Citroën – sprawdź ofertę
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS Automobiles
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Stellantis
    • Różne
  • Testy samochodów
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia motoryzacji
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Kontakt
    • Redakcja
    • REKLAMA
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Główna Wiadomości

Nowa Dacia Sandero i nowa Dacia Jogger zaprezentowane – 155 KM pod maską i odświeżony design

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2025-10-06
w Wiadomości, Dacia
Czas czytania 12 minut
2.9k
A A
19
Dacia Sandero i Dacia Jogger 155 KM i odswiezony design 01 Wiadomości

Zgodnie z wcześniejszymi informacjami możemy już oficjalnie potwierdzić – Dacia Sandero Stepway oraz Dacia Jogger otrzymują nowy silnik i teraz będą napędzane przez 155-konny silnik hybrydowy znany już choćby z Bigstera. Klienci, którzy oczekiwali więcej mocy powinni być zadowoleni, zwłaszcza, że Sandero Stepway i Jogger są samochodami o relatywnie niskiej masie własnej. W efekcie wrażenia z jazdy powinny być bardzo dobre!

W ubiegłym tygodniu Dacia zaprosiła nas do jednej z podparyskich miejscowości na Dacia Day. Jednodniowy event przy pięknej pogodzie pozwolił nam się oderwać od polskiego chłodu. Tam było mniej więcej 20°C, choć na dworze spędziliśmy i tak niewiele czasu. Wszystkie nowości Dacii były bowiem ukryte pod dachem i przed oczami osób postronnych, a na publikację tego, co widzieliśmy, nałożono embargo, które właśnie minęło.

Peugeot 408 – reklama

Co więc zobaczyliśmy podczas Dacia Day? Oprócz bardzo oryginalnego concept cara Hipster mieliśmy okazję zobaczyć poliftingowe Dacie Sandero, Sandero Stepway i Jogger. Mogliśmy się przekonać, że faktycznie producent zdecydował się do tych dwóch ostatnich zamontować hybrydowy napęd o mocy systemowej 155 KM. Mogliśmy się dowiedzieć, co zmienia się w Dacii Spring na rok modelowy 2026 i poznać zasadę działania hybrydowego napędu 4×4 z LPG i automatyczną skrzynią biegów – na to też czekało wielu klientów Dacii.

1110 58 Wiadomości

Sandero, to model o ugruntowanej renomie. Zaprezentowany 17,5 roku temu na targach w Genewie, wprowadzony na rynek trzy miesiące później, do dziś znalazł setki tysięcy, by nie napisać miliony nabywców, a tylko w ubiegłym roku sprzedał się – po raz pierwszy w historii – w przeszło 300.000 egzemplarzy! To pierwsza Dacia, która pokonała tę symboliczną barierę.

Sandero jest najlepiej sprzedającym się modelem samochodu na Starym Kontynencie. Lifting, który właśnie został zaprezentowany, pewnie skusi nowych klientów, ale najbardziej przekona ich zapewne nowa w gamie tego modelu jednostka napędowa – 155-konna pełna hybryda.

Dacia Sandero i Dacia Jogger 155 KM i odswiezony design 05 Wiadomości

Dacia Jogger jest modelem o znacznie krótszym stażu rynkowym. W ubiegłym miesiącu minęły dopiero cztery lata od zaprezentowania tego jakże praktycznego samochodu, który w gamie Dacii zastąpił praktycznie aż trzy modele – Logana MCV, minivana Lodgy oraz kombivana Dokker w jego wersji osobowej.

Z uwagi na swoją konstrukcję Jogger jest samochodem w zasadzie unikatowym, praktycznie bez konkurencji na europejskim rynku. Oferuje pięcio- lub siedmiomiejscowe nadwozie, ale nie jest klasycznym minivanem. Nie jest też typowym kombi z uwagi na nieco podniesione nadwozie. Jest lekki, może być zasilany LPG, co znacząco obniża koszty użytkowania, a jego stylistyka pozwala na błyskawiczną identyfikację – to jedzie Jogger. W dzisiejszych czasach nie jest to wcale takie oczywiste!

