Dacia Duster, Hyundai Tucson i Kia Sportage najbardziej problemowymi SUVami w Niemczech

59 62 191

Dacia Duster, Hyundai Tucson oraz Kia Sportage zostały uznane przez niemiecki TUV za najbardziej problematyczne SUVy. 

Co sprawia kłopoty w Dusterze?  W trzynastu procentach dwu- i trzyletnich samochodów (czyli jeszcze poprzedniej generacji) ujawniono dużą liczbę różnego rodzaju drobnych awarii – wyciek oleju z silnika, problemy z oświetleniem, zawieszeniem i układem kierowniczym.

Zobacz też: testy nowej generacji Dustera 

Drugie miejsce w rankingu najbardziej problematycznych SUVów zajął Hyundai Tucson z Korei Południowej. W 11 procentach egzemplarzy tego auta wykryto różnego rodzaju usterki nadwozia, zawieszenia i hamulca postojowego. Sporo kłopotów sprawia tylne zawieszenie.

Niezawodność zdecydowanie nie jest najmocniejszą stroną samochodu Kia Sportage. Problemy z elektroniką stwierdzono w 7 procentach samochodów, poważnie krytykowana jest też praca zawieszenia.

źródło: TUV / News Auto DE

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
31 Wątki komentarzy
28 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
58 Autorzy komentarzy
hyundaitucson.infoBeataDawidZenonRoman Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Kris
Gość
Kris

Niemcy bronią swojej motoryzacji jak mogą.
Ostatnio widziałem niezależny raport w którym niemieckie auta nie wypadly tak różowo. Dlaczego niemiecki raport nie wspomina np o T-roc który plasuje się przed wyżej wymienionymi…?

Piotr
Gość
Piotr

źródło?

Roman
Gość
Roman

Mam ja 3 lata tylko żarówka H7 poszła tylko lać i jechać

Roman
Gość
Roman

Zapominam to jest Daster 2016 1.5 dci

Darek
Gość
Darek

Dacia to samochód tylko do lasu na nic więcej się nie nadaje pali jak smok a wnętrze to PRL.

Marcin
Gość
Marcin

Bo to rumuńska limuzyna, a nie poważny samochód.

antek
Gość
antek

A oglądał Nowego Dustera?

Lord
Gość
Lord

A po co? Jeszcze by mu się spodobał.

Grzegorz
Gość
Grzegorz

Zgadzam się z Tobą 89.266 z 2017 r i jakoś nic nie naprawiłem wiadomo klocki tak jak we wszystkich samochodach tylko przeglądy

Piter
Gość
Piter

No i tu masz rację kolego nie dziwi fakt że na własnym podwurku Niemcy swoich aut nie umieszczają w czołówce oczywiście tych zawodnych. Ja się sugeruje rankingiem z za oceanu i tam japońskie i koreanskie samochody na tle europejskich wypadają znacznie lepiej dużo jeżdżę po niemieckich autostradach bo tu mieszkam i na postoju co krok VW Audi BMW stoi na awaryjnych cóż kiedyś to były samochody dziś się je robi max na8-10 lat użytkowania

Krzysztof
Gość
Krzysztof

Bo oba rankingi badają co innego… Niemcy badają najczęściej państwowe przeglądy, które w przypadku młodych aut bardziej pokazują, która marka ma lepszy serwis. Jeśli serwis VW podczas przeglądów dba o każdą pierdołę to na przeglądzie nie wyjdzie nic wielkiego. Jeśli jednak serwis olewa drobne niedociągnięcia to za jakiś czas wychodzi to na przeglądach. Niemieckie rankingi może są dobre dla kogoś kto chce kupić auto w salonie ewentualnie 2-3 letnie. Dla przeciętnego zjadacza chleba w PL lepsze są brytyjskie rankingi ubezpieczeniowe (warranty direct). Podawany jest średni koszt naprawy auta i indeks awaryjności. W rankingach występują nawet auta 15-letnie ( ͡° ͜ʖ… Czytaj więcej »

Artur
Gość
Artur

Niemcy zrobili wałki na dieslach, mają 120 ml. kary do zapłacenia za to , a teraz konkurencję oczerniają bo im sprzedaż spadła o 50%. Przecież pod względem awaryjności przodują niemieckie samochody w rankingach jak VW, BMW, Mercedes, Audi. Nie gniewajcie się użytkownicy powyższych aut ale taka jest rzeczywistość. Teraz Niemcy za taki spadek i te kary zrobią wszystko by oczernić marki z najwiekszą sprzedażą na rynku.

Samarama
Gość
Samarama

> mają 120 ml. kary
Karę wymierza się w mililitrach? nie potrafisz napisać prostego skrótu słowa „milion”.

