Display: radio, USB-C, Bluetooth, replikacja smartfona, 4 głośniki)
- Cyfrowy zestaw wskaźników 7″
- Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
- Kamera cofania i czujniki z tyłu
- Tempomat
- Elektryczne szyby z przodu i z tyłu
- Relingi dachowe
- Kanapa dzielona 1/3-2/3
- Felgi aluminiowe 17”
Najnowsze komentarze