Dacia w bardzo ciekawy sposób promuje swój najnowszy model, Jogger. Ten ciekawy, siedmioosobowy samochód ma być modny i cool a wizerunek łączyć się z zabawą i młodością. To przeciwieństwo znanych z innych kampanii aut rodzinnych obrazków dziecka z misiem, szczęśliwej rodziny i tym podobnych.
Pomysł, by powalczyć o zupełnie innych odbiorców dla Joggera wydaje się być słuszny. Rozsądnych nabywców, potrzebujących dużej przestrzeni, już przekonał. Nie trzeba tu reklamy, bo Jogger sprzedaje się w zasadzie sam. Poszerzenie grona odbiorców o ludzi młodych, którzy chcieliby nowy samochód, ale mają ograniczone możliwości budżetowe, wydaje się być bardzo sensowny. Można bowiem w ten sposób wykreować modę na Dacię, zwłaszcza że auto ma sporo do zaoferowania. Zabranie sześciu znajomych na wyjazd niedużym w sumie zewnętrznie samochodem to spory plus.
Zobacz: Nowa Dacia Jogger. Skonfiguruj swój model
Hasło „Bigger, Cooler, Jogger”, które przewija się przez reklamę Dacii Jogger, wyraźnie wskazuje jaką drogą wybrała Dacia dla swojego najnowszego modelu. Zabawa, rozrywka, przyjemność, przygoda – takie wartości zdaje się przekazywać reklama. Kreowanie mody na Dacię ma swój reklamowy sens. Gdzieś w tle pojawia się przekaz o przestrzeni (przestrzeń vana, cechy SUVa), ale nie to jest najważniejsze.
Zobacz: Jeździliśmy najnowszą Dacią Jogger. Jakie są nasze wrażenia?
Są tu też elementy pod publiczkę, jak choćby pies rasy Jack Russel, filmowy wręcz wybór, znany choćby z kinowego hitu „Maska”. Na końcu cała rodzina trafia do wnętrza Joggera i klasycznym motywem podróży cały materiał się kończy. Trzeba jednak przyznać, że to podejście do promowania samochodu jest zgrabnie ułożone i nawet elementy pewnej poprawności politycznej nie przeszkadzają w odbiorze.
Oceńcie sami.
Najnowsze komentarze