Niemieccy klienci coraz chętniej decydują się na samochody marki Dacia. Rumuński producent zanotował w lutym 17-procentowy wzrost. W dwóch pierwszych miesiącach roku 2019 sprzedaż przekroczyła 12.000 egzemplarzy.
W lutym sprzedano w Niemczech 268.867 egzemplarzy samochodów, czyli o 2,7 proc. więcej niż w tym samym okresie roku 2018. Liderem rynku pozostaje Volkswagen, aczkolwiek klienci coraz bardziej przekonują się także do innych marek, coraz większą popularnością cieszy się Dacia.
Marka kontynuuje wzrost w Niemczech. W lutym bieżącego roku klienci na największym europejskim rynku zarejestrowali 5.849 egzemplarzy samochodów rumuńskiego producenta, co przyczyniło się do wzrostu o 17 proc. Firma zawdzięcza wynik m.in. nowemu modelowi Duster, który jest najtańszym SUV-em w Niemczech. Jego cena rozpoczyna się od 11.490 euro. Od początku roku sprzedaż samochodów marki przekroczyła 12.000 egzemplarzy. Obecnie Dacia posiada 2,3 proc. udział w niemieckim rynku i znajduje się wśród dwudziestu najpopularniejszych producentów w tym kraju.
Źródło: profit.ro
Najnowsze komentarze