Dacia Jogger znowu nagrodzona. Ten wielofunkcyjny rodzinny samochód został doceniony przez jury konkursu Automobile Awards.
Po Sandero w 2020 roku i Springu w 2021 roku, Jogger zdobywa tegoroczną nagrodę Automobile Awards „Good Deal”. Będąc coraz bliżej swoich klientów, Dacia przełamuje schematy i na nowo wymyśla wszechstronny, przystępny cenowo samochód rodzinny w segmencie C
Od momentu wprowadzenia na rynek Jogger okazał się sukcesem handlowym.
Nagradzanie najbardziej innowacyjnych, najistotniejszych i najbardziej efektownych producentów i dostawców wyposażenia w świecie motoryzacji… To główny cel konkursu Automobile Awards.
W 2020 roku Sandero zdobyło nagrodę „Good Deal” w konkursie Automobile Awards, zapewniając najlepszy kompromis między odpowiednią zawartością i ceną. W 2021 roku nagrodę zdobył Spring, najbardziej przystępny na rynku elektryczny samochód miejski.
W tym roku, zdobywając po raz kolejny nagrodę Automobile Awards „Good Deal with Jogger”, Dacia udowadnia, że pozostaje i pozostanie Dacią. Marka nadała sobie nową tożsamość, ale nie zmieniła swojej strategii: oferowania niezbędników w przystępnej cenie. Nagroda ta potwierdza dążenie firmy Dacia do bycia blisko swoich klientów i jak najściślejszego spełniania ich oczekiwań.
Jogger uosabia ducha Dacii. Dostępny w wersji z 5 lub 7 miejscami, jest wszechstronny i oferuje bezkompromisowe możliwości przyzwyczajenia i modułowość. Przy ponad 50.000 sprzedanych egzemplarzach od momentu wprowadzenia na rynek w marcu 2022 roku, Jogger jest sprawdzonym sukcesem handlowym. Nie ulega wątpliwości, że nadal będzie przyciągał klientów, zwłaszcza w wersji hybrydowej, która pojawi się w salonach dealerskich wiosną przyszłego roku.
„W przypadku Joggera, podobnie jak w przypadku wszystkich produktów z gamy Dacia, chcieliśmy potwierdzić strategię marki polegającą na oferowaniu właściwych produktów w odpowiedniej cenie, definiując to, co istotne. Dlatego chciałbym podziękować jury Automobile Awards za tę nagrodę „Good Deal”, która pokazuje, że Jogger doskonale uosabia to pozycjonowanie i spełnia potrzeby klientów rodzinnych, którzy chcą wszechstronności i komfortu przy kontrolowanych kosztach – powiedział Lionel Jaillet – dyrektor ds. produktów Dacia.
źródło: Dacia
Najnowsze komentarze