Dacia Sandero z LPG i 360 000 kilometrów przebiegu

7 102

Dacia Sandero to budżetowy, nieduży samochód, przeznaczony przede wszystkim do przejazdów po mieście. Przestronne wnętrze, stosunkowo komfortowe zawieszenie i prosta konstrukcja, bazująca na Renault, wysoka niezawodność oraz możliwość montażu LPG powodują, że jest to auto chętnie wybierane także przez firmy. Auta takie robią często spore przebiegi, ale to jest chyba rekordzistą.

360 tysięcy kilometrów w Sandero w ciągu ostatnich 6 lat oznacza, że samochód ten więcej jeździł niż stał. Średnio prawie 200 kilometrów dziennie – bo przecież 2019 rok dopiero się zaczął! Swego czasu zrobiliśmy w ciągu kilku dni parę tysięcy kilometrów Sandero i wiemy, że to całkiem fajny samochód, chociaż nie należy oczekiwać cudów. Daje tyle, ile zapłaciliśmy.

Auto wyposażono w wolnossący silnik 1.2 o mocy 75 KM. Zakupione zostało w maju 2013 roku. Zamontowana została instalacja gazowa, która znakomicie zredukowała koszty używania. Wnętrze nie wygląda na zużyte, chociaż zapewne wymagałoby czyszczenia z praniem włącznie. Z większych napraw wymieniono wtryskiwacze oraz pompę paliwa. Oprócz tego elementy typowo eksploatacyjne. To dobrze świadczy o jakości samochodu i podzespołów. Według opisu ma też malowane niektóre elementy nadwozia, z uwagi na szkody parkingowe.

Samochód był regularnie serwisowany. Właściciel wycenia to Sandero na 14 799 złotych. Ogłoszenie o sprzedaży możecie zobaczyć tutaj.

Dacia zaczynała jako skromna, budżetowa marka. Wielu dziennikarzy w Polsce nie wierzyło wtedy – a wręcz wyśmiewało – w taki pomysł. Jak się okazuje, Dacia ma swój rynek i użytkowników, którzy nie zastanawiają się nad logo, tylko liczą – a z tych obliczeń im wychodzi, że to się po prostu opłaca.

 

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
5 Wątki komentarzy
2 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
7 Autorzy komentarzy
GośćAdrianJacekJarkoSamarama Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Pio307
Gość
Pio307

Uroczy ten artykuł ;)… oczekiwałem konkretów w artykule, np.: o rodzaju zainstalowanej instalacji LPG, pojemności zbiornika, spalaniu, zasięgu na L(epszym) P(owerze) G(amoniu)… a tu tylko odsyłacz do Otomoto….ehhhh

Gość
Gość
Gość

Powodzenia w sprzedaży. Kto mu da 14800 z tym przebiegiem.

Adrian
Gość
Adrian

Myślenie typowego Janusza, jak przekręci licznik na mniej niż 200 tys to byś powiedział o dobra cena. Wszystkie te okazje co są sprowadzone z zachodu to lekko maja nalewane 300 i więcej tys.

Gość
Gość
Gość

Typowym Januszem to jesteś Ty. Ja kupuję samochody w salonie.

Samarama
Gość
Samarama

> 360.000

Autorze, w języku polskim separatorem tysięcznym w liczbach jest spacja, a nie kropka!

Jarko
Gość
Jarko

Mój y4 ma już że 2000 000 i co?

Jacek
Gość
Jacek

Ja Fiat Panda przejechałem ponad 400 na LPG ciągle chodzi