Najnowsze badania AAA DATA dostarczają interesujących informacji na temat lojalności klientów w sektorze motoryzacyjnym we Francji. Zaskakujące wyniki pokazują, które marki samochodowe cieszą się największym zaufaniem i przywiązaniem swoich klientów. Wyniki te mogą być kluczowe dla strategii marketingowych oraz dalszego rozwoju tych firm.
Na szczycie rankingu lojalności klientów we Francji znajdują się Tesla i Dacia. Aż 88% klientów, którzy zakupili pojazd amerykańskiej marki, decyduje się na ponowny zakup samochodu od Tesli. Równie imponujący wynik osiągnęła Dacia, bo aż 82%. To pokazuje, jak silne jest przywiązanie klientów i jak bardzo cenią sobie rozwiązania, kierowane – jakby nie było – do rynku masowego i znacznie tańszego. Dwie skrajności, każda z nich ma swoich nabywców.
Zobacz: wiadomości na temat marki Dacia
Według danych AAA Data, marka taka jak Dacia oferuje znakomity stosunek możliwości do ceny i klienci są z tego zadowoleni. Płacą nieco mniej, niż u innych, otrzymując dokładnie to, czego oczekują. Dacia rozwija swoją ofertę i dzisiaj jest jedną z najchętniej kupowanych marek. Dopiero na trzecim miejscu w badaniu jest Toyota z wynikiem 75,5%.
Zobacz: testy samochodów Dacia. Opinie, spalanie, pomiary
AAA DATA przeprowadziło także badanie dotyczące wskaźników zdobywania nowych nabywców, czyli marek, które przyciągają najwięcej klientów od konkurencji. Tesla i Dacia nie tylko utrzymują swoich klientów, ale również przyciągają nowych w imponującym tempie. To pokazuje, że obie marki – chociaż tak różne – są nie tylko liderami w lojalności, ale także w zdolności przyciągania nowych nabywców.
Sprawdź promocje na nowe samochody Dacia
Najnowsze komentarze