Wiadomości

Co wybrać dla rodziny: używane kombi segmentu C czy D?

autor Maciej Mokwiński
2023-09-26
Wiadomości

Stellantis dostał nagrodę za wdrożenie procesu regenerowania części i podzespołów. Używane w modzie

autor Tomasz Nowicki
2023-09-26
Wiadomości

Czy w Polsce zabraknie paliwa? Niektóre stacje wprowadziły limity

autor Tomasz Nowicki
2023-09-28
Dacia

Dacia Duster i Peugeot 3008 na szczycie rankingu najchętniej kupowanych aut typu SUV i crossoverów w Turcji

autor Tomasz Nowicki
2023-09-27
Wiadomości

Stellantis jest liderem sprzedaży w pełni elektrycznych dostawczych samochodów w segmentach C-Van oraz D-Van na polskim rynku

autor Małgorzata Kozikowska
2023-09-22
Wiadomości

Mechanik przestrzega przed wilgocią w kabinie. To duży problem dla samochodu

autor Maciej Mokwiński
2023-09-23
Wiadomości

Nowy Opel Corsa za 63.000 zł. Promocja jakiej jeszcze nie było, samochody dostępne od ręki

autor Małgorzata Kozikowska
2023-09-27

Najnowsze komentarze

  • Anonimowo - Stellantis Polska walczy o III kwartał. Spotkania kierownictwa z dealerami, promocje, duże zniżki na nowe samochody
  • dCi - Stellantis Polska walczy o III kwartał. Spotkania kierownictwa z dealerami, promocje, duże zniżki na nowe samochody
  • Natan - Stellantis Polska walczy o III kwartał. Spotkania kierownictwa z dealerami, promocje, duże zniżki na nowe samochody
  • Anonimowo - Dacia zmienia plany. Nie będzie modelu Bigster!
  • Grzech - Dacia miażdży konkurencję wszędzie tam, gdzie samochód to artykuł pierwszej potrzeby a nie luksusowy gadżet
  • Anonimowo - Dacia zmienia plany. Nie będzie modelu Bigster!
  • Anonimowo - Ceny paliw – trzy, a nawet cztery warianty możliwych przyczyn obecnej sytuacji
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
    • Redakcja
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Dacia

Nowa Dacia Jogger 2022: Ile kosztuje ten 7-osobowy samochód? Polski cennik

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2021-11-30
w Dacia, Wiadomości
Czas czytania 4 minut
3.5k 109
A A
35
Nowa Dacia Jogger

Nowa Dacia Jogger zaczyna się w cenniku od 63.400 zł. Podczas spotkania prasowego dziś w południe ujawniono ceny najnowszego modelu Dacii na naszym rynku. To samochód, który w gamie marki zastąpi dwa modele osobowe – Logana MCV i Lodgy.

Dacia Jogger, to nieco podwyższone kombi, które zmieści – zależnie od wersji – pięć lub siedem osób. Auto ma przyjemną dla oka sylwetkę, choć więcej będziemy mogli powiedzieć po tym, jak obejrzymy je na żywo. Dziś, w ostatni dzień listopada, jeszcze tego samochodu w Polsce nie ma. Czekamy nań z niecierpliwością, tak jak spora grupa potencjalnych klientów.

Czy Jogger ma szansę zamieszać na polskim rynku, jak inne modele producenta wchodzącego w skład Grupy Renault? Dużo zależy od ceny. Dacia przyzwyczaiła nas do tego, że wycenia swoje samochody atrakcyjnie, z dużą dozą rozsądku, a jednocześnie zapewnia w nich wszystko to, co przeciętnemu kierowcy jest potrzebne nie popadając przy tym w przepych i zbytek. Dacii nie kupuje się po to, by pochwalić się nowatorskimi na rynku motoryzacyjnym rozwiązaniami technicznymi. Dacię kupuje się, by mieć nowe, rozsądnie wycenione, dobrze wyposażone, solidne auto, które w czasie eksploatacji także nie generuje zbędnych kosztów. Czy w to wszystko wpisuje się także Jogger?

Zdecydowanie tak. Co więcej – nie będzie odmiany Access. Stwierdzono bowiem, że tego typu samochód musi oferować pewne minimum i nie warto go kastrować z wyposażenia za wszelką cenę by zyskać dwa, trzy czy cztery tysiące złotych na cenie.

Dacia Jogger będzie walczyć w segmencie C, który w Polsce – dane importera – zajmuje nieco ponad 51% rynku. Jogger ma 455 cm długości i niemal 290 cm, rozstawu osi. Prześwit sięga 200 mm, na co wpływ mają także wysokoprofilowe opony. Na dachu relingi można łatwo przekształcić w bagażnik dachowy w postaci poprzecznych belek.

Przewiduje się trzy wersje wyposażeniowe. W gamie będzie sześć kolorów. Niewiele? Może i tak, ale spójrzmy prawdzie w oczy – w konserwatywnej Polsce i tak klienci rzadko wybierają kolory „szalone”. Na drogach królują szarości, czernie, ewentualnie brązy i biel.