Dacia Sandero i Dacia Jogger 155 KM i odswiezony design 17 Wiadomości

Zmiany stylistyczne

Dacia Sandero, Dacia Sandero Stepway i Dacia Jogger debiutują właśnie z nowym układem świateł, zarówno przednich, jak i tylnych. Dotychczasowe jeszcze nie zdążyły się opatrzeć, a Dacia już zmienia sygnaturę świetlną. Na zmiany w pozostałych modelach przyjdzie jeszcze czas, na razie nowe światła otrzymały tylko te dwa (a wg niektórych nawet trzy) modele. Sygnatura świetlna wzmocniona jest przez nowy grill pomiędzy reflektorami.

Ten sam wzór, co w lampach, pojawił się także we wnętrzu jako motyw stylistyczny np. na dyszach nawiewów. W środku mamy też nową kierownicę, nowe tkaniny i nowy selektor biegów w wersjach z automatem. Do tego zastosowano łopatki przy kierownicy, dzięki którym można zmieniać przełożenia. W nowych Sandero, Sandero Stepway i Joggerze znajdziecie też system YouClip.

Dacia Sandero i Dacia Jogger 155 KM i odswiezony design 31 Wiadomości

Wróćmy jeszcze na zewnętrz. W Sandero Stepway i Joggerze niektóre elementy powstały z tworzywa Starkle® stworzonego przez inżynierów Dacii i zastosowanego po raz pierwszy w nowym Dusterze. Starkle® zawiera 20% tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu. Taki skład przekłada się na obecność białych drobin tworzących ciekawy efekt groszkowania, który widać z bliska. Surowe, nielakierowane wykończenie materiału ogranicza ślad węglowy jego produkcji oraz podatność na zadrapania wynikające z codziennego użytkowania.

Starkle® znajdziecie na osłonach błotników (popularnie zwanych nadkolami), obramowaniach reflektorów i w dolnej części nadwozia Sandero Stepwaya i Joggera. A jak już będziecie patrzyli w te dolne części, to przyjrzyjcie się felgom i kołpakom – też mają nowe wzory. Gdybyście zaś nie byli pewni, to podpowiem Wam, że Sandero i Sandero Stepway otrzymały nowy kolor Jaune Ambre (bursztynowożółty), zaś Sandero i Jogger można zamówić w kolorze Sandstone (jaśniutki piaskowy, ale to w kolorze białego piasku wręcz).

Dacia Sandero i Dacia Jogger 155 KM i odswiezony design 07 Wiadomości

Nowy silnik hybrid 155: najlepsza hybryda Dacii w modelach Sandero Stepway i Jogger

Nowy silnik hybrid 155, po raz pierwszy użyty w Dacii Bigster, jest teraz dostępny w modelu Jogger zamiast silnika hybrid 140. Dopiero za rok, bo w ostatnim kwartale 2026 roku, ale może warto będzie poczekać, napęd ten pojawi się także pod maską Sandero Stepway, które po raz pierwszy zostanie wyposażone w zelektryfikowany układ napędowy.

Hybrydowy zespół napędowy o mocy systemowej 155 składa się z czterocylindrowego silnika benzynowego o pojemności 1.8 l i mocy 109 KM, dwóch silników elektrycznych (silnik o mocy 50 KM i wysokonapięciowy rozrusznik-alternator), akumulatora trakcyjnego o pojemności 1,4 kWh (230 V) i zelektryfikowanej automatycznej skrzyni biegów. Posiada ona cztery przełożenia obsługujące silnik spalinowy i dwa przełożenia przypisane do silnika elektrycznego. Stworzenie takiej dwufunkcyjnej skrzyni biegów było możliwe dzięki wyeliminowaniu sprzęgła.

Dacia Sandero i Dacia Jogger 155 KM i odswiezony design 25 Wiadomości

Nowy układ napędowy o dużej mocy (155 KM, maksymalny moment obrotowy wynoszący 170 Nm) w połączeniu z wydajną automatyczną skrzynią biegów zapewnia odczuwalną przyjemność prowadzenia na co dzień oraz wysoką efektywność energetyczną z niższą o 10% emisją dwutlenku węgla i niższym spalaniem w stosunku do hybrid 140, poprzedniego silnika Dacii Jogger. Nawet 80% czasu jazdy w mieście odbywa się teraz w trybie w pełni elektrycznym. Ponadto ruszanie z miejsca wykonywane jest zawsze w takim trybie.

