Wirtualny salon Dacia uruchomiony. Co prawda jeszcze nie w Polsce, ale już dzisiaj każdy ze swojego telefonu lub komputera może odwiedzić pierwsze tego typu miejsce marki.
Wirtualny salon 3D marki Dacia z modelem Duster uruchomiony. To pierwszy krok do stworzenia rozbudowanych usług wirtualnych dla klientów. Po salonie można chodzić za pomocą kursorów, klawiszy ASDW lub ekranu dotykowego.
„To jest coś, z czego jestem bardzo dumny W naszej obecnej kampanii Dacia Duster wymyśliliśmy cyfrową atrakcję: wielkoformatową reklamę MPX Metaverse Fireplace – naprawdę fajny produkt od Omnicom Media Group Germany. Specjalne podziękowania dla Bastiana Preußa i całego naszego zespołu obsługi klienta w OMD Germany za ponowną świetną współpracę i ten niesamowity wynik!” – napisał Tobias Spitzner, Digital Marketing Manager marki. „Chcesz wiedzieć, jak to działa? Po pierwsze, wyświetlany jest podgląd naszego środowiska Metaverse. Klikając ten podgląd, zainteresowani konsumenci #wchodzą do naszego wirtualnego salonu Dacia jako awatar i mogą dowiedzieć się wszystkiego o Dusterze, a także odkryć inne aktualne promocje. Możliwa jest nawet zmiana awatara”.
W salonie stoi na razie Dacia Duster, za którą zlokalizowano interaktywne elementy. W przyszłości projekt ma być zdecydowanie bardziej rozbudowany i bardziej interaktywny – dzisiaj to prezentacja 3D samochodu (można go obejść dookoła) oraz dostęp do informacji i wirtualnego sklepu.
Odwiedź wirtualny salon Dacia Metaverse klikając tutaj.
Najnowsze komentarze