Boli
Gość
Boli

No wypije prezes 120 ml i po sprawie

Leń
Gość
Leń

VW i Punkty kontrolne awarii. Zatrudniali rzesze specjalistów do projektowania części tak aby pokonały przebieg 150tkm lub do końca gwarancji. To jest świadoma polityka aut nieudanych ,jeżdżących co chwilę do serwisu. A teraz się wkurzają na renault /dacia że klienci rozpoznali w tej mb marce niezawodne pojazdy i skutecznie odbiera rzesze klientów tych którzy potrzebują dużo jeździć tzn auta firmowe,flotowe i klienci prywatni których przekazać nać trudno do innej marki i są jej później wierni.kto by pomyślał Reno co nie e umiało wcześniej wyprodukować diesla a teraz sprintery zniknęły z dróg a jeżdżą głównie mastery a citany to nic innego… Czytaj więcej »

Jurek
Gość
Jurek

120.000.000 milionów / 400.000 tysięcy sztuk samochodów to wychodzi 300 złotych na 1 samochód które klijent zapłacił 3 krotnie przy zakupie.

Hhh
Gość
Hhh

A ktoś wierzy jeszcze w te rankingi?

Waldemar
Gość
Waldemar

Ja już dawno w to nie wierzę

spizi
Gość
spizi

krytyka konkurencji bo moi firmowi koledzy w Niemczech jeżdżą Dacią i Hyundaiem i chwalą

Artur
Gość
Artur

Ja też mam 3letniego, wypadła tulejka z amortyzatora tylnego, teraz się okazało za tarcza sprzęgła do wymiany bo wibruje Przy ruszaniu,,,

Jan
Gość
Jan

A gdzie niemieckie TSi które żłopia olej i palą jak smoki. Nie wspominając o rozrzadach. Dziś żaden wieś wagen czy bardzo mocny wóz poza Mercem nie ma dobrego silnika benzynowego.

Maciej Popielski
Gość
Maciej Popielski

Z niemieckich aut cieszą się tylko mechanicy

Przemyslaw
Gość
Przemyslaw

Posiadam bmw z silnikiem 2.2 170km i nie mam na co narzekać… Faktem jest że auto jest z 2004 roku czyli Niemcy jeszcze bazowali na starszych silnikach

Boli
Gość
Boli

To kup sobie nowe to zobaczysz.

Tomasz
Gość
Tomasz

Zgadzam się wv żrą olej na potęgę zwłaszcza tsi a serwis twierdzi że to norma litr na 1000km gdzie tu ekologia.

Zbyszek
Gość
Zbyszek

1.5 tej Evo w Seacie Arona. Od wymiany do wymiany bez kropli dolewki.

Andrzej
Gość
Andrzej

Nie jestem posiadaczem żadnego z tych pojazdów więc moje wnioski są oparte na tym co było do tej pory. Przynajmniej Master już trzeci rok nr 1 w sprzedaży. Doprowadziło to VW by zaczęli zmieniać ideologię Skody by była taką Dacią w koncernie Renaulta. Czym charakteryzuje się ten segment? Stare sprawdzone i tanie rozwiązania. Które już w renault są jako zbyt stare. Co to daje? Te pojazdy praktycznie się nie psują. A naprawy wynikające ze zużycia nie powodują finansowych problemów. Wymiana rozrządu i obsługa zawieszenia wraz układem hamulcowym oraz wszystkie płyny i filtry to koszt około 2 tyś w ASO To… Czytaj więcej »

Wojtek
Gość
Wojtek

Są w czołówce sprzedaży a zatem szwabów boli że nie ich a pozatym ich motoryzacja robi się coraz bardziej awaryjna względem dawnych lat kiedy tych trzech marek nikt nie brał na serio pod uwagę.

Robert
Gość
Robert

Mam dustera i za każdym razem jak czytam o nim, to mam wrażenie, że czytam o samochodach Marki niemieckiej. Widać mój egzemplarz jest bardzo ale to bardzo wyjątkowy

Roman
Gość
Roman

Robert bo są zrobione dla ludzi normalnych bez zbędnych bajerów

Włodek
Gość
Włodek

Najwięcej problemów maja że swoimi krajowymi autami do czego nie bardzo chcą się przyznać

Jasiu
Gość
Jasiu

NIE WIERZĘ ! – czytam i NIE WIERZĘ !
HYUNDAI problematyczny bo w 7 PROCENTACH !!! samochodów coś tam coś tam.
To chyba gorzej niz 20 procent problemów zw WSZYSTKIMI VW BEZ WZGKĘDY NA MODEL ?

