Nasz świat się zmienia, stajemy się bardziej odpowiedzialni i zdajemy sobie sprawę, że nie możemy dłużej trwonić naszych zasobów bez myślenia o przyszłych pokoleniach. Chcemy oderwać się od nadmiaru materializmu i zerwać z konsumpcjonizmem Chcemy wrócić do podstaw: to jest droga, którą podąża Dacia – napisał Edouard Schumacher, szef sieci sprzedaży LS Group, francuskiego dealera marki Dacia, komentując premierę nowego modelu Jogger.
Dacia, niegdyś młodsza siostra Renault, do której często była porównywana, stała się w 2021 roku pierwszą marką motoryzacyjną dla klientów indywidualnych we Francji i trzecią w Europie z pozycją zupełnie inną niż konkurencja. To produkt, solidny, prosty i intuicyjny, o ponadczasowym wzornictwie. Odpowiedzialne podejście do środowiska, bez zbędnych wydatków i marnotrawstwa, niemal oszczędne, dostępne dla jak największej liczby osób. Wizja zrównoważonego, rozległego świata, świata, który można odkrywać bez prób przekształcania go, świata żywych doświadczeń. Dacia to marka 3.0, inteligentna i autentyczna – podsumował Schumacher.
Słowa Schumachera potwierdzają licznie opinie klientów Dacii a najnowszy model, czyli Dacia Jogger, spodobała się też dziennikarzom. Krzysztof Gregorczyk, redaktor naczelny Francuskie.pl, pisze o Joggerze bardzo pozytywnie, chwaląc jakość wnętrza, wyciszenie czy duży prześwit auta. Joggera chwalą też inni polscy dziennikarze, zauważając wiele zalet nowego auta. Sprzedawcy z salonów Dacii donoszą nam z kolei, że Jogger cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem klientów, którzy chętnie zamawiają te najlepiej wyposażone wersje.
Dacia przeszła bardzo długą drogę, od auta budżetowego, uproszczonego do granic możliwości, w którym już w 2005 roku dostrzegliśmy cechy samochodu popularnego, doceniając go za przystępne ceny, do samochodu który jest nie tylko praktyczny i niedrogi ale też dobrze wygląda i jest produktem zdecydowanie wyższej jakości niż na samym początku.
Najnowsze komentarze