czwartek, 26 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Dacia

Dacia podąża za preferencjami Europejczyków. 8 na 10 badanych chce upowszechnienia elektromobilności

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2021-12-06
w Dacia, Wiadomości
Czas czytania 4 minut
147 7
3
Nowa Dacia Spring
132
UDOSTĘPNIEŃ
441
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate

Dacia na sprzedaż? Renault otrzymało propozycję stworzenia nowego podmiotu

Citroën AMI cieszy się dużym powodzeniem. Skąd ten sukces?

Jak wynika z ankiety przeprowadzonej w sierpniu bieżącego roku przez instytut badania rynku i opinii publicznej Ipsos, zmiany klimatyczne stały się jednym z głównym przedmiotów troski Europejczyków a większość ankietowanych chce upowszechnienia elektromobilności. Dacia podąża za preferencjami na Starym Kontynencie wprowadzając do oferty model Spring.

62% Europejczyków zmieniło swoje nawyki, aby walczyć z globalnym ociepleniem i zanieczyszczeniem środowiska. Ten społeczny kontekst wymaga zbiorowego zaangażowania. W stosunku do szeregu podmiotów, rządów i firm sformułowane zostały bardzo radykalne oczekiwania. W szczególnym stopniu dotyczą one producentów samochodów. Nadchodzi nowa epoka, której siłą napędową jest rosnąca świadomość co do stanu środowiska i konieczności racjonalnego wykorzystywania dostępnych zasobów. Tę filozofię życia doskonale wyraża Dacia, prezentując model Spring – swój nowy, w 100% elektryczny i przystępny cenowo samochód miejski.

Zobacz także: Nowa Dacia Spring po pokonaniu 1500 km. Czy to dobry samochód na co dzień?

Elektromobilność w Europie: perspektywy

Rozwój środków transportu o jak najniższej emisji CO2 jest niezbędny w walce ze zmianami klimatycznymi. Kluczowe znaczenie ma tutaj elektryfikacja. Ślad węglowy pojazdów elektrycznych jest dwukrotnie mniejszy niż pojazdów spalinowych! Ośmiu na dziesięciu Europejczyków oczekuje upowszechnienia pojazdów elektrycznych i hybrydowych w ciągu najbliższych 10 lat. Właściwą formułą wydaje się tu połączenie proekologicznych aspiracji z obniżeniem budżetu na zakup i użytkowanie samochodu. Mimo to proces przechodzenia na elektromobilność jest nadal zbyt wolny.

Zbyt wysoka cena zakupu, zasięg lub środki i czas ładowania wciąż nieznane – oto główne „hamulce”, które powstrzymują Europejczyków, by zacząć w pełni korzystać z elektromobilności. Ponad połowa z nich czeka, aż producenci samochodów zaczną oferować samochody elektryczne przystępne cenowo.Nowa Dacia Spring

Nowa Dacia Spring przyciąga klientów

Ale jak zaprojektować przystępny cenowo samochód elektryczny, który spełni potrzeby zarówno dzisiejszych, jak i przyszłych klientów? Odpowiedź na to pytanie znajdziemy u Dacii. Ta zrywająca z dotychczasowymi kanonami marka, która dokonała prawdziwej rewolucji na rynku motoryzacyjnym dzięki swoim flagowym modelom, takim jak Logan, Sandero i Duster, wyrusza na podbój rynku samochodów elektrycznych z nowym miejskim autem – Dacią Spring.

Pozostając wierny kanonom marki, jest to obecnie najbardziej przystępny samochód elektryczny na rynku europejskim. Dzięki zasięgowi w mieście do 305 km (lub 230 km w cyklu mieszanym WLTP) Dacia Spring idealnie nadaje się do codziennych przejazdów, umożliwiając zarazem wyjazdy w długie trasy pozamiejskie. Biorąc pod uwagę fakt, że na terenie Europy przeciętna długość codziennych przejazdów po mieście wynosi około 30 kilometrów, jedno pełne naładowanie akumulatora wystarcza na tydzień. Swoją łatwością użytkowania i ładowania Dacia Spring urzekła klientów w całej Europie. W ciągu 8 miesięcy samochód znalazł już prawie 40 000 nabywców!

Informacja prasowa: Renault Polska

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

Nowa Dacia SpringNowa Dacia Spring
1 2 głosy
Ocena artykułu
Tagi: DaciaLoganSanderoSpring
Udostepnij53Tweet33Udostepnij9
Poprzedni

Nowe Renault Clio V FL 2023. Co się zmieni w odświeżonym hicie marki?

Następny

Używany Citroën C3, Peugeot 207, czy może któryś z niemieckich konkurentów? Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 48-49/2021

Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Dziennikarka motoryzacyjna, autorka artykułów, testów, poszukiwaczka ciekawostek. Po godzinach, w czasie niewielu wolnych chwil, które posiada, zajmuje się muzyką.

Następny

Używany Citroën C3, Peugeot 207, czy może któryś z niemieckich konkurentów? Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 48-49/2021

DS4

Nowy luksusowy DS 4 od DS Automobiles zmieni rynek kompaktów premium

Wzrost cen nowych i używanych samochodów w 2022 r. jest nieunikniony

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
3 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Tomasz O - Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate
  • adam - Citroën AMI cieszy się dużym powodzeniem. Skąd ten sukces?
  • Dikej - Citroën e-Berlingo – redaktor Spidersweb pojechał w trasę elektrycznym MPV i dziwi się, że miał mały zasięg, ale czy słusznie?
  • Grzech - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Norbert - Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate
  • Tomasz O - Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate
  • Anonimowo - Mazda 3 2.0 Skyactive 165 KM kontra Renault Mégane 1.3 TCe 160 KM. Który lepszy?
  • mare - Jak jeździć taniej? Ile gazu pali Renault Clio 1.0 TCe 100 KM z fabryczną instalacją LPG? Test na autostradzie i w mieście
  • Marcin ( ten co go kasują) - Citroën AMI cieszy się dużym powodzeniem. Skąd ten sukces?
  • Zeną - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate
  • Salon samochodowy w Paryżu 1930: Citroën sensacją z zaskakującego powodu
  • Dacia na sprzedaż? Renault otrzymało propozycję stworzenia nowego podmiotu
  • Citroën AMI cieszy się dużym powodzeniem. Skąd ten sukces?
  • Dacia wprowadzi hybrydowy napęd w modelu Jogger. I tylko w nim, przynajmniej na razie
  • Renault wprowadza usługę samochodu na abonament dla firm czyli Mobilize. Ruszają pierwsze testy dla korporacji taksówek
  • Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Ruszają zamówienia na gamę nowego Jeepa® Grand Cherokee 4xe Plug in Hybrid
  • UOKiK: Opel Crossland X do serwisu
  • Nowy Peugeot 308 i Opel Astra po crash-testach Euro NCAP. Dlaczego nie dostały 5 gwiazdek?


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
3
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.