Ale to nie wszystko w gamie Sandero, Sandero Stepway i Jogger pojawia się bowiem nowy silnik zasilany benzyną i LPG.

Nowy silnik Eco-G 120: pierwszy napęd LPG dostępny z automatyczną skrzynią biegów

Dacia, niekwestionowany lider w dziedzinie systemów zasilania LPG w Europie, jest jedynym producentem oferującym napędy dwupaliwowe (na benzynę i LPG) we wszystkich modelach z silnikami spalinowymi. Łatwo je znaleźć w cennikach – mają oznaczenie Eco-G. Silniki Eco-G Dacii łączą codzienny komfort, prostotę i wszechstronność, a emisja spalin w trybie LPG jest o 10% niższa niż w przypadku silnika benzynowego o tej samej mocy.

Zestaw jest w pełni zintegrowany z samochodem, co odbywa się już na etapie produkcji w fabryce. Komputer pokładowy obsługuje oba rodzaje napędu, a całość działa naprawdę płynnie i gdyby nie wyświetlane informacje, pewnie trudno byłoby zgadnąć, jakie paliwo jest aktualnie wykorzystywane!

Dacia Sandero i Dacia Jogger 155 KM i odswiezony design 24 Wiadomości

Nowe modele Sandero, Sandero Stepway i Jogger Eco-G 120 otrzymały teraz nowy, dwupaliwowy i trzycylindrowy silnik o pojemności 1.2 l z turbodoładowaniem, o większej mocy (120 KM zamiast wcześniejszych 100 KM), który jako pierwszy łączy wszystkie zalety LPG i automatycznej skrzyni biegów. Sześciobiegowa przekładnia z podwójnym sprzęgłem, responsywna i płynnie działająca, jest dostępna we wszystkich modelach, które oferowane są również z manualną, sześciobiegową skrzynią biegów.

Aby umożliwić klientom jeszcze dłuższe korzystanie z zalet zasilania gazem LPG, Dacia powiększyła pojemność zbiorników LPG:
– 49,6 l zamiast 40 l w Dacii Sandero, Sandero Stepway
– 48,8 l zamiast 40 l w modelu Jogger.

Dzięki temu zasięg w trybie LPG wzrósł o 20%. Całkowity zasięg (LPG+benzyna) wynosi 1.590 km w przypadku Sandero oraz 1.480 km dla modeli Stepway i Jogger (wg danych homologacyjnych).

Warto przeczytać!

Dacia Bigster Essential 4x4 031 Wiadomości

Ile samochodów wyprodukowała Dacia w październiku 2025 roku w Rumunii?

2025-11-10
dacia lodgy 01 Wiadomości

Używana Dacia Lodgy – niezbyt urodziwa, szalenie praktyczna i tania

2025-11-10

Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 45-46/2025. Renault Captur bardzo ceniony przez właścicieli!

2025-11-10

Dacia robi swoje mimo, że Unia Europejska wciąż przeszkadza

2025-11-09

Wspomniany silnik Eco-G 120 trafia także do Dacii Duster zastępując jednostkę Eco-G 100.

Nowy silnik Tce 100: większa przyjemność z jazdy Dacią Sandero

Moc trzycylindrowego silnika benzynowego 1.0 l z turbodoładowaniem w modelach Sandero wynosi teraz 100 KM (wcześniej było to 90 KM), aby zapewnić większą przyjemność z codziennego użytkowania. Współpracuje on z sześciobiegową skrzynią mechaniczną.

Dodajmy przy okazji, że Dacia Sandero Stepway i Dacia Jogger są nadal dostępne z silnikiem TCe 110 z mechaniczną, sześciostopniową skrzynią biegów.

