Radio, telewizja i internet zasypują nas informacjami o promocjach, wyprzedażach i okazjach w związku z szalejącym Black Friday. Pewnie wielu z nas skusi się na produkty po atrakcyjnej cenie, ale być może niektórzy mają tego szaleństwa dosyć. Dacia również ma sposób na wyprzedażowy piątek, ale w porównaniu do innych producentów, podejście jest zupełnie inne.
Na profilu brytyjskiego oddziału Dacii na Twitterze pojawiła się kampania reklamowa nawiązująca do Black Friday. Wszystkie posty w mediach społecznościowych oznaczono na czarno, aby podkreślić ważny dla miłośników wyprzedaży dzień, choć rumuńska marka postanowiła wykorzystać go w zupełnie inny sposób. Specjaliści od reklamy Dacii wpadli na świetny pomysł. Zamiast Black Friday stworzyli po prostu… Normal Friday, czyli zwyczajny piątek. „Masz już dziś dość niekończącego się strumienia ofert specjalnych? Zapraszamy do wspólnego świętowania #NormalFriday” proponuje Dacia.
Marka przekonuje, że w przeciwieństwie do innych producentów oferuje rzeczywistą wartość swoich pojazdów 365 dni w roku, bez zawyżonych cen i nie musi ich teraz obniżać. Na Twitterze możemy przeczytać przekonujące i całkiem zabawne hasła takie jak: „Nie przegap ekskluzywnych ofert dziś lub… jutro… lub w niedzielę. Jeśli to zrobisz i tak wrócą od poniedziałku do czwartku”.
Jeśli jesteście zmęczeni krzykliwymi promocjami i pustymi hasłami możecie „cieszyć się tą krótką informacją, która nie próbuje sprzedać Wam elektrycznej szczoteczki do zębów po obniżonej cenie” – informuje Dacia. Ciekawie prezentuje się też czarna plansza z napisem „tu nie ma na nic ciekawego do zobaczenia, to tylko zwyczajny piątek”. Jeśli nastawiliście się już na zakupy. Dacia promuje również swoje samochody hasłami: „Sandero już i tak ma szokująco przystępną cenę” lub „skorzystaj z dzisiejszego kodu: #NormalFriday, aby otrzymać nawet 0% rabatu na naszego Dustera. Ceny nie do pobicia, więc po co próbować?”
Najnowsze komentarze