Dacia Duster szturmem zdobyła serce i portfele klientów we Francji. Ten popularny także w Polsce SUV przebił właśnie barierę pół miliona egzemplarzy sprzedanych w kraju nad Sekwaną. To wielki sukces.
W 2010 roku Duster zadebiutował w świecie motoryzacji. Jeden z naszych pierwszych artykułów na jego temat, zawierający zdjęcia premierowego sprowadzonego do Polski egzemplarza, cieszył się obromną popularnością. Od tego czasu Duster stał się prawdziwą ikoną marki Dacia, skutecznie uosabiającą jej wartości. Niezbędny i fajny, oferuje pomysłowe rozwiązania i sporą ładowność. Solidny i zorientowany na teren, jest dostępny z napędem na 4 koła, a jego duży prześwit pomaga klientom cieszyć się aktywnością poza asfaltem.
Odnowiony w 2017 roku, Duster zachował swoje kluczowe wartości, stając się jeszcze bardziej zaawansowanym, co pozwoliło mu umocnić status bestsellera. Od tego czasu Duster jest nadal modernizowany i staje się jeszcze bardziej atrakcyjny.
Duster ewolucja
W 2021 roku oferuje nową konsolę środkową z podłokietnikiem, system multimedialny z nowym 8-calowym ekranem oraz dwusprzęgłową automatyczną skrzynię biegów EDC. W 2022 roku, wraz z pojawieniem się nowej tożsamości marki, pojawił się nowy emblemat Dacia Link. W 2023 roku w salonach pojawi się nowa wersja Extreme. W tym samym czasie do gamy Dustera, począwszy od wersji Journey, dodano modułowe bagażniki dachowe. Tylko ta nowa generacja zarejestrowała 208.236 egzemplarzy w ciągu ostatnich sześciu lat.
Pół miliona Dusterów sprzedanych we Francji
Od momentu wprowadzenia na rynek w 2010 roku, Dacia Duster odnotowała pół miliona rejestracji we Francji. Ten kultowy produkt zdemokratyzował SUV-a: jest najlepiej sprzedającym się SUV-em we Francji dla klientów prywatnych w 2022 roku. Trend ten utrzyma się w 2023 roku a jeśli dobrze pójdzie to także w całej Europie!
Dobre właściwości terenowe
Duster jest lubiany i doceniany za swoje możliwości terenowe, w szczególności dzięki:
- prześwitowi 217 mm przy napędzie na 2 koła i 214 mm przy napędzie na 4 koła;
- kątowi natarcia 21°;
- kątowi natarcia 30°;
- kątowi zejścia 34° w wersji 4×2 i 33° w wersji 4×4.
„Duster jest najbardziej rozpoznawalnym modelem marki. Najbardziej przystępny cenowo rodzinny SUV na rynku, pozwala naszym klientom odbywać codzienne podróże w bardzo wygodny, wydajny i ekonomiczny sposób. Towarzyszy im również podczas wypoczynku i przygód na świeżym powietrzu z rodziną lub przyjaciółmi, nie zapominając o całym niezbędnym bagażu i sprzęcie. Dzięki tej wyjątkowej pozycji na rynku, Duster jest jednym z modeli, które najczęściej zatrzymują swoich klientów, gdy odnawiają swój pojazd. Każdego roku przyciąga również coraz więcej nowych użytkowników, a 6 na 10 klientów twierdzi, że nie wahało się kupić innego modelu na rynku.” – powiedział Sylvain Coursimault – dyrektor marketingu marki Dacia we Francji.
źródło: Dacia
Najnowsze komentarze