Mini-seria dokumentalna Dacia „Wybierz to, co najważniejsze” opowiada o ludziach, historiach i wyborach, które są autentyczne, proste, uczciwe, związane z naturą i odważne; ludziach, którzy w końcu szukają tego, co naprawdę ważne. Kręcono go w Hiszpanii.
Dacia, która pod skrzydłami Renault zadebiutowała na europejskim rynku w 2004 roku, zdobywa coraz więcej klientów a jej samochody są cenione za praktyczność i bardzo dobry stosunek możliwości do ceny. Wysokie wartości rezydualne powodują, że jest to również zakup opłacalny finansowo, wystarczy wspomnieć że cena najstarszych egzemplarzy Dustera w Polsce, pochodzących z 2010 roku, sięgają ponad 30 tysięcy złotych. Badania w Niemczech pokazały, że Dacia trzyma lepiej wartość niż Toyota.
W mini-serialu zobaczymy takie modele jak Jogger, Duster czy Sandero – które oferują to co niezbędne, by bezpieczne podróżować przez życie. Teko, zawodowy snowboardzista o „magicznych rękach”; María, która sama nauczyła się gotować i która podbiła serca Gwyneth Paltrow i José Andrésa; oraz Javier, hiszpański inżynier i poeta, który podąża śladami Boba Dylana – to bohaterowie pierwszych trzech części tego miniserialu.
Zobacz: nowe samochody Dacia
To pierwszy raz, kiedy Dacia pracuje nad tego typu projektem. Format został wymyślony i zrealizowana przez agencję reklamową OMD Spain. Celem akcji jest budowanie wizerunku marki jako tej, która oferuje to co istotne, skupia się na najważniejszym. Łącznie powstanie 8 opowieści. Projekt wystartował w kwietniu i potrwa do listopada. Celem jest praca nad skojarzeniem z wartościami, które definiują filozofię i osobowość funkcjonalnej, autentycznej marki, a opowieści snute są wokół tego, co istotne.
źródło: Interactive Digital
Najnowsze komentarze