Wojciech
Gość
Wojciech

Najbardziej problemowe są Volkswageny, a najmniej Renault i Kia Hyundai. OCENA z praktyki, a nie z pobożnego zaklinania rzeczywistości

Mariola
Gość
Mariola

Zgadzam się!!!

Andrzej
Gość
Andrzej

Drobne awarie po 3 latach. Vw po 3 latach już nie jeździ.

Andrzej
Gość
Andrzej

Przecież Duster to tylko niskobudżetową imitacja auta. Wiec nad czym się tu spuszczać.

Lol
Gość
Lol

BMW w 91 3.0 diesel 180 tys potwierdzone BMW ASO panewka się obróciła podawać dalej? A żarówka to nie jest

Maciej
Gość
Maciej

Bmw e87 2.0 d, sprowadzony ze Szwajcarii, przy oryginalnym przebiegu 166 tys. km pęknięcie wału korbowego!! Zajechanych łożysk w skrzyni, mimo, że to ZF, czy dyfrze nie policzę…

Andrzej
Gość
Andrzej

Chyba jedziesz nim tylko do kościoła i z powrotem :)

Darek
Gość
Darek

Hwala tylko ci co je jeszcze mają

Rdek
Gość
Rdek

Jak Niemcy coś napiszą to śmiech na sali.

LESZEK
Gość
LESZEK

Ja jeżdżę Hyundai em santa fe auto bezproblemowe 200 kM full opcja nic sie nie dzieje zycze kazdemu takiej jazdy niemca nie che na oczy

Bogdan z grojca
Gość
Bogdan z grojca

Propaganda niemiecka Helmuty nie moga zcierpieć że dacia odniosła sukces a nie ich pasat czy golf….Heheee

DK
Gość
DK

Przecież Niemcy nie będą pisać źle o swoich markach które już przy wyjeździe z salonu mają problemy

Roman
Gość
Roman

Dacia. Duster 400 tyś. na liczniku. bez. problemów

Beata
Gość
Beata

Duster 2017 dwie sztuki, tylko przeglądy

Jac
Gość
Jac

Mam Mercedesa 4 lata robioe już były wycieki oleju że skrzyni i z tyłu

Maja
Gość
Maja

Patrzcie, a w dusterze przeciez niemiecki silnik jest, od mercedesa!

Wilku
Gość
Wilku

Ciężko powiedzieć czy jest on Mercedesa . Ja wiem że Mercedes zażądał swojego logo na wszystkich częściach silnika żeby nie było obciachu że części z Reno jeżdżą w Mercedesie

Roman
Gość
Roman

Robili razem a VW też bierze do dostawczakow to chyba Candy chodzi o 1,5dci

Zenon
Gość
Zenon

Chyba coś się Tobie pokręciło.

Wacek
Gość
Wacek

Ostatnio w ameryce zrobili Ranking i jak się nie mylę to żadnego europejskiego i amerykańskiego auta w pierwszej dziesiątce nie bylo

Michal
Gość
Michal

Taaa.. Coś nie wierzę w takie cuda że akurat francuskie-Dacia i koreańskie-hyundai i Kia są takie bee a np vw napewno super hiper…

Dariusz
Gość
Dariusz

Zapomnieliscie niemiachy jak niedawno w VW rozciagaly się łańcuchy rozrządu po 50 tys.km,a w bmw wymienoano silnik po 36 tys. km. Piszcie co chcecie a fakty mówią same za siebie.

Paweł
Gość
Paweł

Właśnie jest odwrotnie nie potrzeba wywalać masy forsy aby jeździć autem z napędem 4*4.Jesli ktoś wymaga prestiżu może kupić Mercedesa czy inne cudo ,co do Mercedesa i awaryjności się nie wypowiadam bo nie wiem ale mam Dacie i Humdaia oba posiadam od nowości dobiegają 200 tyś i nic .Oby z awaryjnością nowych modeli też tak było bo zamierzam je kupić.

Gaweł
Gość
Gaweł

Niemyckie koncerny wzbogacili się na niewolniczej pracy jeńców w obozach koncentracyjnych i jestem pewien że rynek ich odstrzeli.

Zbyszek
Gość
Zbyszek

Seat , kolego.

Dawid
Gość
Dawid

Dobre zapomnieli dodać o swoi h VW i wspaniałych jednostkach tsi wyciek oleju to z porównaniu z Dacia to kosmetyka wypalone tłoki łańcuch rozrządu gdzie naprawę liczy się w tysiącach

hyundaitucson.info
Gość
hyundaitucson.info

Wielu z naszych uzytkowników przesiadło się z VAG to Hyundaia Tucsona. Testujemy je na https://hyundaitucson.info od prawie 5 lat, wypadają zdecydowanie lepiej niż VAG!