Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
    • Redakcja
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Dacia

Dacia Sandero 1.6 MPI: test długodystansowy, dzień 6 (ostatni)

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2009-03-17
w Dacia, Europa, Wiadomości, Wyprawy
Czas czytania 3 minut
118 1
A A
0

Warto przeczytać!

Peugeot wznawia produkcję silnika diesla 1.9D. „Kup dzisiaj, posłuży nawet do 2050!”

Nowy Opel Corsa Cosmos Edition 3000. Takiego samochodu nie spodziewał się nikt!

Ciasne kwalifikacje w Melbourne – Pierre dziewiąty, Esteban jedenasty

Peugeot na czele, Citroën kontratakuje. Wyniki sprzedaży nowych samochodów we Francji – marzec 2023 r.

Dacia Sandero 1.6 MPI podróżuje przez Europę. Samochód objechał już kilka krajów, teraz z Węgier wracamy już do Polski.

Rano stolica Węgier się mocno zakorkowała. Ale jakże inne to korki niż w Warszawie. Dzięki dużej ilości dróg, obwodnic i autostrad ruch, chociaż wolny, jest po prostu płynny. Zwiedzamy miasto w promieniach słońca, zza okien samochodu podziwiamy piękną architekturę. Wzgórze zamkowe, Cytadela, bulwary nad Dunajem. Ludzie spokojnie idą do pracy, kupują kawę, coś na śniadanie. Smakowite zapachy dochodzą z każdej strony. Potem kierujemy się już na autostradę M3 i podziwiamy świetne oznakowanie tej drogi. Jakże wiele nam brakuje w Polsce.

Eger leży 30 kilometrów od autostrady. Jedziemy tam zarówno pozwiedzać jak i zrobić drobne zakupy przed ostatnim, najdłuższym etapem podróży. Odpoczywamy chwilę po nieustannej jeździe, kawa, herbata i w drogę. Kończą się świetne węgierskie autostrady i powoli przypominamy sobie jak wyglądają polskie drogi. Słowacja w poniedziałek jest zatłoczona. Mijamy Koszyce, Preszow i dojeżdżamy do granicy z Polską. Przy granicy wszystkie sklepy mają polskie napisy, zachęcające do zakupów, ale nie ma tam nikogo. Mijamy puściutką polską granicę i już Polska.

A tutaj przypominamy sobie co to oznaczają patrole z radarami. Tankowanie na stacji BP, mała przerwa po męczących zakrętach i jeździe za ciężarówką i kierujemy się na Rzeszów. A stamtąd na Kraśnik. W Kraśniku wysiada Krzysiek, zabierając część bagażu. Teraz jeszcze 200 kilometrów i będzie Warszawa. Równo o północy Dacia Sandero kończy swoją podróż przez 5 krajów, która zaczęła się 6 dni temu.

W tym czasie przejechaliśmy Polskę, Słowację, Węgry, Rumunię, Bułgarię, Serbię, wróciliśmy przez Węgry, Słowację i z powrotem do Polski.

Wyprawa miała miejsce w dniach 11-16 marca
Jędrzej Chmielewski
Krzysztof Gregorczyk

Dziękujemy firmie Renault Polska za udostępnienie Dacii Sandero do testów.
Dziękujemy firmie Motorola za dostarczenie urządzeń bluetooth do bezpiecznej komunikacji na drodze.


Francuskie samochody

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: DaciapodróżeSandero
Udostepnij41Tweet26Udostepnij7
Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Subskrybuj
Powiadom o
guest

guest

0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2023 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2023 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.
Jak jeździ nowy Renault Oroch? Kliknij tutaj i zobacz nasz test
Learn more
This is default text for notification bar
Learn more