Dacia Duster to samochód polecany przez właścicieli

13 5 781

Dacia Duster została poddana badaniu satysfakcji przez magazyn Good Housekeeping. 92% ankietowanych poleciłoby samochód swoim znajomym i rodzinie.

Zazwyczaj cenimy opinię właścicieli. To oni mają najwięcej do czynienia z danym modelem samochodu i wiedzą o nim bardzo wiele. Magazyn Good Housekeeping sprawdził, co o swoim pojeździe sądzą posiadacze modelu Dacia Duster. Okazało się, że rumuński SUV jest bardzo chętnie polecany, dzięki czemu zdobył wyróżnienie Good Housekeeping Reader Recommended. Model został oceniony w czterech kluczowych obszarach: osiągi, ogólna satysfakcja, prawdopodobieństwo ponownego zakupu i rekomendacja. W badaniu wzięło udział kilkaset osób. Wynik pokazał, że 92% czytelników magazynu, którzy posiadają Dustera z powodzeniem poleciłoby swój samochód przyjaciołom, znajomym i rodzinie.

Dacia Duster była najczęściej nagradzana za stosunek jakości do ceny, wygląd, technologię i wrażenia z jazdy. Samochód zdobył ogólną ocenę 8,4 na 10. Co sądzą czytelnicy Good Housekeeping o swoim samochodzie?

  • „Dobry wybór w przystępnej cenie, pokonuje droższą konkurencję”.
  • „Najlepszy stosunek jakości do ceny w porównaniu do innych SUV-ów”.
  • „Wygląda stylowo, ma innowacyjną technologię oraz wysoką jakość nadwozia oraz wnętrza”.

„Jesteśmy bardzo podekscytowani pozytywną reakcją i opiniami, którymi właściciele obdarzyli Dustera i cieszymy się, że samochód otrzymał znaczek Good Housekeeping Reader Recommended. Każde uznanie jest dla nas zaszczytem, ​​ale otrzymanie tak wspaniałej opinii od szczęśliwych właścicieli to najwyższe wyróżnienie ” – powiedział Ben Fletcher, szef Dacia UK.

Galeria

Wpis nie ma dodatkowych zdjęć.
Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
3 Wątki komentarzy
10 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
13 Autorzy komentarzy
TomekObywatel MKTimTimTOMASZ Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Wasyl
Gość
Wasyl

Jest niestety kilka mankamentów : 1.Przy napędzie tylko na przód są poważne problemy z podjechaniem pod nawet niewielka górkę z mokrą trawą (brak wyłącznika ESP ). 2.Silnik 1.6 sce nie do końca nadaje się do LPG regulacjia luzów zaworowych kosztuje minimum 1000–1200 zł i trzeba ją robić chociaż co 30 tys km a sprawdzać co roku (koszt 100-150 zł ). 3. Oryginalny wideorejestrator zamontowany w ASO nie jest kompatybilny ze smartfonem opartym na Androidzie. 4. Koła w samochodzie 17″ Alu a zapas stalowy 16″… 5. Nawigacja ( z dopłatą ) ” rozszerzona o Europę wschodnią” kończy się na wschód na… Czytaj więcej »

Urbex
Gość
Urbex

Ok.17 alusy ale 60 a zapas 16 ale 65 wiec obwód jest jednakowy.(dla doklodnych _ minimalna roznice mozna zrekompensować cinieniem ) Problem to różne typy śrub do Alu i stali lecz to drobiazg. Trzeba 5 sztuk kupić do stalówek.

Marjan
Gość
Marjan

Akurat fabryczny wideorejestrator jest kompatybilny z Androidem

Kasia
Gość
Kasia

A kto normalny instaluje sobie bombę w bagaźniku ?

Tim
Gość
Tim

Co do luzów zaworowych to jak ostatnio zapytałem o to w serwisie fabrycznym chłopaki popatrzyli się na mnie z lekkim politowaniem, to jest jakiś humbug a którym wszyscy piszą/mówią a nikt nie widział, przynajmniej w wersji LPG Duster I i II nie ma tego nawet w zestawieniu prac serwisowych i nikt tego nie robił a mówię tu o fabrycznym serwisie z prawie 20-letnim stażem!

Tim
Gość
Tim

…być może to jest kwestia innej głowice, wiem że w Dusterze II jest na pewno inna w wersji LPG, być może jak ktoś wstawia sobie gaz niefabryczny to przy silniku z zwykłą głowicą regulacja głowicy jest konieczna aczkolwiek nie znam nikogo kto robił regulację w Dusterze!

Marek
Gość
Marek

U mnie w DD2 bardzo szybko pojawily sie luzy na fotelu kierowcy, zaczal sie ruszac do przodu i do tylu. Lakier tez jest slaby po 10000km mam juz pare odpryskow, a nie jezdze w terenie

South-PL
Gość
South-PL

Wszyscy mają odpryski a nie jeżdżą w terenie – jak dostaniesz kamieniem na autostradzie to masz odprysk murowany. :) W terenie to rysy złapiesz

Obywatel MK
Gość
Obywatel MK

To jedź z tym fotelem do ASO i wymienią ci za free w ramach gwarancji, a nie dupę tu ludziom zawracasz.

Endrju
Gość
Endrju

Trudno to auto nazwać suvem. A już o jakości nie ma co mówić. W budzie głośno.Brak mocy. Radio, jakby jamnika jakiegoś włożyli. Ale co można dostać za tą cenę? Generalnie porażka.

J&G
Gość
J&G

Jak chcesz mieć moc, to kupujesz 1.33TCe 130 lub 150KM!

TOMASZ
Gość
TOMASZ

To kup hyundai tucson lub kia sportage suzuki vitara lub cos w tym stylu tam dopiero nie ma mocy tucson,kia 136km i 165 NM to zobaczysz jakie sa słabe silniki na pewno za słabe a jeszcze sa w vw i innych wogóle 3 cylindry 100km szajs DUSTER 1,333 tce 130 lub 140km 240NM lub 250 wystarczajace testowałem teraz ponad 10 samochodów typu SUV najbardziej uniwersalne wydły się DUSTER i KADJAR z zakupu tucsona zrezygnowałem ze wzgledu na słabiutki silnik musi byc redukcja zeby tira wyprzedzic bo ogólnie samochód spodobał sie no i DUSTER 21cm prześwit tucson 18 w takim aucie… Czytaj więcej »

Tomek
Gość
Tomek

Ja pierdzielę, ludzie mają pretensje, że Dacia Duster nie jest Mercedesem za 300 000 sprzedawanym za 65 000.
No nie jest i nie będzie. Jak chcesz komfortu, ciszy, mocy, bajerów itp to pewnie, że nie Duster.