Dacia Sandero i Dacia Jogger 155 KM i odswiezony design 23 Wiadomości

Sandero, Sandero Stepway, Jogger z nowymi zestawami usług mobilnych

Dacia w poliftingowych modelach Sandero, Sandero Stepway oraz Jogger oferuje teraz trzy różne systemy usług mobilnych. Zależą one od poziomu wyposażenia kupowanej wersji samochodu.

Media Control: interfejs do aplikacji Dacia Media Control

Media Control, dostępny w standardzie w wersji wyposażenia Essential, to system multimedialny obsługiwany za pomocą przycisków w kierownicy, z wyświetlaniem informacji multimedialnych i obsługą połączeń telefonicznych na ekranie tablicy rozdzielczej. W jego skład wchodzą również 4 głośniki, łączność Bluetooth, port USB-C i uchwyt na smartfona wbudowany w deskę rozdzielczą.

Dzięki nowemu, jeszcze bardziej intuicyjnemu interfejsowi bezpłatnej aplikacji Dacia Media Control, kierowca zyskuje możliwość obsługi funkcji radia/multimediów i dostęp do innych funkcji z poziomu ekranu swojego smartfona.

Media Display: nowy, centralny ekran dotykowy o przekątnej 10 cali

System Media Display, dostępny w standardzie w wersjach wyposażenia Expression, Extreme i Journey (a także w opcji w wersji Essential), oferuje bezprzewodową łączność Apple CarPlay™ i Android Auto™, powiązaną z zupełnie nowym, centralnym ekranem dotykowym HD o przekątnej 10 cali (poprzednio było to 8 cali).

Media Nav Live: dodatkowa nawigacja online

System Media Nav Live, dostępny w standardzie w modelu Jogger Journey i w pozostałych modelach w wersji Expression i Extreme, obejmuje dodatkowo nawigację z dostępem do Internetu i informacjami o warunkach drogowych w czasie rzeczywistym z mapami aktualizowanymi bezpłatnie przez okres ośmiu lat. Media Nav Live to także system audio Arkamys 3D Sound System z sześcioma głośnikami.

Ładowarka bezprzewodowa

Dacia w poliftingowych modelach Sandero, Sandero Stepway oraz Jogger udostępnia teraz bezprzewodową ładowarkę smartfonów, co jest szczególnie przydatne w wersjach obsługujących wspomnianą przed chwilą łączność Apple CarPlay™ i Android Auto™. Ładowarka owa oferowana jest w standardowym wyposażeniu Dacii Jogger w wersji Extreme i Journey oraz jest dostępna w opcji w pozostałych modelach, także w wersji Extreme i Journey.

Dacia Sandero i Dacia Jogger 155 KM i odswiezony design 12 Wiadomości

Sandero, Sandero Stepway, Jogger – bezpieczniejsza jazda

Klienci poszukujący większego komfortu i bezpieczeństwa jazdy mają teraz możliwość wyboru trzech nowych elementów wyposażenia:
– automatyczne reflektory. Optymalizują widoczność w nocy bez oślepiania innych uczestników ruchu drogowego. System maksymalnie wykorzystuje światła drogowe i przełącza je automatycznie na światła mijania, kiedy pojawia się inny pojazd.
– kamera Multiview. W trakcie manewrów z małą prędkością, jak na przykład parkowanie, widok pojazdu i przeszkód z lotu ptaka jest wyświetlany na centralnym ekranie, by ułatwić zadanie kierowcy.
– elektrycznie składane lusterka boczne. Praktyczny system, który chroni lusterka boczne na przykład przed uszkodzeniami podczas parkowania w wąskiej uliczce.

Te trzy elementy wyposażenia wchodzą w skład Driving Pack, pakietu dostępnego w standardzie w Dacii Jogger Journey i w innych modelach w wersjach Journey i Extreme.

Systemy wspomagania prowadzenia uzupełniają wyposażenie nowych modeli Sandero, Sandero Stepway i Jogger, aby spełnić najnowsze standardy bezpieczeństwa. Należą do nich: aktywny system wspomagania nagłego hamowania (tryb miejski/podmiejski z wykrywaniem pojazdów, pieszych, rowerzystów i motocykli) oraz system kontroli uwagi kierowcy.

