Nowa Dacia Duster z silnikiem 1.3 TCe o mocy do 150 KM! To będzie hit.

16 38

Chcieliście więcej? Będzie więcej! Nowa Dacia Duster zostanie wyposażona w nowy, mocniejszy silnik benzynowy 1.3 TCe. Jednostka trafiła już do oferty Renault, teraz przyszła kolej na rumuńskiego SUV-a. Duster oprócz zmian pod maską otrzyma również nową wersję systemu multimedialnego Media Nav Evolution.

Nowa Dacia Duster zadebiutowała w zeszłym roku podczas salonu samochodowego we Frankfurcie, ale model zagości również na tegorocznych targach motoryzacyjnych w Paryżu. Rumuński producent zaprezentuje kilka istotnych zmian w swoim niezwykle popularnym SUV-ie. Aby spełnić najnowsze normy emisji spalin, Duster został wyposażony w nowy czterocylindrowy silnik benzynowy 1.3 TCe z bezpośrednim wtryskiem paliwa oraz filtrem cząstek stałych. Jednostka znalazła się już w ofercie Renault. Jeszcze do końca tego roku nowy napęd będzie dostępny dla Dacii Duster z napędem na przednią oś. Pod maski pojazdów z napędem 4×4 benzyniak trafi do połowy 2019 roku.

Silnik 1.3 TCe będzie dostępny w dwóch wariantach. Pierwszy z nich generuje 130 KM mocy oraz 240 Nm momentu obrotowego przy 1500 obr./min. Druga wersja dysponuje mocą 150 KM i maksymalnym momentem obrotowym 250 Nm przy 1600 obr/min. Będzie to najmocniejsza wersja Dustera i najmocniejsza Dacia, jaka kiedykolwiek trafiła do salonów sprzedaży.

Nowa Dacia Duster do końca 2018 roku zostanie wyposażona również w nową wersję systemu multimedialnego Media Nav Evolution kompatybilną z systemami Apple Car Play i Android Auto. Dzięki temu kierowca będzie miał do dyspozycji łatwiejszą w obsłudze i szybszą nawigację oraz nowe funkcje. Otrzyma możliwość korzystania z aplikacji takich jak: Waze, WhatsApp czy Spotify.

Dacia Duster z nową wersją systemu Media Nav Evolution zgodnie z informacją producenta, będzie dostępna w niezmienionej cenie.

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
11 Wątki komentarzy
5 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
15 Autorzy komentarzy
KrzysiekCazMakaronToudiLikognito Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Marcin
Gość
Marcin

150 koni w dusterze i 250nm.. oj będzie to dobrze jechało, wiele aut się zdziwi na światłach..

Arek
Gość
Arek

Bedzie w koncu jechalo :)
U mnie jest w dCi 115/260 i mozna powiedziec ze nie ma problemu zeby jechac ale widzialbym wiecej :)

ToJa
Gość
ToJa

Nieźle! 150KM w Dusterze to będzie gwóźdź do trumny konkurencji. Już teraz Duster fantastycznie się sprzedaje. Apple CarPlay też super.

Michał Z.
Gość
Michał Z.

Powiem szczerze, że Dacia mnie zaskoczyła, nie spodziewałem się 150 KM w Dusterze. Pytanie jak zostaną skalkulowane ceny no i ile będzie palić wersja 1.3 TCe przy wyższych prędkościach, bo jednak Duster wzorem aerodynamiki nie jest;)

Spoogie
Gość
Spoogie

I Kolejne elementy które przekonują mnie coraz mocniej do zakupu dustera.

Tomek
Gość
Tomek

I koniec silników bez dpf

Redek
Gość
Redek

Do kiedy będą w sprzedaży „nie wyżyłowane” silniki 1,6 ?

ŁukaszWwa
Gość
ŁukaszWwa

Wg info z netu SCe pozostaje w ofercie Dustera, natomiast od nowego roku modelowego nie ma go już dostępnego w Renault Megane.
Czyli pewnie będzie do wejścia kolejnej normy Euro.

tdi
Gość
tdi

150 Koni nowy duster.. To auto będzie nie bezpiecznie te miękie zawieszenie, powodzenia przy pierwszej kolizji..

Łukasz
Gość
Łukasz

250 NM to dobre dla fiata pandy…

Likognito
Gość
Likognito

Czyli następny badziew który zacznie się sypać . . . Masakra te nowe auta :-/

Marcin
Gość
Marcin

Problem tych, którzy kupują przechodzone kilkunastoletnie złomy, pierwszy i pewnie drugi właściciel będzie to miał gdzieś.

Toudi
Gość
Toudi

A to ciekawe bo w Renault ten silnik ma 3 warianty mocy: 115, 140 i 160 KM

Makaron
Gość
Makaron

Teraz to ja rozumiem. 150KM wystarczy by komfortowo i bezpiecznie podróżować. Jak ktoś szuka sportowych wrażeń to pomylił modele i lepiej na torze się bawić bo inaczej się skończy jak na Słowacji. Duster sprzedaje się dobrze a z nowym silnikiem będzie jeszcze lepiej.

Caz
Gość
Caz

Turbina, dwumas, bezposredni wtrysk, Fap, to nie wytrzyma 100 tys km.

Krzysiek
Gość
Krzysiek

Dwumas montuja od lat 80, turbosprezarki trafily do zwyklych aut tez jakos na przelomie lat80 i `90, bezposredni wtrysk tez juz jest pelnoletni, fap w benzyniakach powinien byc kompletnie bezobslugowy (w benzyniaku jest duzo mniej sadzy i wyzsza temp spalin), ale oczywiscie najlepiej napisac, ze rozpadnie sie po 100 tys km.