Dacia osiągnęła w czerwcu rekordowy udział w hiszpańskim rynku. Dzięki świetnej sprzedaży modeli Duster i Sandero sięgnął on 14,3%. Marka nie spoczywa na laurach i zapowiada, że będzie walczyć o więcej.
Dacia Duster od momentu premiery pierwszej wersji w 2010 roku zyskała w Hiszpanii aż 120 tysięcy nabywców. W czerwcu 2022 r. auto zostało liderem w segmencie C-SUV wśród klientów indywidualnych. Z kolei nowa Dacia Sandero pozostaje najlepiej sprzedającym się modelem osobowym wśród klientów indywidualnych. Pozycję lidera utrzymuje w tym kraju od dłuższego czasu.
Zobacz: Dacia Duster 100 LPG
Dacia liczy jednak na więcej – w związku z wprowadzeniem nowej identyfikacji wizualnej podejmuje działania zmierzającej do zwiększenia swojego udziału w rynku. To między innymi kampania oparta na historiach prawdziwych ludzi, którzy podzielają wartości marki. „Tylko to co niezbędne” jest tu hasłem przewodnim. Spore zainteresowanie towarzyszyło premierze modelu Jogger, co dobrze wróży na przyszłość.
Zobacz: Nowe samochody Dacia. Sprawdź promocję
Dacia cieszy się również bardzo dużą popularnością w Polsce. Największy sukces w naszym kraju odniósł popularny SUV – Duster. Salony odnotowują bardzo dużo zamówień na wersję z fabryczną instalacją gazową, ale nie brakuje też klientów na najmocniejszą, 150-konną wersję z automatyczną skrzynią biegów. Rośnie popularność Joggera, który oferuje 7 pełnowymiarowych miejsc i jest chętnie kupowany przez rodziny i firmy. Bardzo dobra opinia o marce Dacia znajduje swoje odzwierciedlenie w wysokich cenach używanych egzemplarzy.
źródło: Motors Actu
Najnowsze komentarze