Dacia Bigster już na początku swojej rynkowej drogi rodzi nadzieje na sukces. Nowego SUV-a nie ma jeszcze w salonach, ale już sypią się zamówienia. Jak informuje portal autogaleria.pl, Dacia sprzedała już 300 egzemplarzy.
Dacia buduje swoją gamę modelową w oparciu o prostą ofertę samochodów w konkurencyjnej cenie, w dodatku wzmacnia segment SUV-ów kolejnym dobrze zapowiadającym się produktem. Dacia Bigster dołączyła do polskich cenników 9 stycznia 2025 roku wraz z rozpoczęciem roadshow Bigster Experience Tour po polskich miastach. Wydarzenie miało kameralny charakter, w odstępach 30 minut, niewielkie grupy gości mogły zobaczyć z bliska nowy model w kontenerze wystawowym.
W ciągu 20 dni od rynkowego debiutu większego brata Dustera miało okazję zobaczyć 1700 osób, co zaowocowało pierwszymi zamówieniami. Chętnych nie brakuje, 300 zamówień w ciągu 20 dni bez możliwości sprawdzenia modelu na drodze podczas jazdy próbnej to znakomity początek dla nowego produktu.
Dacia Jogger od której bolą oczy. Ten tuning może przerazić!
Nabywców może przekonywać przestronne wnętrze, duży bagażnik, a także nowe wyposażenie, które stawia model ponad Dusterem. Bigstera zamówimy z dwustrefową klimatyzacją, przeszklonym dachem, czy elektrycznie podnoszoną klapą bagażnika w zależności od tego, którą wersję wybierzemy.
Cena rozpoczynająca się od 99.900 zł w segmencie kompaktowych SUV-ów wypada konkurencyjnie, w dodatku została podparta przyzwoitym wyposażeniem standardowym. Najtańsza wersja Essential zawiera m.in. 17-calowe felgi aluminiowe, klimatyzację, 10,1-calowy wyświetlacz dotykowy, kamerę cofania i cyfrowe zegary. Pierwsi klienci wybierali jednak głównie Bigstera z wyższych partii cennika.
Gdy model trafi do salonów w maju tego roku, może stać się kolejnym po Dusterze samochodem nabijającym słupki sprzedaży Dacii.
Test: Dacia Jogger 1.6 Full Hybrid: czy to dobry samochód? Tysiąc kilometrów za nami
Najnowsze komentarze