Dacia Sandero i Dacia Jogger 155 KM i odswiezony design 32 Wiadomości

Dla ułatwienia życia swoim klientom Dacia wprowadziła też pomysłowy przycisk „My Safety”, umożliwiający kierowcom szybki dostęp do spersonalizowanej konfiguracji systemów wspomagania prowadzenia.

I jak Wam się podobają zmiany w gamie Sandero, Sandero Stepway i Joggera? Dacia regularnie, dosłownie z roku na rok, dostosowuje swoje pojazdy do oczekiwań klientów. Owszem, czasem idzie za tym także wzrost cen, bo wszystko to kosztuje, ale chyba warto dopłacić więcej i cieszyć się bogatszym wyposażeniem i wyższym komfortem?

Czy ceny Sandero, Sandero Stepway i Joggera wzrosną? Trudno powiedzieć. Zmiany nie są wielkie i jest szansa, że nie pociągną za sobą znaczącego wzrostu cen, a może nie będzie wzrostu żadnego. Nas najbardziej ciekawi to, ile będą kosztowały samochody napędzane hybrydowym 155-konnym silnikiem.

Aktualnie oferowane Dacie możecie skonfigurować tutaj.

 

 

Krzysztof Gregorczyk


google news Wiadomości
google preferowane Wiadomości

Francuskie samochody

Olej do silnika 1.2 PureTech

Akcja Lucim

Citroën

Peugeot

Stellantis

Renault

Dacia

Alpine

Używany samochód od pierwszego właściciela?
Sprawdź najnowsze ogłoszenia

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

Dacia Sandero i Dacia Jogger 155 KM i odswiezony design 01 WiadomościDacia Sandero i Dacia Jogger 155 KM i odswiezony design 02 WiadomościDacia Sandero i Dacia Jogger 155 KM i odswiezony design 03 WiadomościDacia Sandero i Dacia Jogger 155 KM i odswiezony design 04 WiadomościDacia Sandero i Dacia Jogger 155 KM i odswiezony design 05 WiadomościDacia Sandero i Dacia Jogger 155 KM i odswiezony design 06 WiadomościDacia Sandero i Dacia Jogger 155 KM i odswiezony design 07 WiadomościDacia Sandero i Dacia Jogger 155 KM i odswiezony design 08 WiadomościDacia Sandero i Dacia Jogger 155 KM i odswiezony design 09 WiadomościDacia Sandero i Dacia Jogger 155 KM i odswiezony design 10 WiadomościDacia Sandero i Dacia Jogger 155 KM i odswiezony design 11 WiadomościDacia Sandero i Dacia Jogger 155 KM i odswiezony design 12 WiadomościDacia Sandero i Dacia Jogger 155 KM i odswiezony design 13 WiadomościDacia Sandero i Dacia Jogger 155 KM i odswiezony design 14 WiadomościDacia Sandero i Dacia Jogger 155 KM i odswiezony design 15 WiadomościDacia Sandero i JoggerDacia Sandero i Dacia Jogger 155 KM i odswiezony design 17 WiadomościDacia Sandero i Dacia Jogger 155 KM i odswiezony design 18 WiadomościDacia Sandero i Dacia Jogger 155 KM i odswiezony design 19 WiadomościDacia Sandero i Dacia Jogger 155 KM i odswiezony design 20 WiadomościDacia Sandero i Dacia Jogger 155 KM i odswiezony design 21 WiadomościDacia Sandero i Dacia Jogger 155 KM i odswiezony design 22 WiadomościDacia Sandero i Dacia Jogger 155 KM i odswiezony design 23 WiadomościDacia Sandero i Dacia Jogger 155 KM i odswiezony design 24 WiadomościDacia Sandero i Dacia Jogger 155 KM i odswiezony design 25 WiadomościDacia Sandero i Dacia Jogger 155 KM i odswiezony design 26 WiadomościDacia Sandero i Dacia Jogger 155 KM i odswiezony design 27 WiadomościDacia Sandero i Dacia Jogger 155 KM i odswiezony design 28 WiadomościDacia Sandero i Dacia Jogger 155 KM i odswiezony design 29 WiadomościDacia Sandero i Dacia Jogger 155 KM i odswiezony design 30 WiadomościDacia Sandero i Dacia Jogger 155 KM i odswiezony design 31 WiadomościDacia Sandero i Dacia Jogger 155 KM i odswiezony design 32 WiadomościDacia Sandero i Dacia Jogger 155 KM i odswiezony design 33 WiadomościDacia Sandero i Dacia Jogger 155 KM i odswiezony design 34 WiadomościDacia Sandero i Dacia Jogger 155 KM i odswiezony design 35 Wiadomości
5 5 głosy
Ocena artykułu
Tagi: DaciaSanderoJogger
Udostepnij1006Tweet629Udostepnij176
Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
19 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • hdi 2 scaled Wiadomości