Silniki

W gamie jednostek napędowych dwie nowości w gamie Dacii – silnik TCe 110 i hybryda.
– TCe 110 z maksymalnym momentem obrotowym 200 Nm
– TCe 100 LPG z maksymalnym momentem obrotowym 170 Nm
– HEV 140 znany z innych hybrydowych modeli Grupy Renault.

No i ceny – to najważniejszy dziś parametr, zwłaszcza w dobie dużej inflacji i spadającej wartości złotówki. Ceny startują z poziomu 63.400 zl.

silnik liczba miejsc Essential Comfort SL Extreme
TCe 100 LPG 5 miejsc 63.400 zł 71.400 zł 75.400 zł
TCe 110 65.400 zł 73.400 zł 77.400 zł
TCe 100 LPG 7 miejsc 66.400 zł 74.400 zł 78.400 zł
TCe 110 68.400 zł 76.400 zl 80.400 zł

Ceny wersji hybrydowych zostaną podane w terminie późniejszym. Te wersje trafią na rynek w 2023 roku.

Benzynowe wersje Joggera pojawią się u dealerów pod koniec I kwartału 2022 roku, a zamówienia można składać od jutra. Szczegóły dotyczące wyposażenia opublikowaliśmy tutaj.

 

 

Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: archiwum

Czytaj nas w Google News:

Francuskie samochody

Olej do silnika 1.2 PureTech

Akcja Lucim

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

4 4 głosy
Ocena artykułu

Warto przeczytać!

Dacia Duster 150 KM 4×4 – ile kosztuje najtańsza wersja?

2023-09-29

Dacia ma 8 milionów klientów. Historia sukcesu marki trwa!

2023-09-28

Dacia: Silnik benzynowy 1.6 16V MPI K4M. Opinie, naprawy

2023-09-28

Dacia miażdży konkurencję wszędzie tam, gdzie samochód to artykuł pierwszej potrzeby a nie luksusowy gadżet

2023-09-28
Tagi: DaciaJogger
Udostepnij1246Tweet779Udostepnij218
Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Subskrybuj
Powiadom o
guest

guest

35 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • Dacia miażdży konkurencję wszędzie tam, gdzie samochód to artykuł pierwszej potrzeby a nie luksusowy gadżet

    3590 udostępnienia
    Udostepnij 1436 Tweet 898
  • Używany samochód segmentu D za 40 tysięcy zł. Przegląd rynku

    1815 udostępnienia
    Udostepnij 726 Tweet 454
  • Dacia: Silnik benzynowy 1.6 16V MPI K4M. Opinie, naprawy

    1363 udostępnienia
    Udostepnij 545 Tweet 341
  • Dacia Duster 150 KM 4×4 – ile kosztuje najtańsza wersja?

    823 udostępnienia
    Udostepnij 329 Tweet 206

Testy samochodów

Renault - testy i opinie

Test: Renault Megane RS 2.0 250 KM 2010 sportowy kompakt dla wymagającego kierowcy. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2010-04-02
Citroen - testy i opinie

Test: Citroën C4 Grand Picasso 1.8 125 KM 2007 – rodzinny SUV. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2007-05-23
Dacia - testy i opinie

Test: Dacia Sandero Laureate 1.6 87 KM MPI 2009 – niedroga i niezawodna alternatywa dla używanego samochodu. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Krzysztof Gregorczyk
2009-03-18
Renault

Test: Renault Twingo 1.0 SCe 70 KM – mała rewolucja. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2014-10-16
Renault - testy i opinie

Test: Renault Espace dCi 160 Energy EDC. MPV nowej klasy. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2015-11-16

Najnowsze komentarze

  • Anonimowo - Stellantis Polska walczy o III kwartał. Spotkania kierownictwa z dealerami, promocje, duże zniżki na nowe samochody
  • dCi - Stellantis Polska walczy o III kwartał. Spotkania kierownictwa z dealerami, promocje, duże zniżki na nowe samochody
  • Natan - Stellantis Polska walczy o III kwartał. Spotkania kierownictwa z dealerami, promocje, duże zniżki na nowe samochody
  • Anonimowo - Dacia zmienia plany. Nie będzie modelu Bigster!
  • Grzech - Dacia miażdży konkurencję wszędzie tam, gdzie samochód to artykuł pierwszej potrzeby a nie luksusowy gadżet
  • Anonimowo - Dacia zmienia plany. Nie będzie modelu Bigster!
  • Anonimowo - Ceny paliw – trzy, a nawet cztery warianty możliwych przyczyn obecnej sytuacji

Zobacz też

Alfa Romeo „did it again”! Zaskakujące pojawienie się bolidu Formuły 1

Oldtimery i youngtimery Citroëna nad morzem. Już w ten weekend!

W 2023 roku Dacia powita Cię w zupełnie nowym salonie

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2023 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2023 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
35
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.