wtorek, 28 czerwca, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Przeglad Prasy

Dacia Logan 1.0 TCe LPG – czy warto? Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 19/2021

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2021-05-11
w Przeglad Prasy
Czas czytania 4 minut
292 12
4
260
UDOSTĘPNIEŃ
868
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Renault Kadjar TCe 160 – jak wypadł na długim dystansie? Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 25/2022

Dobre noty dla Peugeot 308 HDi i Renault Arkany TCe 160. Stronniczy przegląd prasy: AUTO MOTOR I SPORT nr 07/2022

Renault Arkana po teście długodystansowym. Stronniczy przegląd prasy: AUTO MOTO nr 07/2022

No i zaczyna się festiwal Fabii… Škoda wypuszcza jakąś podobno nową. Na okładce tygodnika MOTOR to ona zajmuje najwięcej miejsca. Jest też w aktualnym „Auto Swiecie” (przegląd wkrótce), choć stosunkowo mała i stosunkowo nisko. AUTO MOTOR I SPORT  też poświęca jej kawał okładki. AUTO MOTO jeszcze w sprzedaży nie ma (przynajmniej wczoraj nie było), ale coś mi mówi, że i tam to coś zagości. Ale w zamian za to MOTOR kompletnie olał francuską motoryzację. Na szczęście jesteśmy my!

 

MOTOR nr 19 (3542) z 10.V.2021
Wydawca: Bauer Sp. z o.o. Sp. k.
Stron: 48 (z okładką)
Cena: 2,49 zł
Koszt 1 strony: niemal 4,8 grosza
Warto kupić? Raczej nie
O jakich interesujących nas markach piszą: Citroën, DS Automobiles, Peugeot, Renault, Dacia, Opel
Jakie modele opisano/pokazano/wspomniano: Clio, Megane, Scenic, Thalia, Logan, Sandero, Spring

 

Markę Renault wspomniał we „wstępniaku” na stronie 3. Redaktor Burmajster.

Na stronach 8-9 MOTOR przedstawia szefów designu 38 marek, w tym tych francuskich lub z francuskimi powiązanych – Citroëna, Dacii, DS Automobiles, Peugeota, Opla i Renault.

Na stronie 10. natkniecie się na wyniki testów zderzeniowych trzech aut przeprowadzonych przez EuroNCAP. Wśród nich jest Dacia Logan/Sandero oceniona na dwie gwiazdki. Niedawno tłumaczyliśmy skąd się wziął ten wynik.

Test Logana III napędzanego silnikiem 1.0 TCe zasilanym gazem znajdziecie na stronach 20-21. Wśród konkurentów – Fiat Tipo i Renault Megane GranCoupe. Oczywiście Dacia jest wyraźnie tańsza (porównano wersję Komfort za 56.400 zł) od tychże rywali. Nowy Logan okazuje się zgrabnym samochodem, a w segmencie miejskich sedanów dziś już praktycznie nie ma konkurencji. Wszak nie ma już w Europie np. Renault Thalii. Nowy Logan bazuje na nowoczesnej płycie modułowej, jest atrakcyjnie wystylizowany, poprawiono materia wykończeniowe, a MOTOR uznaje montaż wnętrza za solidny. Auto jest też całkiem funkcjonalne, m.in. z powodu rozwiązań w przestronnym bagażniku. Nieźle wypada ilość miejsca w kabinie, za co odpowiedzialny jest rozstaw osi większy o 5 cm niż w Sandero.

Silnik okazuje się całkiem żwawy, choć trochę czuć jego trzycylindrową budowę. Nieźle oceniono nawet pracę skrzyni biegów. Auto jest komfortowe i prowadzi się lekko i całkiem pewnie. Również hamulce wykazują się dobrą skutecznością. Ceny samochodów są rozsądnie skalkulowane, a opcjonalne wyposażenie wręcz tanie. Tyle, że brakuje – nawet w opcjach – pewnych elementów wyposażenia wpływających na bezpieczeństwo.

W artykule o carsharingu (strony 34-35) wspomniano elektryczną Dacię Spring.

Krótka notatka o Renault Clio III z silnikiem 1.2 TCe i niskimi obrotami na biegu jałowym pojawiła się na stronie 36.

Marki Renault, Peugeot i Citroën oraz modele Renault Clio, Megane i Scenic wspomniano na stronie 37. w artykule traktującym o prywatnym imporcie używanych aut do Polski w bieżącym roku.

I to już wszystko, co MOTOR napisał o interesujących nas samochodach w aktualnym numerze.

 

 

Krzysztof Gregorczyk; grafika: MOTOR

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

1 1 głos
Ocena artykułu
Tagi: CitroenClioDaciaDS AutomobilesLoganMeganeMOTOROpelPeugeotRenaultSanderoScenicSpringThaliaużywane
Udostepnij104Tweet65Udostepnij18
Poprzedni

Sezon na rowery i hulajnogi. Kiedy kierowca powinien ustąpić pierwszeństwa?

Następny

Nowa Dacia Duster na wizualizacji. Co się zmieni?

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny
Dacia Duster

Nowa Dacia Duster na wizualizacji. Co się zmieni?

Renault Zoe: przejechaliśmy dziewięć tysięcy kilometrów po Polsce. Plusy i minusy elektryka

Nowe ładowarki samochodów elektrycznych na A4, S7 oraz S3

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
4 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Tomek - Duży wzrost zamówień na Renault Trafic. Fabryka zwiększa zatrudnienie
  • Romekkk - System start – stop: wyłączać czy nie wyłączać? Oto jest pytanie
  • Krzysiek - Renault Kadjar TCe 160 – jak wypadł na długim dystansie? Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 25/2022
  • Duster1 - System start – stop: wyłączać czy nie wyłączać? Oto jest pytanie
  • Jan - Renault prezentuje model Zoe 2023
  • Abi - System start – stop: wyłączać czy nie wyłączać? Oto jest pytanie
  • gosc - Nowa Dacia Duster Extreme: ruszyły zamówienia na polskim rynku
  • Piotr - Renault Kadjar TCe 160 – jak wypadł na długim dystansie? Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 25/2022
  • jarek - Dacia musi wstrzymać produkcję na 7 dni. Co jest powodem?
  • gosc - Nowa Dacia Duster Extreme: ruszyły zamówienia na polskim rynku


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Renault na Le Mans Classic 2022
  • Citroën C4 X zostanie zaprezentowany już jutro. Pokazano film z fragmentem auta, widać tył!
  • Jak klimatyzacja wpływa na zużycie paliwa? Otwarte okno kontra klimatyzowanie
  • Renault prezentuje model Zoe 2023
  • GreenWay przejmuje sieć stacji ładowania Revnet
  • Duży wzrost zamówień na Renault Trafic. Fabryka zwiększa zatrudnienie
  • Renault Kadjar TCe 160 – jak wypadł na długim dystansie? Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 25/2022
  • Opel Crossland sukcesem. Z linii montażowych zjechało już 500.000 egzemplarzy
  • Nowy DS 7 w szczegółach – dużo zdjęć i filmów
  • 100 klasycznych Peugeot na 100-lecie dealera pod Paryżem


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
4
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.