Możemy wytykać temu modelowi niedociągnięcia i braki, ale to właśnie Dacia Duster przyciąga najwięcej klientów indywidualnych w Polsce. W ubiegłym roku pojazd był najlepiej sprzedającym się samochodem Grupy Renault w naszym kraju.
Być może wymienicie całą listę wyposażenia czy dodatków, których nie znajdziemy w Dacii Duster, ale to właśnie prostota i konkurencyjna cena przyciągają do salonów klientów. Dacia Duster jest prawdziwym bestsellerem Grupy Renault w Polsce. W ubiegłym roku z salonów zniknęły 15.344 egzemplarze modelu, czyli o ponad 55% więcej niż w roku wcześniejszym i o ponad 6,5 tys. więcej niż w przypadku modelu Clio , który jest najlepiej sprzedającym się Renault. SUV z Mioveni w roku 2019 znalazł się na szczycie listy sprzedaży samochodów wśród klientów indywidualnych w Polsce. Co 20 klient prywatny, który decyduje się na nowe auto, wybiera właśnie Dustera. Model był też najczęściej kupowanym SUV-em w naszym kraju.
W ubiegłym roku Dacia sprzedała na polskim rynku 33.034 egzemplarze samochodów dzięki czemu uplasowała się na miejscu siódmym w rankingu producentów. Do salonów przyciągał jednak nie tylko Duster, ale także starzejące się, ale jak widać wciąż jeszcze atrakcyjne dla klientów Sandero. W ubiegłym roku kupiono 6.580 egzemplarzy modelu. Pojazd trafił na trzecie miejsce najchętniej wybieranych przez Kowalskiego aut segmentu B. Czekamy oczywiście na nową generację, która mamy nadzieję pojawi się już w tym roku. Być może wraz z odnowieniem modelu Sandero trafi na miejsce 1. rankingu. W ubiegłym roku zarejestrowano również 3.348 egzemplarzy Dacii Dokker oraz 2.144 sztuki Dokkera Van.
Dacia Lodgy – nadchodzą wielkie zmiany
Podczas konferencji poświęconej wynikom finansowym Grupy Renault oprócz prezentacji licznych sukcesów Dacii wspomniano również o zmianach dla modelu Lodgy. Szczegóły wciąż owiane są wielką tajemnicą, ujawniono jedynie fakt, że będzie to „zupełnie inny model”, który „połączy różne segmenty”. Nie powiedziano tego wprost, ale wydaje nam się, że jest to niejako potwierdzenie krążących informacji mówiących o tym, że Lodgy zmieni się w przestronnego SUV-a. Klienci nie mają sentymentów do segmentu minivanów i być może taka zmiana jest szansą na powodzenie modelu. Spodziewamy się, że pojazd będzie oferowany w wersji 7-miejscowej a jego wygląd zostanie zbliżony do Dustera.
Najnowsze komentarze