    2.0 HDi – prawdopodobnie najlepszy silnik świata wciąż godny uwagi

    15100 udostępnienia
    Udostepnij 6040 Tweet 3775
  • Silnik PureTech 1.2 – różnice między wersjami 6.2 a 6.3. Co zmieniło się w nowszej generacji?

    2354 udostępnienia
    Udostepnij 942 Tweet 589
  • Polski promocyjny cennik nowych samochodów Dacia – listopad 2025.

    6435 udostępnienia
    Udostepnij 2574 Tweet 1609
  • Nowa Dacia C-Neo: kompakt, który może wstrząsnąć segmentem C za bardzo niską cenę

    4439 udostępnienia
    Udostepnij 1776 Tweet 1110

Testy samochodów

Renault 5 E Tech 150 KM – elektryczny samochod moze byc fajny 024 Wiadomości
Testy

Test: Renault 5 E-Tech 150 KM – elektryczny samochód może być fajny!

autor Krzysztof Gregorczyk
2025-06-29
dacia sandero stepway 1 0 cvt 2024 1 scaled Wiadomości
Testy

Test: Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe 90 KM z automatem i na full wypasie. Jak sprawuje się w mieście oraz ile pali?

autor Tomasz Nowicki
2024-10-04
citroen c1 2016 airscape 01 scaled Wiadomości
Citroen - testy i opinie

Citroën C1 1.0 VTI 68 KM Airscape automat: prawie jak kabriolet. Spalanie, wady, zalety, plusy i minusy.

autor Krzysztof Gregorczyk
2016-02-12
11. Nowy Peugeot 308 w optymalnej wersji – 1.2 PureTech 130 Allure Pack M6 Wiadomości
Testy

Test: Nowy Peugeot 308 w optymalnej wersji – PureTech 130 KM Allure Pack M6. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Krzysztof Gregorczyk
2022-04-18
citroen c6 r7.jpg Wiadomości
Citroen - testy i opinie

Test: Citroën C6 2.7 HDi V6 208 KM biturbo 2006 – komfortowa francuska limuzyna. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2006-05-20

Najnowsze komentarze

  • Vvvv - Kupuj Citroëna C15 póki jest jeszcze dostępny na rynku wtórnym!
  • Arczi_NH - Ile samochodów wyprodukowała Dacia w październiku 2025 roku w Rumunii?
  • Gundaz - Kupuj Citroëna C15 póki jest jeszcze dostępny na rynku wtórnym!
  • Inny Anonimowy - RAM Rampage: amerykański duch, brazylijska energia, europejski debiut
  • Robert - Używana Dacia Lodgy – niezbyt urodziwa, szalenie praktyczna i tania
  • Inny Anonimowy - Zmiany personalne w Stellantis mogą oznaczać początek końca marki Lancia
  • Inny Anonimowy - Zmiany personalne w Stellantis mogą oznaczać początek końca marki Lancia

Zobacz też

7000 kilometrów w zabytkowych Traction Avant

Renault 5 w PGG Indy Car World Series: Jak powstaje legenda  

Fiat Toro sukcesem. Już 600.000 egzemplarzy wyprodukowanych w zakładzie Stellantis w Brazylii

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2024 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
    • Renault
    • Citroen
    • Peugeot
    • Różne
    • Opel
    • DS Automobiles
    • Stellantis
    • Dacia
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii i motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Rumunia Dacią Duster
    • Turcja
  • Używane
  • Przegląd Prasy
wpDiscuz
19
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz